Dzień dobry,
Mam do sprzedania Peugeota Partnera Tepee 1.6HDi 115KM (teraz 140KM / 305Nm).
Pojazd ma zwiększoną moc, ale w bardzo profesjonalny i bezpieczny sposób,
bez niemądrego nadużywania turbosprężarki czy też DPFu. Zero dymienia itp.
Pracuje jak mocna, fabryczna maszyna i BARDZO sprawnie radzi sobie na drodze.
Wraz z naprawdę przyjemnym wyposażeniem typu szklany, multifunkcyjny dach
czy dwustrefowa klimatyzacja daje to wszechstronny samochód o dużej pojemności,
idealny na wakacje czy też wygodnego przewozu osób.
Jestem jego jedynym użytkownikiem, ale drugim właścicielem (poza leasingiem),
bo pojazd ten przejąłem po półtora roku od firmy, w której nadal pracuję.
Odbierałem ten pojazd z salonu i znam całą jego historię.
Cały czas to ja o niego dbałem (także w firmie).
Sprzedaję go nagle, gdyż trafił mi się ciekawy samochód, który kupiłem.
W związku z tym Partner jest w pełni sprawny, wyposażony w nowe części,
bo miał być nadal przeze mnie używany.
Zawsze dbałem o samochód, a olej był wymieniany co 8-9 tysięcy kilometrów,
wraz z używaniem płukanki. Silnik jest igła.
W pojeździe wszystko jest sprawne i działa jak fabrycznie.
Klimatyzacja przechodziła wielokrotnie obsługę i drobne naprawy,
na co posiadam dokumentację.
Aktualny przebieg to 162500km, a ważne naprawy które pojazd odbył to:
- świeży olej 5W30 przy 162450km (tak, tak wyszło, 50km temu :) )
- zestaw sprzęgła przy 160000km (bo hałasowało łożysko oporowe, ale wymieniłem całość)
- olej skrzyni biegów przy 160000km (przy sprzęgle)
- NOWE OPONY całoroczne Kleber Quadraxer 3 przy 160000km (miałem nim jeździć :) )
- profesjonalna, hydrodynamiczna regeneracja DPF + płyn Eolys przy 142000km
- 4 nowe wtryskiwacze przy 137000km (jeden zaczął niedomagać, wymieniłem wszystkie cztery)
- kompletny rozrząd na 126000km (bo miał 9 lat)
Do zrobienia? Pewnie kiedyś zawieszenie, bo dawno nic nie trzeba było wymieniać,
ale na szarpakach nie ma żadnych luzów.
Kierownica (jak to koncernie PSA) niestety nie wygląda już idealnie...
Początek lekkiej korozji na dole lewych drzwi kierowcy.
Bezwypadkowy? Prawie tak, bo w pierwszym roku miał wgniecioną tylną klapę.
Dotknięcie przez pojazd z tyłu. Podłoga cała, szyba cała. Tylko tył klapy.
Naprawiony w ASO.
Podsumowując:
- zrobione sprzęgło
- wymieniony rozrząd
- regeneracja DPF
- regularnie serwisowany
- wszystko działa
- 140KM / 305Nm i przyjemność z jazdy!
Pojazd do obejrzenia w Gdyni.
Zapraszam na oglądanie, rozmowy i jazdę próbną.
Odpowiem na każde pytanie.
Zgadzam się na badanie techniczne na koszt kupującego.