Główne cechy:
- Auto w pełni bezwypadkowe (na całości pierwszy lakier);
- Pochodzenie: Japonia; w moich rękach 4. rok (od 02.2022);
- Od początku serwisowany w Osa Motors – faktury za ok. 30 tys. PLN;
- Znana pełna historia serwisowa (zaczynając od 2002 r.);
- W pełni gotowy do kolejnego sezonu, nie wymaga nakładów.
Dokładny opis:
Przedstawiam na sprzedaż moje Porsche 911 w wersji 996.2 Carrera 2 z manualną skrzynią biegów, w kolorze Arctic Silver Metallic oraz opcjonalnymi felgami Carrera 18”. Z dodatkowych opcji jest brak szyberdachu, PSM oraz sportowe zawieszenie.
Samochód jest bezwypadkowy, z pełną historią serwisową, o którą skrupulatnie dbałem oraz bez jakichkolwiek uszkodzeń (pierwszy lakier na każdym elemencie).
Samochód posiadam od 02.2022, został sprowadzony z Japonii. Przez ten czas zrobiłem nim około 10 tys. km (m.in. w podróży do fabryki Porsche w Stuttgarcie (3 tys. km)). Jestem jego 1. właścicielem w Polsce (nie wliczając pośrednika) oraz 3 lub 4 w całej historii pojazdu. Jest używany jako 2. samochód - rekreacyjny - tylko w okresie wiosenno-letnim.
911 od początku serwisowany w Osa Motors - posiadam pełną dokumentację oraz faktury na łączną kwotę ok. 30 tys. PLN, w której zawiera się m.in. nowe opony Michelin Pilot Sport 4 z 2023 r. (obecnie mają przejechane 8 tys. km), nowe zawieszenie, coroczna wymiana oleju i filtrów, a także przeprowadzona 10/2024 weryfikacja gładzi cylindrów - bez zastrzeżeń.
Na dzień dzisiejszy 911 nie wymaga żadnych nakładów finansowych - ostatni przegląd wraz z wymianą oleju i filtrów został przeprowadzony w 03/2025.
Posiadam wszystkie faktury serwisowe z całej historii pojazdu (za wyjątkiem lat 2017-20). W zdjęciach zamieszczam wyszczególnioną historię pojazdu w oparciu o posiadane faktury oraz tabelę ze wszystkimi pracami serwisowymi.
Z małych defektów wizualnych posiada odprysk w przedniej szybie, kilka drobnych odprysków na przednim zderzaku i masce oraz porysowany rant jednej z felg. Są to rzeczy nieuniknione i wynikające z jazdy - auto jest od początku garażowane i dbane (regularnie myte na ręcznej myjni, woskowane, itd.).
Samochód znajduje się w Warszawie. Zapraszam do kontaktu.
Historia pojazdu (zidentyfikowana m.in. na podstawie posiadanych faktur serwisowych):
- 04.2002 - zakupione w Porsche Center Hamadayama Tokyo;
- Od 2002 do 2011 - cały czas w użytkowaniu przez 1. właściciela w Tokio, który przez ten czas zrobił nią łącznie 35 tys. km, regularnie serwisowana w ASO;
- Od 2012 do 2016 - auto trafia do 2. właściciela (Kagoshima, tj. południe Japonii). Jest 2 razy wzywane do ASO w ramach akcji serwisowej Porsche związanej z klasyczną bolączką 996 czyli IMS. W tym okresie przejeżdża 73 tys. km;
- Od 2017 do 2020 - brak danych (jedyny okres, dla którego nie posiadam faktur). Udaje mi się ustalić że przebieg wzrósł o dodatkowe 24 tys. km;
- 10.2021 - samochód wylicytowany na aukcji (ocena 4B – najwyższa możliwa dla tego przebiegu) z przebiegiem 134 tys.km; w 02/2022 zostaje zarejestrowany w PL;
- 2022 - przechodzi przegląd z wymianą oleju silnikowego i filtrów oraz zawieszenia (nowe amortyzatory, tuleje i wahacze). Dostaje również nowy akumulator;
- 2023 - przy przebiegu 136 tys. km zostaje przeprowadzony kolejny przegląd z wymianą oleju i filtrów, a także zostają zakupione nowe opony Michelin PS4;
- 2024 - przy przebiegu 140 tys. km przegląd z wymianą olejów (silnikowy i hamulcowy) i filtrów, dodatkowo wymiana cewek i świec, a także weryfikacja gładzi cylindrów endoskopem (jedna z bolączek 996 - tutaj bez zarzutu);
- 2025 - przy przebiegu 144 tys. km przegląd z wymianą oleju i filtrów.