1 / 37
1 lipca 2024 20:35
ID: 6125734488
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
PorscheModel pojazdu
911Wersja
Carrera TGeneracja
992 (2019-)Rok produkcji
2024
Przebieg
3 600 km
Pojemność skokowa
2 981 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
385 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na tylne kołaSpalanie Poza Miastem
7.0 l/100km
Spalanie W Mieście
12 l/100km
Typ nadwozia
CoupeEmisja CO2
217 g/km
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Kolor
CzarnyRodzaj koloru
Perłowy
Okres gwarancji producenta
28 Lutego 2026
Kraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Ładowanie bezprzewodowe urządzeń
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Dostęp do internetu
Opis
Oferuję na sprzedaż samochód Porsche 911 Carrera T, rok produkcji 2024
Serdecznie Państwu polecam ten egzemplarz, samochód jest jak nowy, ma 3600 km przebiegu i jest dostępny od ręki.
Auto zostało zakupione w Porsche Centrum Łódź. Jestem pierwszym I jedynym właścicielem.
Carrera T posiada silnik typ Boxer 3.0biT 385KM. Motor ma 2 oblicza. Można łatwo jeździć nim spokojnie, nawet delikatnie - jest wtedy cichy, przyjemny. Jeśli jednak chce się pojechać ostrzej, auto zmienia się nie do poznania. Ktoś może powiedzieć, że 385KM to mało, ale ja twierdzę, że w zupełności wystarczy jak na masę T. Moc jest optymalna i właśnie o to chodzi w T, żeby przy zredukowanym momencie obrotowym kręcić silnik w wyższe partie obrotomierza i móc cieszyć się całym zakresem pracy oraz dźwiękiem z tego wynikającym. Ogólne wrażenie jest takie, jakby silnik był wolnossący, a to pasjonaci cenią sobie bardzo.
T przyśpiesza bardzo dynamicznie przy rasowym porszowskim dźwięku, który jest szczególnie rasowy w modelu T. Carrera T charakteryzuje się właśnie indywidualnym brzmieniem silnika i z sportowego układu wydechowego, które są dodatkowo uwydatnione poprzez dostosowanie kabiny - redukcje materiałów izolujących akustycznych, oraz z szybami dźwiękochłonnymi, które dodatkowo redukują dźwięki z zewnątrz w celu uwydatnienia.
911 T to purystyczny model 911 dla prawdziwych miłośników jazdy samochodem. W swoim portfolio miałem wiele modeli 911 takich jak S, Turbo S, GT3, GTS, a moją pierwszą była 997.1 Carrera 2 325KM i to auto właśnie najbardziej lubiłem. Właśnie bez nadmiaru mocy, idealna na co dzień. Też czarna na srebrnych felgach. Moja T właśnie do niej nawiązuje zarówno charakterem jak i stylizacją.
Auto prowadzi się bardzo łatwo – 2 palce lewej ręki na kierownicy, a prawa ręka na skrzyni. Skrętna tylna oś robi swoją robotę doskonale.
Zawieszenie w T jest również indywidualne dla tego modelu. Obniżone jak w GTS, ale wyjściowo zestrojone bardziej miękko - na backroadowe drogi. Lata się nią na luzie w polskich warunkach i o to chodzi w T.
Z zewnątrz estetyka jest zarówno elegancka i sportowa. Ponadczasowy i elegancki kolor Czarny A01 - nie metalik, pełna głębia czerni ma bardziej sportowy charakter niż mieniący się metaliczny JET BLACK.
Bryłę nadwozia odelżyłem opcjonalnymi sportowymi zderzakami (zarówno z przodu jak i z tyłu) i progami, które oryginalnie pomalowano na czarny połysk. Obramowanie szyb również pomalowano na czarny połysk. Do tego eleganckie kute felgi z gamy Porsche Exclusive Manufaktur inspirowane modelem FUCHS.
Wnętrze powiela elegancki i sportowy charakter. Dominuje czarna skóra z pakietem przeszyć w dobitnej czerwieni Guard Red. Na słupkach i podsufitce sportowa alcantara. Czarwone pasy Guard Red, herb Porsche na podłokietniku, fotele w pełnej skórze tzn. obszycie również z tyłu (fajnie je widać przez nie przyciemnione szyby). Zegarek Subsecond obszyty skórą na desce rozdzielczej to luksusowy i wyjątkowy dodatek.
W konfiguracji zadbałem również o właściwe wrażenia z systemu audio - BURMESTER robi swoją robotę koncertowo!
Konfiguracja zawiera jeszcze wiele innych opcji Porsche Exclusive Manufaktur – takiej Carrery T na pewno drugiej nie znajdziecie.
Odnośnie T dominuje filozofia, że nie warto jej mocno doposażać. Ja się z tym nie zgadzam – jest to dla mnie najlepsza Carrera i warto żeby była w wyjątkowym wydaniu! Wytłumaczę dlaczego.
Carrera T ma niską podaż na rynku wtórym – jej produkcja jest mocno ograniczona. W Polsce 991.1 T w manualnej skrzyni z tego co mi wiadomo jest mniej niż mamy wszystkich palców, i jej cena bardzo wolno spada. Dalej im bardziej wyjątkowa jest konfiguracja, tym mniejsza jest utrata wartości. Wszystkie na rynku wtórnym (choć podaż w Polsce jest <5szt.) są słabo wyposażone. Oglądałem kiedyś taką, serio - to nie jakość godna Porsche. Ta gumowa deska itd. No nie.
Auto od nowości w całości oklejone folią PPF firmy STEK o grubości 300mikronów (najgrubsza z tej firmy), łącznie z przednią szybą czołową oraz elementami we wnętrzu.
Poniżej zamieszczam kod z konfiguratora Porsche.
Kod Porsche: http://www.porsche-code.com/PRK1KNN6
Specyfikacja znajduje się na zdjęciu w galerii.
Serdecznie polecam Państwu ten egzemplarz. Sprzedaje ze względu na nieplanowane zmiany w sytuacji zawodowej.
Całkowita cena wyposażenia dodatkowego (zawiera 23% VAT) 240 382,00 PLN
Całkowita cena konfiguracji (zawiera 23% VAT) 903 382,00 PL
Cena: 830 000 zł
Wystawiam pełną FV. Zapraszam do negocjacji.
W razie pytań proszę o kontakt w dowolnej formie.
Serdecznie polecam Państwu ten egzemplarz.
Serdecznie pozdrawiam, Artur Krupiński
Osoba do kontaktu: Mateusz Sikora, tel.
Informacje o sprzedającym
Mateusz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie