Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 1
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 2
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 3
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 4
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 5
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 6
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 7
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 8
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 9
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 10
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 11
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 12
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 13
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 14
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 15
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 16
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 17
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 18
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 19
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 20
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 21
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 22
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 23
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 24
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 25
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 26
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 27
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 28
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 29
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 30
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 31
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 32
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 33
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 34
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 35
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 36
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 37
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 38
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 39
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 40

1 / 41

Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 1
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 2
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 3
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 4
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 5
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 6
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 7
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 8
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 9
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 10
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 11
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 12
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 13
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 14
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 15
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 16
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 17
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 18
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 19
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 20
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 21
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 22
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 23
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 24
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 25
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 26
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 27
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 28
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 29
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 30
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 31
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 32
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 33
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 34
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 35
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 36
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 37
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 38
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 39
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S - 40

26 sierpnia 2024 16:29

ID: 6127324223

Najważniejsze

Przebieg

244 756 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 967 cm3

Moc

240 KM

Opis

Kupiony w 2019 roku od handlarza, który przywiózł go w 2018 z Francji po lekkiej kolizji - tylne lewe drzwi. Niestety Polscy lakiernicy naprawę odrobinę spartoli i troszkę to widać. Obiecałem sobie przy zakupie, że to poprawię, ale w sumie nigdy mi tak bardzo mi nie przeszkadzało.

Z gościem z Francji miałem kontakt, bo walczyłem długo, aby dosłał mi drugi kluczyk. Z obawy przed kradzieżą auto dostało bardzo nietypową blokadę zapłonu a kluczyk w końcu mi przysłał.


W aucie jest audio Bose, a w kole zapasowym duży subwoofer , wnętrze jest prawie całe w skórze i ma czarną podsufitkę. Oświetlenia wnętrza można ściemniać i dodatkowo posiada szpanerskie projektorki przy otwarciu drzwi z logiem Porsche. W sumie to dzięki niemu też posiada wygląd - mówią na to Lift i pakiet CayenneS, z pakietem BlackShadow, czyli czarne listwy drzwi, przyciemnione szyby zagłówki z logiem, dodatkowe progi, osłony rur wydechowych i spojler na tylnej klapie. Taki "sportowy look", oczywiście pod maską to wciąż 3 litrowy diesel z Audi A6.


W czasie tych kilku lat przejechałem 92tys km i poza kilkoma pierdołkami mogę powiedzieć, że był bezawaryjny. Raz irytowała mnie tylna lampa hamulca, ale po przeglądnięciu jej przestała wzywać pomocy w irytujący sposób. Naturalnie coś tam robiłem: klocki, tarcze, żarówki, cięgna kolektora dolotowego i opony aż do 2022 roku gdzie kawałek pompy podciśnienia zmusił mnie do wymiany rozrządu. Na szczęście nic wielkiego się nie wydarzyło, bo ucierpiał tylko jeden wałek rozrządu. Dzięki temu kosmicznie drogą wymianę rozrządu, którą trzeba wykonać przy 300tys. musiałem zrobić przy 220tys. I to nie są żarty - auto zaprojektowane tak, że chęć wymiany rozrządu wymusza wyjęcie silnika – uwaga – od przodu wraz ze zderzakiem - kosmos finansowy i dla nowego nabywcy już przeprowadzony. Tego w nim już nie trzeb będzie robić. Przy okazji zregenerowano mu turbinę, wyczyszczono DPF, dostał nową pompę podciśnienia, rozrząd pompy paliwa a z rozpędu wymieniłem mu też akumulator i tuleje wahaczy, bo było już blisko.

W styczniu tego roku wymieniłem mu oba termostaty i regulator ciśnienia na szynie zasilającej.

Rozwiązałem największą zagadkę silnika od A6 - czyli czemu nie zapala jak jest rozgrzany - było wiele koncepcji i poszukiwań, ale skuteczna okazała się wymiana rozrusznika.

Aktualnie 2024-08-21 wymieniłem też podporę wału i niestety musiałem wymienić też wał napędowy na nowy.

I jak na złość zapiszczały, że chcą wymiany przednie klocki - wymienione.

Praktycznie gotowy do dalszej długiej jazdy.


WAŻNE:

Niestety auto ma drobny wyciek (kapanie) spod osłony rozrządu i drobny wyciek (kapanie) z simering skrzyni biegów. Niby mała rzecz, bo koszt uszczelki niewielki Ale ostatnio przybyło mi kłopotów po pożarze dachu i nie chcę mi się już tym zajmować. Łatwiej jest po 5 miesiącach dolać 0,5 litra. Naprawa zajmie kilka dni a ja ich nie mam. Dla kupującego obniżyłem cenę o 5 tys. aby on to naprawił. Do naprawy tych wycieków trzeba wyciągnąć skrzynię biegów. Zmniejszam cenę za auto z 56 tys. do 51 tys.


Auto z zawieszeniem pneumatycznym i automatyczną regulacją wysokości zawieszenia.

Niewiele aut o wadze 2,5 tony tak przyspiesza i tak pokonuje zakręty. Sprzedaję z żalem, tylko dlatego, że mój syn zrobił prawo jazdy i to połączenie może być nieprzewidywalne.


Auto ma blokadę dyferencjału środkowego, czyli potrafi jechać poza drogą z napędem na 4 koła w podziale 50x50 na oś, bo zwyczajnie zachowuje się trochę jak tylnonapędówka, standardowo rozdział mocy jest około 40x60.

Do tego ma możliwość włączenia reduktora, czyli może być dwukrotnie mocniejszy, ale wolniejszy i ma blokadę tylnego dyferencjału, zasadniczo jest bardzo sprawny terenowo i czasem można się ubłocić - załączę zdjęcie.


Przegląd serwisowy wykonano w 2023-12-20 (Filtr oleju, Filtr powietrza, Filtr kabinowy, Olej)

Przegląd techniczny wykonałem, ważny do 2025-02-01

Polica OC ważna do 2025-03-26


Do auta są piękne letnie felgi w rozmiarze 20 cali – to francuz miał joba (obecnie na nich jeździ) i zapakował mu opony 275/40 R20 dlatego się tak trzyma w zakrętach. Na zimę jeździ na 255/55 R18

Opony letnie - jak ktoś umie jeździć do przejeździ jeszcze ten sezon, jak nie to koniecznie trzeba kupić dwie gumy na tył. Zimowe jeszcze fajne na dwa, trzy sezony.


Auto sprzedaję na Umowę.

Auto ma pełną historię wymian części, napraw i tankowania robioną w Excelu, bo ja mam księgowego joba.

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Porsche

Model pojazdu

Cayenne

Generacja

I (2002-2010)

Rok produkcji

2009

Przebieg

244 756 km

Pojemność skokowa

2 967 cm3

Moc

240 KM

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

6.6 l/100km

Spalanie W Mieście

8.7 l/100km

Emisja CO2

195 g/km

Typ nadwozia

SUV

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

38250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

120

miesiące

Min. 6 miesiące - Maks. 120 miesiące

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Ireneusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Polkowice, polkowicki, Dolnośląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store