Porsche Cayenne e-hybrid w wersji SUV z napedem hybrydowym o mocy 470 KM.
Po pelnym naladowaniu baterii mozna realnie przejechac pierwsze 60-65 km na silniku elektrycznym. Natsepnie auto korzysta z 2 silnikow, a wiec benzynowego oraz elektrycznego w formie napedu hybrydowego.
Pelna gwarancja fabryczna Porsche. Cena katalogowa: 678 000 PLN
Wystawiam f-re VAT23%. Moja faktura zakupu u dealera do wgladu.
Cena brutto: 524 900 PLN.
Rok produkcji: 2023
Auto jest fabrycznie nowe, bez przebiegu. Zostalo odebrane od dealera Porsche Centrum Sopot i przetransportowane na lawecie.
Auto jest w bardzo bogatej wersji wyposazenia. Pelna specyfikacja ponizej
W razie potrzeby finansowania przekaze kontakt do 2 firm leasingowych gdzie sprawnie mozna zalatwic finansowanie na zakup auta.
Zainteresowanym wysle kompletne specyfikacje od dealera Porsche Centrum Sopot na maila.
Felgi 21 cali RS Spyder
Pneumatyczne zawieszenie
System soft close - dociaganie drzwi
Deska rozdzielcza pokryta skora
Komfortowe fotele - skora
Pakiet SPORT CHRONO
Oto tylko czesc specyfikacji auta
KOLOR: CZARNY
Kolory wnętrza
•Wnętrze wykończone gładką skórą w dwóch kolorach: czarnym i Crayon 21-calowe obręcze Cayenne Exclusive Design w kolorze Chromite Black Metallic Porsche Exclusive Manufaktur
Srodkowe panele foteli z przodu i z tyłu, boczki foteli z przodu i z tyłu, środkowe panele zagłówków foteli z przodu i z
tyłu, koło kierownicy i dźwignia zmiany przełożeń; wykończone tłoczoną skórą: podłokietniki i uchwyty na panelach
drzwi z przodu i z tyłu, podłokietnik w konsoli środkowej z przodu)
Wyposażenie zewnętrzne
• Obramowanie bocznych szyb w kolorze czarnym (wysoki połysk)
• Aktywna pokrywa silnika
• Automatycznie sterowana tylna pokrywa
• Całkowicie ocynkowane nadwozie o hybrydowej konstrukcji, ze stali i aluminium
• Pokrywa silnika, tylna pokrywa, drzwi, boczne sekcje nadwozia i przednie błotniki wykonane z aluminium
• Zderzaki ze wzmocnionymi belkami poprzecznymi, każdy z dwoma odkształcalnymi elementami
• Nadwozie poszerzone z tyłu
• Tylna pokrywa ze zintegrowanym spojlerem dachowym w kolorze nadwozia
• Porsche Active Aerodynamics (PAA, z ang. aktywna aerodynamika Porsche) z adaptacyjnym tylnym spojlerem
• Obszerne aerodynamiczne osłony podwozia
• Przedni pas ze zintegrowanymi wlotami powietrza oraz prowadnicami powietrza po bokach
• Wstawki w poprzeczkach wlotów powietrza w kolorze Satin Platinum
• Poszerzenia nadkoli w kolorze nadwozia
• Napis "PORSCHE" w kolorze Satin Platinum zintegrowany z pasem świetlnym
• Oznaczenie modelu na tylnej pokrywie w kolorze Satin Platinum, z obramowaniem w kolorze Acid Green
• Logo "e-hybrid" w kolorze Black Platinium, z obramowaniem w kolorze Acid Green, umieszczone na przednich błotnikach
• Przygotowanie do montażu haka holowniczego
• Przygotowanie do montażu systemu transportu dachowego
• Osłony progów w kolorze czarnym (matowe wykończenie)
Układ napędowy/podwozie
• 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów Tiptronic S
• Bezpośredni wtrysk paliwa (Direct Fuel Injection, DFI) z centralnie umieszczonym wtryskiwaczem
