ODSTĄPIĘ: spektakularną 911 2.0 coupé z pierwszego roku produkcji (08/1965), w legendarnym, niemetalicznym szarym kolorze SLATE GREY / niem. SCHIEFERGRAU (kod koloru 6401).
SKĄD SŁAWA TEGO KOLORU?
Slate grey był ulubionym kolorem Steve'a McQueena. Porsche 911, który można było zobaczyć na początku filmu „Le Mans”, był polakierowany w kolorze Slate Grey, a bardzo wczesna 911 Turbo Carrera Steve'a McQueena była polakierowana zgodnie z jego życzeniem również w Slate Grey (opcja "paint to sample").
911 "slate grey" z 1965 roku można również podziwiać na ekspozycji Porsche Museum w Stuttgarcie.
Nasza 911 "slate grey" jest jeszcze starsza od słynnego egzemplarza z Porsche Museum o około 150 numerów!
NASZ EGZEMPLARZ
911 jest wyposażona w zgodny rocznikowo 2-litrowy, 6-cylindrowy silnik boxer o mocy 130 PS i oczywiście manualną skrzynię 5-biegową.
911 z pierwszego rocznika wyróżnia się drewnianymi dekorami deski rozdzielczej, drewnianą kierownicą, zielonymi zegarami, "leżącymi" reflektorami, chromowanymi kratkami błotników "na 4 śruby"...
Jest to ceniona WERSJA EUROPEJSKA, dostarczona na zamówienie słynnego francuskiego dealera Porsche z Paryża - firmy "Sonauto".
Unikalny i ekskluzywny jest też CZEKOLADOWY kolor foteli i innych tapicerek wnętrza.
UWAGA: cena samochodu zawiera SERYJNE fotele.
Zamieszczone na zdjęciach, sportowe fotele - nie są zawarte w cenie.
Samochód przed rozpoczęciem renowacji kosztował prawie 100.000 euro, więc był wyjątkowo drogą i porządną bazą, przeznaczoną do bezkompromisowej restauracji.
Wiele części blacharskich (m.in. progi) było zachowanych w wyśmienitym stanie i nie wymagały wymiany, co jest bardzo rzadkie dla pierwszej generacji modelu 911.
Samochód został odrestaurowany kompleksowo, z wyjątkową starannością i miłością do szczegółów, włącznie z kompletnym remontem silnika (silnik jest uruchomiony), skrzyni biegów, zawieszeń i hamulców, układem wydechowym, instalacją elektryczną i paliwową.
Renowacji wymagają jeszcze fotele i tapicerki wnętrza (kolor brązowy lub zgodny z życzeniem kupującego) oraz chromowane kratki przednich błotników (na 4 śruby), zgodne z rocznikiem samochodu.
JAK KUPIĆ TĄ 911?
Możliwości zakupu tej 911 są do indywidualnego uzgodnienia:
• z renowacją "na gotowo" - termin planowanego zakończenia renowacji: sierpień 2025.
• w aktualnym stanie, z prawie wszystkimi częściami, do dokończenia przez klienta - samemu lub w wybranym warsztacie, oczywiście w odpowiednio obniżonej cenie.
Zapraszam do przyjazdu w uzgodnionym telefonicznie terminie.
KIM JESTEM?
Jestem miłośnikiem i kolekcjonerem Porsche, aktywnym członkiem Porsche Club Poland, stałym bywalcem zlotów Porsche Classic w Polsce i za granicą.
DLACZEGO ODSPRZEDAJĘ?
Z tą 911 rozstaję się z powodu okazyjnego zakupu nieruchomości dla mojej firmy, związanej z marką Porsche - TEILE.COM (oryginalne części Porsche).
DLACZEGO WARTO?
Wartość samochodu wg Classic Data 2024 dla jakości Note 1 = 207.000 €.
Okazyjna cena sprzedaży, zawiera kompletną renowację "na gotowo": 167.000 € = 700.000 zł.