Auto pokryte matową folią ochronną. (bezbarwna)
Wystawiam fv 23%
Wyposażenie zewnętrzne
• Obramowanie bocznych szyb w kolorze czarnym (wysoki połysk)
• Lakierowane na kolor czarny (matowe wykończenie): napis "PORSCHE" oraz oznaczenie modelu z tyłu
• Automatycznie sterowana tylna pokrywa
• Całkowicie ocynkowane nadwozie o hybrydowej konstrukcji, ze stali i aluminium
• Czworo drzwi ze zintegrowanym systemem ochrony przed skutkami uderzenia w bok
• Zderzaki ze wzmocnionymi belkami poprzecznymi, każdy z dwoma odkształcalnymi elementami oraz dwoma
gwintowanymi mocowaniami do montażu uchwytu holowniczego (w zestawie narzędzi)
• Pokrywa silnika, tylna pokrywa, drzwi, boczne sekcje nadwozia i przednie błotniki wykonane z aluminium
• Nadwozie poszerzone z tyłu
• Przetłoczenie na pokrywie silnika
• Stały dach panoramiczny
• Klamki drzwi lakierowane na kolor nadwozia
• Tylna pokrywa ze zintegrowanym spojlerem dachowym w kolorze nadwozia
• Porsche Active Aerodynamics (PAA, z ang. aktywna aerodynamika Porsche) z adaptacyjnym tylnym spojlerem
• Poszerzenia nadkoli w kolorze nadwozia
• Listwy bocznych drzwi w kolorze nadwozia
• Tylny zderzak w kolorze nadwozia
• Logo "GTS" na progach drzwi z przodu, po lewej i prawej stronie, w kolorze czarnym
• Dolne elementy obudowy i podstawki lusterek bocznych lakierowane na kolor czarny (wysoki połysk)
• Pakiet SportDesign (przedni zderzak, osłony progów i tylny zderzak SportDesign w kolorze nadwozia, poszerzenia
nadkoli w kolorze nadwozia, spojler dachowy SportDesign)
Układ napędowy/podwozie
• Pakiet Sport Chrono z przełącznikiem trybów jazdy (Normal, SPORT, SPORT PLUS i Individual), przycisk SPORT
Response (aktywuje maksymalne osiągi napędu), analogowy i cyfrowy stoper, wyświetlacz osiągów w systemie PCM,
funkcja wyścigowego ruszania (Launch Control) o
• Sportowy układ wydechowy ze sportowymi końcówkami w kolorze czarnym (wysoki połysk); obejmuje zmodyfikowany
główny tłumik; uwaga: sportowy dźwięk aktywowany poprzez PCM
• Zbiornik paliwa o pojemności 90 l
• Zawieszenie ze sprężynami stalowymi oraz Porsche Active Suspension Management (PASM); modele Cayenne GTS:
prześwit zmniejszony o 20 mm, bardziej sportowe zestrojenie PASM
• 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów Tiptronic S
• Sportowe końcówki układu wydechowego w kolorze czarnym (wysoki połysk): dwie podwójne, okrągłe końcówki układu
wydechowego o charakterystycznym wzornictwie
• Bezpośredni wtrysk paliwa (Direct Fuel Injection, DFI) z centralnie umieszczonym wtryskiwaczem
• Przednia oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
• Tylna oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
• 6-tłoczkowe aluminiowe jednoczęściowe zaciski stałe z przodu
• 4-tłoczkowe aluminiowe jednoczęściowe zaciski stałe z tyłu
• Podwójne turbodoładowanie, turbosprężarki typu twin-scroll
• Porsche Traction Management (PTM): aktywny napęd na cztery koła z elektronicznie sterowanym sprzęgłem
wielopłytkowym, automatycznym hamulcowym mechanizmem różnicowym (ABD) i kontrolą trakcji (ASR)
• Zintegrowany układ kontroli podwozia Porsche 4D Chassis Control
• System stabilizacji toru jazdy Porsche Stability Management (PSM) z systemami ABS, ASR, ABD, MSR i układem
stabilizacji przyczepy oraz poszerzonym trybem PSM SPORT
• VarioCam
• Tarcze hamulcowe o średnicy 390 mm z przodu, 358 mm z tyłu, wentylowane wewnętrznie
• Zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym
Koła
• 21-calowe obręcze RS Spyder Design w kolorze Satin Black
Komfort i systemy wspomagające
• Wspomaganie parkowania ParkAssist z przodu i z tyłu z ostrzeganiem optycznym i akustycznym oraz kamera cofania
• Centralny zamek z pilotem
• System ostrzegania przed kolizją i wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych
• Personalizacja ustawień klimatyzacji, audio i komunikacji, systemów wspomagających oraz innych układów
samochodu dla kierowcy
Wyposażenie wnętrza
• Sportowe fotele GTS z przodu, ze zintegrowanymi zagłówkami (8-kierunkowa regulacja elektryczna) i środkowymi
panelami z Alcantary®: sportowe fotele z przodu o unikalnym wzorze przeszyć na środkowych panelach i
wydatniejszych boczkach. Elektryczna regulacja: wysokości fotela, kąta pochylenia siedziska, kąta pochylenia oparcia,
pozycji wzdłużnej. Siatki do przechowywania przedmiotów w oparciach fotela kierowcy i pasażera z przodu.
• Automatyczna klimatyzacja z oddzielnym ustawieniem temperatury dla kierowcy i pasażera z przodu,
• Sportowy system tylnych siedzeń z dwoma fotelami, dwukierunkowo regulowanymi zagłówkami, ręczną regulacją kąta
oparcia, składanymi i dzielonymi oparciami (40:20:40), centralnym schowkiem i rozkładanym środkowym
podłokietnikiem z dwoma uchwytami na pojemniki z napojami
• Centralny analogowy obrotomierz z tarczą w kolorze czarnym i logo modelu "GTS"
• Kierownica sportowa (wielofunkcyjna) z łopatkami zmiany biegów
• Nakładki progów drzwi wykończone stalą nierdzewną w kolorze czarnym, z oznaczeniem modelu "Cayenne GTS" z
przodu oraz z oznaczeniem modelu "Cayenne" z tyłu
• Zintegrowane zagłówki (w połączeniu ze sportowymi fotelami); w przypadku standardowych foteli sportowych - z logo
"GTS" (fotele z przodu oraz zewnętrzne fotele z tyłu)
• Nakładki na pedały ze stali nierdzewnej
• Poduszki powietrzne kolanowe dla kierowcy i pasażera z przodu
• Boczne poduszki powietrzne z przodu, zintegrowane w fotelach
• Pakiet dla osób niepalących
• Kurtyny powietrzne wzdłuż całej ramy dachu i bocznych szyb, od słupka A do słupka C
• Czujnik dachowania pozwalający na wcześniejsze uruchomienie kurtyn powietrznych i napinaczy pasów
bezpieczeństwa w przypadku dachowania
• Trzypunktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa z napinaczami (dla foteli z przodu i zewnętrznych foteli z tyłu) oraz
ogranicznikami siły napięcia (z przodu), trzypunktowy automatyczny pas bezpieczeństwa dla środkowego fotela z tyłu
(w połączeniu z pięcioma siedzeniami)
• Ręczna regulacja wysokości mocowania pasów bezpieczeństwa kierowcy i pasażera z przodu
• Czujnik zapięcia pasa bezpieczeństwa kierowcy, pasażera z przodu i pasażerów z tyłu