Porsche Cayenne E-hybrid Coupe Platinum Edition - pełne wyposażenie dostępne po kontakcie.
Wyposażenie standardowe
Lakiery
• Standardowe kolory nadwozia: czarny, biały
Kolory wnętrza
• Wnętrze częściowo wykończone skórą w kolorze standardowym: czarnym lub Slate Grey (wykończone gładką skórą w
kolorze wnętrza: środkowe panele przednich i tylnych foteli, boczki przednich i tylnych foteli, środkowe panele
zagłówków przednich i tylnych foteli, koło kierownicy i wybierak przekładni; wykończone skórą tłoczoną w kolorze
standardowym: podłokietniki i uchwyty na panelach przednich i tylnych drzwi, podłokietnik w konsoli środkowej z
przodu)
• Standardowe kolory wnętrza częściowo wykończonego skórą: czarny, Slate Grey
Wyposażenie zewnętrzne
• Obramowanie bocznych szyb w kolorze czarnym (wysoki połysk)
• Aktywna pokrywa silnika
• Automatycznie sterowana tylna pokrywa
• Całkowicie ocynkowane nadwozie hybrydowe ze stali i aluminium
• Czworo drzwi ze zintegrowanym systemem ochrony przed skutkami uderzenia w bok
• Pokrywa silnika, tylna pokrywa, drzwi, boczne sekcje nadwozia i przednie błotniki wykonane z aluminium
• Zderzaki ze wzmocnionymi belkami poprzecznymi, każdy z 2 odkształcalnymi elementami oraz 2 gwintowanymi
mocowaniami do montażu uchwytu holowniczego (w zestawie narzędzi)
• Nadwozie poszerzone z tyłu
• Przetłoczenie na pokrywie silnika
• Stały dach panoramiczny
• Klamki drzwi lakierowane na kolor nadwozia
• Tylna pokrywa ze zintegrowanym spojlerem dachowym w kolorze nadwozia
• Porsche Active Aerodynamics (PAA) z adaptacyjnym tylnym spojlerem
• Obszerne aerodynamiczne osłony podwozia
• Przedni pas ze zintegrowanymi wlotami powietrza oraz prowadnicami powietrza po bokach
• Kurtyny powietrzne w nadkolach
• Wstawki w poprzeczkach wlotów powietrza w kolorze Satin Platinum
• Poszerzenia nadkoli w kolorze nadwozia
• Napis „PORSCHE” w kolorze Satin Platinum zintegrowany z pasem świetlnym
• Oznaczenie modelu na tylnej pokrywie w kolorze Satin Platinum, z obramowaniem w kolorze Acid Green
• Logo „e-hybrid” w kolorze Satin Platinum, z obramowaniem w kolorze Acid Green, umieszczone na przednich
błotnikach
• Przygotowanie do montażu haka holowniczego
• Przygotowanie do montażu systemu transportu dachowego
• Osłony progów w kolorze czarnym (matowe wykończenie)
Układ napędowy/podwozie
• 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów Tiptronic S
• Bezpośredni wtrysk paliwa (Direct Fuel Injection, DFI) z centralnie umieszczonym wtryskiwaczem
• Przednia oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
• Tylna oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
• 6-cylindrowy widlasty silnik benzynowy turbo o pojemności skokowej 3,0 l, maks. moc 250 kW (340 KM), maks.
moment obrotowy 450 Nm. Silnik elektryczny: maks. moc 100 kW (136 KM), maks. moment obrotowy 400 Nm,
Maksymalna moc systemowa: 340 kW (462 KM), systemowy maks. moment obrotowy 700 Nm
• Turbodoładowanie: turbosprężarka typu twin-scroll
• 6-tłoczkowe, aluminiowe jednoczęściowe zaciski stałe z przodu
• Filtr cząstek stałych
• Układ chłodzenia powietrza doładowującego
• Porsche Traction Management (PTM): aktywny napęd na cztery koła z elektronicznie sterowanym sprzęgłem
wielopłytkowym, automatycznym hamulcowym mechanizmem różnicowym (ABD) i kontrolą trakcji (ASR)
• Aluminiowe głowice cylindrów
• Aluminiowy blok silnika
• Chłodzenie cieczą i układ zarządzania ciepłem
• Zintegrowany układ kontroli podwozia Porsche 4D Chassis Control
• 4-tłoczkowe, aluminiowe jednoczęściowe zaciski stałe z tyłu
• Rekuperacja energii do instalacji elektrycznej samochodu
• Aktywne żaluzje wlotów powietrza do układu chłodzenia
• Tarcze hamulcowe o średnicy 360 mm z przodu, 358 mm z tyłu, wewnętrznie wentylowane
• System stabilizacji jazdy Porsche Stability Management (PSM) z ABS, ASR, ABD, MSR, układem stabilizacji przyczepy
i poszerzonym trybem PSM SPORT
• VarioCam Plus
• Akumulator litowo-jonowy o pojemności 17,9 kWh, menedżer akumulatora i zelektryfikowane komponenty pomocnicze
(sprężarka klimatyzacji i elektryczny wzmacniacz siły hamowania)
• Zbiornik paliwa o pojemności 75 l
• Tryb sportowy
• Zaciski hamulcowe w kolorze Acid Green
• Tryb selekcji indywidualnych ustawień pojazdu
• Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
• Układ hamulcowy z funkcją rekuperacji
• Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
• Funkcja Auto Hold
• Porsche Hill Control (PHC)
• System przeciwblokujący (ABS)
• Funkcja automatycznego hamowania po kolizji (hamulec pokolizyjny)
• Pakiet Sport Chrono z przełącznikiem trybów jazdy (Normal, SPORT, SPORT PLUS i Individual), przycisk SPORT
Response (aktywuje maksymalne osiągi napędu), analogowy i cyfrowy stoper, wyświetlacz osiągów w systemie PCM,
funkcja wyścigowego ruszania (Launch Control) oraz tryb PSM Sport; modele Cayenne E-Hybrid: dodatkowe tryby EPower
i Hybrid-Auto
• Wspomaganie układu kierowniczego Plus
• Zawieszenie ze sprężynami stalowymi wraz z Porsche Active Suspension Management (PASM)
• Sportowe końcówki układu wydechowego w kolorze czarnym (dwie podwójne końcówki, wykończenie na wysoki
połysk)
Koła
• 21-calowe obręcze RS Spyder Design lakierowane na kolor Satin Platinum, z poszerzeniami nadkoli w kolorze
nadwozia (przód: 9,5 J x 21 ET 46 z oponami 285/40 ZR 21 XL, tył: 11,0 J x 21 ET 49 z oponami 315/35 ZR 21 XL)
• Ogumienie w mieszanych rozmiarach
Akcesoria do kół
• Osłony piast kół z w pełni kolorowym herbem Porsche
• Środek do uszczelniania opon i elektryczny kompresor
• Układ kontroli ciśnienia w oponach (TPM)
Oświetlenie i widoczność
• Automatycznie przyciemniane lusterka: boczne i wsteczne, bezramkowe lusterko wsteczne
• Przyciemniane szyby z tyłu (boczne i tylna)
• Reflektory główne LED z Porsche Dynamic Light System (PDLS)
• Czteropunktowe światła do jazdy w dzień w technice LED
• Przednie światła pozycyjne i kierunkowskazy w technice LED
• Asystent włączania świateł z automatycznym oświetleniem „Welcome Home”
• Trzecie światło hamowania LED