Totalnie atrakcyjna cena!!!! Nie znajdziesz 911S w tak niskiej cenie nigdzie na świecie!!!! Oferta ograniczona czasowo!!!
Oto ultra rzadkie Porsche 911S Targa z 1968 roku, model na rynek europejski, 235 sztuka z 442 wyprodukowanych modeli S w nadwoziu Targa.
Auto zostało odrestaurowane w latach 2014-2016 przez Piotra Bema, warszawskiego specjalistę od Porsche 356 i 911 do 1973 roku. Wóz od tamtej pory przejechał 2200 km i nadal wygląda bardzo świeżo! Jakość renowacji czuć po tym jak się zamykają drzwi i wszystkie klapy. Lakier jest nieskazitelny, kultura pracy silnika bardzo wysoka. Pełna dokumentacja z odbudowy jest do wglądu. Wóz posiada certyfikat Porsche, który potwierdza m.in. zgodność numeru silnika i koloru.
Warto nadmienić, że Piotr Bem odrestaurował m.in. Dino 246 GTS, które podczas aukcji RM Sotheby's w 2024 w Paryżu osiągnęło rekordowo wysoką kwotę 635.000 Euro, czyniąc z niego najdroższe - w dotychczasowej historii - Dino (w wersji bez poszerzeń) sprzedane na aukcji! I to na polskich rejestracjach!
W naszym egzemplarzu 911S mamy na wyposażeniu pepitę, halogeny Hella, radio Blaupunkt i wszystkie atrybuty wersji "S" tzn.: stabilizatory, mocniejsze hamulce i 2 litrowy, 6 cylindrowy silnik na dwóch potrójnych gaźnikach dysponujący mocą 160 KM zamiast „odchudzonych” 110 KM w modelu 911T.
Cena jest bardzo atrakcyjna jak na to wszystko oraz na fakt, że najtańsze egzemplarze 911S dostępne na rynku, w analogicznym stanie kosztują dużo więcej. Druga taka okazja się nie powtórzy!
Porsche jest zarejestrowane w Polsce jako pojazd zabytkowy.
Zobacz jak jeździ!!! Zabawa zaczyna się od 5000 obrotów:
https://youtu.be/QGRXKgZoCX0?si=Zb-knkbaVzGVDUnY
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedawcą tego auta jest:
House of Classics - Dom klasyków - unique automobiles for sale
http://www.houseofclassics.pl/
https://www.facebook.com/houseofclassicspl/
Dom Klasyków posiada w swojej ofercie unikalne samochody klasyczne, które są rzadko spotykane na rynku: od przedwojennych roadsterów, przez świetnie zachowane klasyki rodem z PRL, gran turismo z koniem lub widelcem na masce, po rajdowe legendy z przełomu wieków. Osobą odpowiedzialną za wybór samochodów znajdujących się w kolekcji oraz wystawianych na sprzedaż jest Piotr Życzyński, m.in. współzałożyciel miesięcznika Classicauto obecnego na polskim rynku wydawniczym od 2006 roku i przez wiele lat prowadzący dział Inwestuj w klasyki.