• Przednia oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
• Tylna oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
• 3,0-litrowy benzynowy silnik V6 turbo, moc maksymalna 250 kW (340 KM), maksymalny moment obrotowy 450 Nm;
silnik elektryczny: moc maksymalna 100 kW (136 KM), maksymalny moment obrotowy 400 Nm; maksymalna moc
systemowa: 340 kW (462 KM), maksymalny systemowy moment obrotowy 700 Nm
• Turbodoładowanie: turbosprężarka typu twin-scroll
• 6-tłoczkowe aluminiowe, jednoczęściowe zaciski stałe z przodu
• Filtr cząstek stałych
• Układ chłodzenia powietrza doładowującego
• Porsche Traction Management (PTM): aktywny napęd na cztery koła z elektronicznie sterowanym sprzęgłem
wielopłytkowym, automatycznym hamulcowym mechanizmem różnicowym (ABD) i kontrolą trakcji (ASR)
• Aluminiowe głowice cylindrów
• Aluminiowy blok silnika
• Chłodzenie cieczą i układ zarządzania ciepłem
• Zintegrowany układ kontroli podwozia Porsche 4D Chassis Control
• 4-tłoczkowe aluminiowe, jednoczęściowe zaciski stałe z tyłu
• Rekuperacja energii do instalacji elektrycznej samochodu
• Aktywne żaluzje wlotów powietrza do układu chłodzenia
• Tarcze hamulcowe o średnicy 360 mm z przodu, 358 mm z tyłu, wentylowane wewnętrznie
• System stabilizacji toru jazdy Porsche Stability Management (PSM) z systemami ABS, ASR, ABD, MSR i układem
stabilizacji przyczepy oraz poszerzonym trybem PSM SPORT
• VarioCam Plus
• Akumulator litowo-jonowy o pojemności 17,9 kWh, menedżer akumulatora i zelektryfikowane komponenty pomocnicze
(sprężarka klimatyzacji i elektryczny wzmacniacz siły hamowania)
• Zbiornik paliwa o pojemności 75 l
• Tryb sportowy
• Zaciski hamulcowe w kolorze Acid Green
• Tryb selekcji indywidualnych ustawień pojazdu
• Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
• Układ hamulcowy z funkcją rekuperacji
• Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
• Funkcja Auto Hold
• Porsche Hill Control (PHC)
• System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)
• Funkcja automatycznego hamowania po kolizji (hamulec pokolizyjny)
• Pakiet Sport Chrono z przełącznikiem trybów jazdy (Normal, SPORT, SPORT PLUS i Individual), przycisk SPORT Response (aktywuje maksymalne osiągi napędu), analogowy i cyfrowy stoper, wyświetlacz osiągów w systemie PCM,
funkcja wyścigowego ruszania (Launch Control) oraz tryb PSM Sport; modele Cayenne E-Hybrid: dodatkowe tryby E-
Power i Hybrid-Auto
• Wspomaganie układu kierowniczego Plus
• Zawieszenie ze sprężynami stalowymi oraz Porsche Active Suspension Management (PASM)
• Sportowe końcówki układu wydechowego w kolorze czarnym (dwie podwójne końcówki, wykończenie na wysoki
połysk)
Koła
Obręcze RS Spyder Design lakierowane na kolor Satin Platinum, z poszerzeniami nadkoli w kolorze
: 11,0 J x 21 ET 49 z oponami 315/35 ZR 21 XL)
• Ogumienie w mieszanych rozmiarach
Oświetlenie i widoczność
• Automatycznie przyciemniane lusterka: boczne i wsteczne, bezramkowe lusterko wsteczne
• Przyciemnione szyby z tyłu (boczne i tylna)
• Reflektory główne LED z Porsche Dynamic Light System (PDLS)
• Czteropunktowe światła do jazdy w dzień