Rozważam sprzedaż mojego GTO z 1967 r. ze względu na brak miejsca.
Samochód sprowadziłem do Norwegii kilka lat temu w ramach lekkiego remontu.
Działa i wymienione części:
-Nowa oś tylna z obudową (Ford 9" z mocowaniami GM)
-nowe hamulce tarczowe.
-regenerowana skrzynia biegów 2004r (kupiona nowa w USA)
-Nowy silnik, zakupiony nowy w USA. Blok Pontiac 400 z 1968 r. reprezentujący podstawę, zbudowany przez Auto-Bohn Engines LLC (patrz zdjęcia)
-atomowy EFI. (w zestawie Demon 850)
-Zawieszenie gwintowane Global West (przód)
-Zawieszenie pneumatyczne (tył)
-Zestaw kół pasowych do kęsów marca.
-Alternator MSD
-nowa deska rozdzielcza
-nowa chłodnica.
-Nowe wnętrze wykonane z wysokiej jakości włoskiej skóry
Samochód został również poddany renowacji w Polsce (wyszlifowany do stali i pomalowany).
Samochód znajduje się w Krakowie. Samochód to oryginalny 242 GTO. nie klon.
Samochód jest zarejestrowany w Norwegii.