W tym roku Porsche świętuje 50 lecie produkcji modelu 911 Turbo. Dlaczego warto kupić 996 Turbo w manualu? Zobacz filmik Mikiciuka na YT w załączonym linku w detalach opisu samochodu.
Auto znalazłem sam dla siebie na aukcji w Japonii. Szukałem manuala w odpowiednim stanie i kolorze oraz w nietypowej, rzadkiej konfiguracji. 5 miesięcy mi to zajęło. Kupiłem w kwietniu 2021 roku z przebiegiem 84000 km. Licytowałem tak, aby je kupić. Obecnie ma 87200 km.
Wnętrze w kolorze graffiti i pakiet Carbon. Skrzynia biegów manualna z szybkim, krótkim wybieraniem zmiany biegów. Muzyka Pioneer z Car Play i zestaw Bose z subwooferem. Książka serwisowa prowadzona w Porsche Centrum Toyama. Dużo rachunków z Japonii. M.in. wymiana sprzęgła, pompy wody i pompy paliwa przy 58000 km. Ostatni serwis 140 km przed sprzedażą - olej, płyn hamulcowy i lewy drążek. Olej wymieniany raz w roku, płyn hamulcowy co dwa - chociaż auto robiło czasami tylko 1500 km w roku. Auto niemalowane. Sprawdzone czujnikiem na inspekcji przed licytacją. Zdjęcia z inspekcji posiadam. Ocena 4,5/B.
Stan skór w całym samochodzie wzorowy. Zostały wyczyszczone i zakonserwowane. Listwy progowe i plastiki przy fotelach polakierowane na nowo. Auto po ceramice, zabezpieczone folią - zderzak, maska i reflektory. Reflektory przerobione na europejskie . Brak jakichkolwiek zarysowań i śladów użytkowania tak typowych dla tego modelu. Zderzaki przód i tył zdjęte, chłodnice wyczyszczone, odmalowane i zakonserwowane, skraplacze klimy wymienione na nowe. Intercoolery zdjęte i wyczyszczone, tył odświeżony i zakonserwowany. Śruby przy tłumiku i kolektorze wydechowym, najbardziej skorodowane, wymieniłem na nowe oryginalne zakupione w Porsche. Wszystkie wkręty, które były zaatakowane korozją zostały wymienione na nowe. Blaszki i śruby podtrzymujące listwy progowe nowe. Cały przód i tył zakonserwowany antykorozyjnie. Nowy spliter pod przednim zderzakiem. Odbojnice teleskopów przód wymienione. Cewki, świece i wszystkie oleje w dyfrach, skrzyni i silniku wymienione. Lampa stop w spoilerze nowa. Opony nowe. Dywaniki nowe. Tarcze hamulcowe przód wymienione przy 77000 km. Silnik i całe auto sprawdzone komputerowo. Prace wykonano w Poznaniu w serwisie samochodów Porsche 911cars.pl ul. Czarnkowska.
Samochód nie jeździ po mokrym, ani w deszczu, ani w zimą. Garażowany w ogrzewanym garażu. Auto w wyjątkowym stanie z historią udokumentowaną japońską książką serwisową i fakturami napraw z Japonii. Auto utrzymane w pedantycznym stanie. Dla wymagającego konesera marki w adekwatnej cenie. Auto do obejrzenia w Kołobrzegu.