Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 1
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 2
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 3
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 4
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 5
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 6
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 7
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 8
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 9
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 10
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 11
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 12
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 13
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 14
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 15
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 16
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 17
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 18
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 19
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 20
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 21
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 22
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 23
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 24
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 25

1 / 26

Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 1
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 2
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 3
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 4
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 5
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 6
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 7
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 8
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 9
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 10
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 11
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 12
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 13
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 14
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 15
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 16
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 17
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 18
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 19
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 20
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 21
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 22
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 23
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 24
Porsche 911 Carrera S Tiptronic - 25

Najważniejsze

Przebieg

90 300 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

3 824 cm3

Moc

355 KM

Opis

Szanowni Państwo,


W dniu dzisiejszym, na sprzedaż wystawiam moje PORSCHE 911 sprowadzone ponad 3 lata temu przez ekipę z firmy STRADALE. Auto gruntownie sprawdzone przed zakupem – podstawą do decyzji był fakt, że auto nigdy nie miało jakiejkolwiek przygody blacharskiej, i jest w pełni w oryginalnym stanie.


Historia mojego egzemplarza jest o tyle ciekawa, że przez cały czas auto było serwisowane w ASO PORSCHE, dzięki czemu aż do roku 2015, było objęte gwarancją „Porsche Long Term Warranty” – przez co brało udział we wszystkich akcjach naprawczych organizowanych przez Porsche Japan. Posiadam wydruk z centralnej bazy Porsche, potwierdzający całą historię. Ważne, nawet po zakończeniu gwarancji, auto jeździło do ASO na regularne serwisy (zaraportowane 15.serwisów = 1x na rok).

Auto oczywiście zgodne z numerem VIN i całym wyposażeniem z którym opuściło fabrykę. Z największych smaczków, auto wyposażono w ceramiczne hamulce (PCCB) które są w stanie idealnym. Ponadto, rozszerzona opcja skórzana (pełne obszycie deski rozdzielczej), adaptacyjne fotele sportowe, system nagłośnienia BOSE, reflektory xenonowe i wiele innych umilających podróż dodatków.


Po przypłynięciu do PL (maj 2021 – przebieg 81.000kkm), auto przeszło gruntowny przegląd w serwisie zajmującym się Porsche – koszt: 8.000 PLN – (wymieniono : olej silnikowy, olej przekładniowy, pasek wielorowkowy, płyn chłodniczy, hamulcowy, filtry, uszczelki, świece, nowe żarówki xenon, odbojniki, wycieraczki i inne drobiazgi)


Przy przebiegu 83.000kkm (sierpień 2021) postanowiłem sprawdzić stan gładzi cylindrów, w związku z hałasem wydobywającym się przy spokojniej jeździe, w zakresie obrotów 1.300 -1.500 rpm . Okazało się, że mój egzemplarz, na cylindrze 4., posiadał drobne zarysowania. Jest to powszechna usterka, w generacjach 996 oraz 997 tzw. BORE – SCORING. Problem bardzo szeroko opisany na forach Porsche – a ostatnio również przez znanego dziennikarza Patryka Mikiciuka i jego projektu „SALLY”. Podjąłem decyzję o remoncie jednostki napędowej, która została wykonana kompleksowo przez firmę Rykaszewski. Przy okazji również, zostało wymienione łożysko IMS na poprawioną konstrukcję – temat również znany tak samo dobrze jak BORE – SCORING. Z całej naprawy posiadam dokumentację zdjęciową (>20.zdjęć), z każdego etapu naprawy jednostki. Oczywiście posiadam fakturę, którą dołączam do dokumentacji – 30.000 PLN. Po dotarciu silnika – jazda <3.000 rpm przez 3.000 kilometrów, wymieniłem olej, przy przebiegu 86.000kkm. Auto spisuje się doskonale, nie zużywa grama oleju, nie kopci na biało czy niebiesko – i bez problemu wkręca się na 7.200 rpm (nie ma ryzyka tzw. over rev).


W 2023 serwis olejowo-filtrowy, klimatyzacja, łożysko klimatyzacji.

W 2024 serwis olejowo-filtrowy, wymiana pompy wody - dokładnie 1.000 km temu


Z ostatnich inwestycji, 6.mcy temu została przeprowadzona pełna, profesjonalna korekta lakieru oraz położona powłoka firmy SONAX – wartość 4.500 PLN.


Auto wybitnie doinwestowane – łączne koszty serwisów, napraw, i doprowadzenia auta do aktualnego stanu to około 60.000 PLN.


Z niestandardowego wyposażenia – wymieniłem japońską jednostkę sterującą audio Kenwood na model SONY z obsługą APPLE CAR PLAY oraz Android Auto (2.000 PLN) – nie było jeszcze wtedy możliwości na upgrade systemu zgodnego z Apple bezpośrednio od Porsche. Ponadto, pierwszy właściciel wymienił układ wydechowy na sportowy – z możliwością otwierania klap wydechu – opcja cicha i głośna. Układ zrobiony jest oczywiście z zachowaniem katalizatorów i z całą pewnością dodaje kilka koni mechanicznych. Dla wtajemniczonych – tak, rejestracja samochodu jest podyktowana opcją głośną – którą postanowiłem w zeszłym roku wyłączyć – posiadam oczywiście pilot, i dla chętnych jest możliwość „głośnej jazdy sportowej”. W wersji cichej, auto brzmi jak rasowe 911.


Ważne, auto objęte pełnym ubezpieczeniem AC, wraz z naprawą tylko w ASO Porsche (nie kosztorys, czy sieć partnerska) – ja oczywiście nie korzystałem, natomiast następny właściciel utrzymując ubezpieczyciela (WARTA) ma możliwość przedłużenia takiej ochrony.


Sprzedaję naprawdę dofinansowany i zadbany pojazd z kompletną historią, książkami, fakturami, kompletem kluczyków – i z tego powodu proszę o kontakt osoby które chcą cieszyć się posiadaniem w pełni gotowego do jazdy samochodu którego cena może już tylko rosnąć.


Z wyrazami szacunku,

Marek

 

30 października 2024 9:40

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2004

Model pojazdu

911

Wersja

Carrera S Tiptronic

Generacja

997 (2004-2012)

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Kolor

Czarny

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

172500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Lublin, Lubelskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store