Witam,
mam do sprawdzania pięknego Poloneza Atu+,1,6, GSI (84KM).
Polonez jest ze mną od 05/2020 i jest jedną z moich pasji jaką rozwijałem ostatnie 4,5 roku.
Sprzedaję go bo wracam do kolejnej motocyklowej.
Badania i Polisy:
- Polisa ważna do 10.06.2025
- Badanie techniczne ważne do 22.04.2025
Z dodatkowych opcji jakie posiada Polonez:
- fabryczne wspomaganie kierownicy
- dodałem dodatkowe 2 reflektory na przodzie włączane w aucie
- dodatkowy wentylator załączany czujnikiem z chłodnicy lub możliwe włączenie ręcznie z kabiny - przydatne w przypadku gorących dni, niezbędny w przypadku podróży do ciepłych krajów
- podświetlenie podłogi w aucie (ledy)
- oświetlenie kabiny (ledy)
- radio z funkcją : zestawu głośno mówiącego z mikrofonem oraz kamerą cofania - działa super ;)
- oczywiście radio posiada funkcję Bluetooth i ma możliwość puszczania muzyki z tel. lub karty bo też jest wejście na mikro.
- dodatkowy gniazdo zapalniczki poprowadzone bezpośrednio z akumulatora (zabezpieczone bezpiecznikiem)
- zostawiam też listwę z możliwością podłączenia kabli do ładowania np. telefonu , listwa też pokazuje ładowanie akumulatora podczas pracy samochodu
- podłokietnik (łatwy do zdemontowania jeżeli nie odpowiada komuś :))
- hak
- felgi aluminiowe (oryginalne FSO)
Polonez jest doinwestowany i tak co było zrobione w tym czasie:
- 07.2024 - wymieniono rozrusznik na nowy (stary obecnie na zapasie)
- 05.2024 - wymiana paska rozrządu (przy okazji wymiany kompletu pasków wspomagania i alternatora wymieniłem oraz rozrząd)
- 10.2023 akumulator (nadal na gwarancji + dowód zakupu)
- 04.2024 - olej + filtr wymieniony (wymieniany raz w roku ze względu na okres 1 roku, nie na przebieg)
- 11.2020 - przedłużono ważność butli gazu do 11.2030 (dokumenty odpowiednie wraz z zakupem auta zostaną przekazane)
- 3 lata temu wymieniono również w zawieszeniu tylnym resory piórowe na oryginały z Trucka (3 pióra, oryginalnie są 2, posiadam je wiec jak ktoś będzie chciał zmienić na oryginalne 2 piórowe mogę oddać przy zakupie) oraz skalibrowano ułożenie/wyważenie wału przez firmę specjalizującą się takimi wymianami
Po zakupie auta:
- wymienione zostały tarcze i klocki hamulcowe przód auta, tył wymagał tylko wymiany cylinderków i też nie wymaga inwestycji na tą chwilę
- wymieniono również sprzęgło z dociskiem (obecnie stare jest na zapasie, do ewentualnej szybkiej wymiany nadal się nadaję)
- wymieniono również: kable jak i świece zapłonowe
- płyny hamulcowy oraz chłodniczy (chłodnica ma 5 lat po wymianie jeszcze przez starego właściciela tak samo alternator)
- przed zakupem wymieniony był cały zbiornik paliwa, obecny ma 5 lat wraz z wężami
- podłoga jak widać na zdjęciach jest zdrowa i zabezpieczone antykorozyjnie
Wraz z Polonezem przekazuję kupującemu rezerwowe części eksploatacyjne pod ewentualne wymiany za kwotę około 2,5-3 tyś. zł. (zebrane podczas wyjazdów na przełomie 4 lat pod Rajdy Zabytków PRL w jakich brałem udział np.: " Rajd Koguta"). Taki zestaw jest niezbędny moim zdaniem na ewentualne dłuższe trasy jeżeli ktoś będzie chciał nim pokonać.
Oprócz zestawu części dodatkowym atutem na pewno będzie bagażnik dachowy widoczny na zdjęciu zakupiony wraz z relingami dachowymi pod dłuższe trasy. Bagażnik szczelny i sprawdzony na trasie, dzięki temu, iż jest szeroki spokojnie można zapakować namioty 3 sekundowe pakowane w opakowania okrągłe.
Na zdjęciach widać uszkodzoną klamkę tylną, posiadam nową na podmianę w innym kolorze, ale skoro działa stara nie chciało mi się jej już wymieniać. Nowy właściciel otrzyma ją ode mnie i będzie mógł sobie ja wymienić po przemalowaniu.
Polonez jest w pełni sprawny i nie wymaga wkładu finansowego.
Proszę o przeglądnięcie zdjęć i w razie pytań proszę o telefon po godzinie 16:00