Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 1
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 2
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 3
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 4
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 5
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 6
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 7
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 8
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 9
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 10
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 11
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 12
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 13
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 14
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 15
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 16
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 17
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 18
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 19
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 20
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 21
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 22
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 23
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 24
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 25
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 26
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 27
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 28
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 29

1 / 30

Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 1
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 2
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 3
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 4
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 5
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 6
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 7
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 8
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 9
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 10
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 11
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 12
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 13
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 14
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 15
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 16
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 17
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 18
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 19
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 20
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 21
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 22
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 23
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 24
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 25
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 26
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 27
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 28
Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid - 29

Najważniejsze

Przebieg

3 600 km

Rodzaj paliwa

Hybryda Plug-in

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

3 996 cm3

Moc

550 KM

Opis

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé z pakietem GT, auto zakupione nowe w salonie Porsche. Przebieg tylko 3600 km. Stan jak nowe. Koszt nowego 1 160 000 PLN.

.


Prod koniec 2023r data 1 rejestracji 08.2024r

.


Moc 739 KM!!!!

.

Cena 909 000 PLN Brutto, Faktura VAT 23%

.

22-calowe obręcze GT Design w kolorze Satin Neodyme 22-calowe kute, aluminiowe obręcze o wzorze

GT Design, lakierowane na kolor Satin Neodyme.

Układ monitorowania ciśnienia w oponach (TPM)
Fotele sportowe z przodu (8-kierunkowa regulacja elektryczna), ze zintegrowanymi zagłówkami

Fotele sportowe z tyłu

Podgrzewane fotele z przodu i z tyłu

Punkty mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX/ i-Size na zewnętrznych miejscach z tyłu

Pakiet SportDesign dla pakietu Sport z elementami w kolorze czarnym

Porsche Active Aerodynamics (PAA): aktywna aerodynamika Porsche z adaptacyjnym tylnym spojlerem

Całkowicie ocynkowane nadwozie o hybrydowej konstrukcji – ze stali i aluminium

Spojler dachowy w kolorze czarnym (wysoki połysk), z bocznymi płytami z włókna węglowego

Pokrywa silnika, tylna pokrywa, drzwi, boczne sekcje nadwozia i przednie błotniki wykonane z aluminium

Przetłoczenie na pokrywie silnika

Obszerne aerodynamiczne osłony podwozia

Zderzaki ze wzmocnionymi belkami poprzecznymi i dwoma odkształcalnymi elementami oraz dwoma

gwintowanymi mocowaniami do montażu uchwytu holowniczego (w zestawie narzędzi)

Osłony progów SportDesign

Czworo drzwi ze zintegrowanym systemem ochrony przed skutkami uderzenia w bok

Kurtyny powietrzne w nadkolach

Klamki drzwi lakierowane na kolor nadwozia

Dolna partia zderzaka

Górne elementy obudowy lusterek bocznych wykończone włóknem węglowym

Górne elementy obudowy lusterek bocznych wykończone włóknem węglowym, dolne elementy obudowy

oraz podstawki lusterek lakierowane na kolor czarny (wysoki połysk).

Pakiet zewnętrzny z elementami w kolorze czarnym (wysoki połysk)

Klamki drzwi lakierowane na kolor nadwozia

Lekki dach z włókna węglowego

Oznaczenie modelu „Cayenne turbo” w kolorze czarnym (mat), z obwódką w kolorze czarnym

Układ chłodzenia powietrza doładowującego

Turbosprężarki mono-scroll

Aluminiowe głowice cylindrów

Aluminiowy blok silnika

Bezpośredni wtrysk benzyny (DFI)

VarioCam Plus: regulacja wałka rozrządu dla zaworów dolotowych i wydechowych

Chłodzenie cieczą i układ zarządzania ciepłem

Tryb Sport

Porsche Traction Management (PTM): aktywny napęd na cztery koła z elektronicznie sterowanym

sprzęgłem wielopłytkowym, automatycznym hamulcowym mechanizmem różnicowym (ABD) i kontrolą

trakcji (ASR)

Filtr cząstek stałych (GPF)

Przednia oś wielowahaczowa wykonana z aluminium

Tylna oś wielowahaczowa wykonana z aluminium

Zintegrowany układ kontroli podwozia Porsche 4D Chassis Control

System stabilizacji toru jazdy Porsche Stability Management (PSM) z systemem ABS, kontrolą trakcji ASR,

automatycznym hamulcowym mechanizmem różnicowym ABD, systemem optymalizacji przyczepności

podczas hamowania silnikiem MSR i układem stabilizacji przyczepy

System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)

Funkcja Auto Hold

Porsche Hill Control (PHC)

Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych

Elektrycznie sterowany hamulec postojowy

Funkcja automatycznego hamowania po kolizji (hamulec pokolizyjny)

Rekuperacja energii do instalacji elektrycznej

4,0-litrowy silnik V8 biturbo Moc maksymalna: 441 kW (599 KM), maksymalny moment obrotowy: 800 Nm.

Silnik elektryczny: moc maksymalna: 130 kW (176 KM), maksymalny moment obrotowy: 460
Nm. Maksymalna moc systemowa: 544 kW (739 KM), KM), maksymalny systemowy moment

obrotowy: 950 Nm.

8-biegowa przekładnia Tiptronic S.

Osłona wlewu paliwa i gniazda ładowania

Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z systemem poziomowania i regulacją prześwitu oraz Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Dźwięk Electric Sound

Pakiet Sport Chrono z przyciskiem SPORT Response w kolorze czerwonym

Sportowy tytanowy układ wydechowy z centralnie umieszczonymi końcówkami

Wspomaganie układu kierowniczego Plus

Hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) z zaciskami hamulcowymi lakierowanymi na kolor

żółty

Przyciemnione reflektory LED Matrix HD

Lusterka zewnętrzne Elektrycznie regulowane i podgrzewane, elektrycznie składane (również zdalnie)

lusterka boczne, po stronie kierowcy – asferyczne. Lusterka z oświetleniem ambientowym (otoczenia).

Automatycznie przyciemniane lusterka: zewnętrzne oraz wewnętrzne

Pakiet wykończenia wnętrza włóknem węglowym

Kierownica sportowa GT wykończona materiałem Race-Tex, podgrzewana, z oznaczeniem na godziny 12

w kolorze Racing Yellow i przeszyć w kolorze kontrastowym

Funkcja rozpoznawania znaków drogowych

Wspomaganie parkowania ParkAssist (z przodu i z tyłu)

Wspomaganie parkowania ParkAssist (z przodu i z tyłu) z kamerą cofania

Asystent utrzymania pasa ruchu

Aktywny asystent ograniczeń prędkości

.

Zapraszamy do naszego Salonu

.

Tel
.

Przed wizytą prosimy potwierdzić aktualność oferty

.

Dostępne są różne formy finansowania zakupu Samochodu (Kredyt, Leasing, Leasing finansowy, Pożyczka leasingowa)

.

Przyjmujemy również Auta w rozliczeniu.

 

17 grudnia 2024 14:42

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Porsche

Model pojazdu

Cayenne

Wersja

Coupe Turbo S E-Hybrid

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2023

Generacja

III (2017-)

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

300000

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mag Auto Salon

  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (17) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store