Witam,
wystawiam na sprzedaż wypieszczone i bardzo mocno dofinansowane auto z mojej prywatnej kolekcji. Porsche 928S V8 4664cm wersja europejska czyli mocniejsza, 310 koni mechanicznych! Kompletna i udokumentowana historia od nowości aż do teraz łącznie z FV z ASO Porsche.
Ciekawostki:
Miedzy innymi auto brało udział w programie Automaniak w TVN Turbo z Panem Patrykiem Mikiciukiem w roli głównej (2022r) - była wtedy na oryginalnych felgach, które także dołączam kolejnemu właścicielowi (felgi załączyłem do galerii zdjęć).
Obecnie 7 miejsce w konkursie GS.
Bezawaryjne podróże - Niemcy Classic Remise, Berlin Porsche Zentrum, Austria (góry), Czechy, Szwajcaria, Włochy, Rzym itp.
Nowe nagranie- 04.2024 udział w programie TVN Turbo.
Idealny dailycar, który używam zawsze gdy pojawia się okazja jeśli oczywiście pogoda dopisuje. Wiele osób nie docenia 928S - rozłożenie mas niemalże idealne 49/51, napęd na tył, wolnossący silnik 4.7 SOHC V8 310ps, Bosch fuel inj., tarcze hamulcowe wentylowane + ABS, niesamowicie wygodne zawieszenie, wygodne fotele, 4 biegowa skrzynia automatyczna pięknie zmienia biegi, osiągi niemalże jak w nowoczesnym sportowym aucie. Konstrukcja nadwozia samonośna, z blachy stalowej pokrytej obustronnie powłoką galwaniczną z elementami aluminium, regulacja kierownicy odbywa się wraz z całym zespołem zegarów. Wg. katalogów przyspieszenie (od 0 do 100km/h) 6.2 s., V-max 255km/h - osobiście sprawdzałem. Masa własna pojazdu (bez obciążenia) 1450 kg. Został wybrany samochodem roku 1978. Wysoki komfort, piękne brzmienie, oryginalny wygląd i zawsze satysfakcjonujące osiągi. Auto wyprzedziło swoją epokę o "lata świetlne". Jeśli skrupulatnie i terminowo prowadzi się serwisy i ewentualne niezbędne naprawy (jak w każdym innym aucie*) to 928S nie będzie sprawiało żadnych kłopotów - plotki typu, że 928 to skarbonka mija się z prawdą. Bardzo proszę nie porównywać mojego auta z amerykańskimi wyjeżdżonymi egzemplarzami, gdzie rzeczywiście można stracić fortunę.
Wersja Europejska, sprowadzony do Polski ze Szwecji gdzie auto było, bardzo mocno dofinansowane oraz serwisowane głównie w ASO Porsche. Podwozie zabezpieczone antykorozyjnie. W Szwecji przez pewien okres stał jako auto pokazowe w salonie. W Polsce także nie oszczędzałem na serwisach i utrzymywaniu auta w idealnej kondycji. Ostatnie rachunki serwisowe w Polsce czyli 2022/2023/2024 opiewają na ponad 60.000zł. Obecnie dodatkowo wykonane podstawowe przygotowanie do sezonu 2025 tj. 12.000zł ogólne sprawdzenie pojazdu, wymiana płynów, filtrów oraz innych niezbędnych elementów, wymieniony rozrząd z rolkami itp. Dodatkowo wizualnie oraz technicznie wciąż pieszczone, aż dojdzie do wg. mnie ideału - wydałem dodatkowo około 30.000zł na nowe przewody paliwowe, olejowe, różne elementy podwozia i nadwozia itp. Jeździ niesamowicie, skrzynia pracuje gładko, a ryk silnika V8 i przyśpieszenie przyprawia o gęsią skórkę. Wyobraź Siebie za kierownicą z uśmiechem na twarzy od ucha do ucha. Osobiście mam tak za każdym razem gdy wsiadam do tego nietuzinkowego auta. Nie ma już takich aut na ulicy, więc gwarantuję, że będziesz czuł się wyjątkowo! Wszystko działa bez zarzutu. Samochód można używać na co dzień - to jeden z niewielu oldtimerów, który wygodą, osiągami i kulturą jazdy dorównuje obecnym samochodom.
W tej chwili auto ma zamontowane felgi robione na specjalne zamówienie Turismo 928S opony Michelin 255/35 ZR 18 około 25.000zł. Dołączam także oryginalne felgi Porsche wraz z oponami Yokohama (zdjęcie).
Podsumowując ostatnie dofinansowanie samochodu tj. serwisy, felgi, rzeczoznawca itp. 2023/2024 to dużo ponad 100.000zł. Nowy właściciel będzie cieszył się bezawaryjnym autem przez kolejnych kilkanaście lat... Auto dofinasowane zostało z uwagi na miłość i pasję, a nie potrzebę. Stan auta przed dopieszczeniem również był bardzo dobry - obecnie jest super.
Wg. mnie przepiękne zestawienie kolorystyczne, bordowa skóra, felgi na zamówienie dobrane kolorystycznie pod kolor tapicerki oraz czarne nadwozie.
Zachęcam do sprawdzenia samochodu w Autoryzowanym Serwisie Porsche lub wybranym warsztacie w Szczecinie i okolicach. Zapraszam także na jazdę próbną. Z przykrością informuję, że nie odpowiadam na emaile - uprzejmie proszę o kontakt telefoniczny.
Samochód z pozytywną opinią Rzeczoznawcy z wpisem do Narodowego Instytutu Dziedzictwa w Warszawie z Kartą Ewidencji Ruchomych Zabytków Techniki. Zarejestrowany na żółte tablice - krążą różne opinie oraz plotki na temat aut zarejestrowanych na żółte tablice dlatego zachęcam do kontaktu z rzeczoznawcami tj. między innymi auto można sprzedać w każdej chwili i najzwyczajniej zgłosić sprzedaż do Konserwatora i do Urzędu tak jak każda zwykła procedura. Można także wyjeżdżać za granicę na wycieczki i eventy bez zgłoszeń...
Zaznaczam, że jest to stary samochód i mogą pojawić się mankamenty, ale mimo wszystko oceniam auto na stan wyjątkowy i wyśmienicie zachowany tym bardziej, że z uwagi na moje "widzimisię" został bardzo mocno dofinansowany i z całą pewnością nie odzyskam zainwestowanych pieniędzy, ale to jest właśnie pasja! Przebieg 100% oryginalny i udokumentowany! Podwozie jak i nadwozie jest utrzymane bez rdzy w niemalże perfekcyjnym stanie. Tapicerka oryginalna, również w bardzo dobrym stanie.
Posiadam bardzo bogatą dokumentację auta (od nowości, aż do teraz). Wraz z autem przekazuję także części.
Sprzedaję tylko i wyłącznie z powodu chęci zmiany na coś starszego... Możliwa zamiana z dopłatą z mojej strony na Ferrari 308 lata 70te/80te lub Porsche 911 (model 901/930), 964 z manualną skrzynią biegów również.
Cena do drobnej negocjacji, mogę sprzedać auto bez felg Turismo wtedy cena pomniejszona zostanie o wartość kół.
Serdecznie pozdrawiam
Michał