Porsche 911 Carrera 4S (997.2)
Nr VIN: WP0AB2A97AS720182
Numer skrzyni: 2080881 (manual)
Numer silnika: A00962
Rok produkcji: 2009 (rok modelowy 2010 - wg standardów US)
Przebieg: 78 300km
Kolor: A1 Black; L041
Wnętrze: Sand beige
Wyposażenie:
- PASM
- PSM
- PCM
- Automatycznie ściemniane lusterka wewnętrzne i zewnętrzne
- Podgrzewane fotele
- Felgi turbo
- Reflektory skrętne (biksenony)
- Przygotowanie pod telefonię komórkową
- BOSE Surround
- Interfejs audio
- Fotele komfortowe elektrycznie sterowane z pamięcią
- Czujnik deszczu
- Spryskiwacze reflektorów
- Tempomat
- Czujniki ciśnienia w oponach
- Alarm i immobiliser
- Klimatyzacja automatyczna
- Przednie światła LED do jazdy dziennej
- System otwierania bramy garażowej (Homelink 315MHz)
- Szyberdach (stalowy) elektryczny
- Komputer pokładowy
- Tylne fotele
Opis:
Samochód z rynku amerykańskiego, jeździł w Kalifornii. Polskie ASO – jeżeli chodzi o historię serwisową – widziało jedynie dwa wpisy dotyczące wezwań na akcje serwisowe. Historię utrzymania pokazuje też CARFAX, który jest czysty od pozostałych szkód czy problemów (oczywiście do wglądu). Stan bardzo dobry - wprawne oko zauważy zdjęcia ze Szwajcarii - samochód bez problemu odbył trasę na przełęcz Furka oraz na włoskie Stelvio.
Pojazd miał niewielkie uszkodzenie, które dotyczyło prawego boku (w galerii dodałem zdjęcia pokazujące stan, w szczególności nienaruszone poduszki). Wymieniono:
- Prawy błotnik przód;
- Drzwi prawe
- Mechanizm/stelaż lusterka prawego (obudowa, szkło były całe);
- Plastiki (nadkola, spinki)
Tylny prawy błotnik naprawiono – został wyciągnięty – posiadam do wglądu dokumentację zdjęciową z prac.
Pomalowano:
- Prawe drzwi
- Prawe błotniki przód i tył
- Zderzaki tył (bo dostosowano wnękę na tablicę PL); przód (bo miał dużo odprysków od kamieni).
Wymieniono olej, filtry oleju i powietrza oraz kabinowy.
Tylne lampy wymieniono na nowe UE
Ponadto:
- Duży przegląd w OSA Motors
- Dokodowano drugi kluczyk
- Dostosowano przednie reflektory do wymagań UE
- Przekodowano wyświetlacz zegarów na km
- Wymieniono tarczki zegarów na UE
- Wymieniono ww. tylne lampy
- Wymieniono dwa wahacze i ustawiono zbieżność
- oraz wymieniono folie ochronne na tylnych błotnikach w studiu detailingowym na folie PPF.