Porsche 911 Carrera 4S generacji 996.2.
Egzemplarz sprowadzony z Japonii w sierpniu 2022 roku przez znajomego. W moim posiadaniu od lipca 2024. Mimo, że pochodzi od znajomego, to przed zakupem dokładnie go sprawdziłem w 911 Garage w Łomiankach, łącznie z zajrzeniem kamerą do cylindrów. Z rekomendacją - kupować! Od tego czasu przejechałem 8 tysięcy kilometrów, w międzyczasie dwukrotnie robiąc wymianę oleju i filtrów. Silnik nie wziął przez cały ten czas ani kropli oleju.
Całe auto jest niemal perfekcyjne. Tak perfekcyjne jak tylko może być 23-letnie Porsche z przebiegiem 160 tysięcy kilometrów. Jeszcze w Japonii na przednich elementach narażonych na odpryski kamieni została najwyraźniej nałożona druga warstwa lakieru bezbarwnego. Poprzedni właściciel zakupił w ASO Porsche nowe tylne lampy, bo stare podobno miały niedoskonałości. Auto nie ma absolutnie żadnych śladów napraw blacharskich. Technicznie jest niezwykle zadbane. Nowe (1 tys. km) są przednie amortyzatory OEM wraz z mocowaniami oraz klocki hamulcowe. Można używać od zaraz i na co dzień.
Posiadam faktury z OSA Motors od lipca zeszłego roku na 23 tys. zł.
Jedyne o czym należałoby pomyśleć to nowe opony, bo obecne Continentale mają przed sobą raczej już ostatni sezon jazdy.
Dodatkowo dołożyłem oryginalny system multimedialny PCCM+ zakupiony w ASO Porsche o wartości 10 tys. zł, który dopełnia ten samochód jako pełnowartościowe daily dla każdego fana motoryzacji. PCCM+ umożliwia obsługę Apple CarPlay i oczywiście posiada zestaw głośnomówiący.
Niecały roku temu sam oglądałem różne egzemplarze 996 i nie bez powodu zdecydowałem się na zakup tego. To po prostu świetny egzemplarz dla kogoś kto chce jeździć a nie tylko trzymać w garażu.
Auto do obejrzenia w Warszawie.