Szanowni Państwo,
W dniu dzisiejszym, na sprzedaż wystawiam moje PORSCHE 911 sprowadzone ponad 3 lata temu przez ekipę z firmy STRADALE. Auto gruntownie sprawdzone przed zakupem – podstawą do decyzji był fakt, że auto nigdy nie miało jakiejkolwiek przygody blacharskiej, i jest w pełni w oryginalnym stanie.
Historia mojego egzemplarza jest o tyle ciekawa, że przez cały czas auto było serwisowane w ASO PORSCHE, dzięki czemu aż do roku 2015, było objęte gwarancją „Porsche Long Term Warranty” – przez co brało udział we wszystkich akcjach naprawczych organizowanych przez Porsche Japan. Posiadam wydruk z centralnej bazy Porsche, potwierdzający całą historię. Ważne, nawet po zakończeniu gwarancji, auto jeździło do ASO na regularne serwisy (zaraportowane 15.serwisów = 1x na rok).
Auto oczywiście zgodne z numerem VIN i całym wyposażeniem z którym opuściło fabrykę. Z największych smaczków, auto wyposażono w ceramiczne hamulce (PCCB) które są w stanie idealnym. Ponadto, rozszerzona opcja skórzana (pełne obszycie deski rozdzielczej), adaptacyjne fotele sportowe, system nagłośnienia BOSE, reflektory xenonowe i wiele innych umilających podróż dodatków.
Po przypłynięciu do PL (maj 2021 – przebieg 81.000kkm), auto przeszło gruntowny przegląd w serwisie zajmującym się Porsche – koszt: 8.000 PLN – (wymieniono : olej silnikowy, olej przekładniowy, pasek wielorowkowy, płyn chłodniczy, hamulcowy, filtry, uszczelki, świece, nowe żarówki xenon, odbojniki, wycieraczki i inne drobiazgi)
Przy przebiegu 83.000kkm (sierpień 2021) postanowiłem sprawdzić stan gładzi cylindrów, w związku z hałasem wydobywającym się przy spokojniej jeździe, w zakresie obrotów 1.300 -1.500 rpm . Okazało się, że mój egzemplarz, na cylindrze 4., posiadał drobne zarysowania. Jest to powszechna usterka, w generacjach 996 oraz 997 tzw. BORE – SCORING. Problem bardzo szeroko opisany na forach Porsche – a ostatnio również przez znanego dziennikarza Patryka Mikiciuka i jego projektu „SALLY”. Podjąłem decyzję o remoncie jednostki napędowej, która została wykonana kompleksowo przez firmę Rykaszewski. Przy okazji również, zostało wymienione łożysko IMS na poprawioną konstrukcję – temat również znany tak samo dobrze jak BORE – SCORING. Z całej naprawy posiadam dokumentację zdjęciową (>20.zdjęć), z każdego etapu naprawy jednostki. Oczywiście posiadam fakturę, którą dołączam do dokumentacji – 30.000 PLN. Po dotarciu silnika – jazda <3.000 rpm przez 3.000 kilometrów, wymieniłem olej, przy przebiegu 86.000kkm. Auto spisuje się doskonale, nie zużywa grama oleju, nie kopci na biało czy niebiesko – i bez problemu wkręca się na 7.200 rpm (nie ma ryzyka tzw. over rev).
W 2023 serwis olejowo-filtrowy, klimatyzacja, łożysko klimatyzacji.
W 2024 serwis olejowo-filtrowy, wymiana pompy wody - dokładnie 1.000 km temu
Z ostatnich inwestycji, 6.mcy temu została przeprowadzona pełna, profesjonalna korekta lakieru oraz położona powłoka firmy SONAX – wartość 4.500 PLN.
Auto wybitnie doinwestowane – łączne koszty serwisów, napraw, i doprowadzenia auta do aktualnego stanu to około 60.000 PLN.
Z niestandardowego wyposażenia – wymieniłem japońską jednostkę sterującą audio Kenwood na model SONY z obsługą APPLE CAR PLAY oraz Android Auto (2.000 PLN) – nie było jeszcze wtedy możliwości na upgrade systemu zgodnego z Apple bezpośrednio od Porsche. Ponadto, pierwszy właściciel wymienił układ wydechowy na sportowy – z możliwością otwierania klap wydechu – opcja cicha i głośna. Układ zrobiony jest oczywiście z zachowaniem katalizatorów i z całą pewnością dodaje kilka koni mechanicznych. Dla wtajemniczonych – tak, rejestracja samochodu jest podyktowana opcją głośną – którą postanowiłem w zeszłym roku wyłączyć – posiadam oczywiście pilot, i dla chętnych jest możliwość „głośnej jazdy sportowej”. W wersji cichej, auto brzmi jak rasowe 911.
Ważne, auto objęte pełnym ubezpieczeniem AC, wraz z naprawą tylko w ASO Porsche (nie kosztorys, czy sieć partnerska) – ja oczywiście nie korzystałem, natomiast następny właściciel utrzymując ubezpieczyciela (WARTA) ma możliwość przedłużenia takiej ochrony.
Sprzedaję naprawdę dofinansowany i zadbany pojazd z kompletną historią, książkami, fakturami, kompletem kluczyków – i z tego powodu proszę o kontakt osoby które chcą cieszyć się posiadaniem w pełni gotowego do jazdy samochodu którego cena może już tylko rosnąć.
Z wyrazami szacunku,
Marek