Porsche Cayman Standard - 1
Porsche Cayman Standard - 2
Porsche Cayman Standard - 3
Porsche Cayman Standard - 4
Porsche Cayman Standard - 5
Porsche Cayman Standard - 6
Porsche Cayman Standard - 7
Porsche Cayman Standard - 8
Porsche Cayman Standard - 9
Porsche Cayman Standard - 10
Porsche Cayman Standard - 11
Porsche Cayman Standard - 12
Porsche Cayman Standard - 13
Porsche Cayman Standard - 14
Porsche Cayman Standard - 15
Porsche Cayman Standard - 16
Porsche Cayman Standard - 17
Porsche Cayman Standard - 18
Porsche Cayman Standard - 19
Porsche Cayman Standard - 20
Porsche Cayman Standard - 21
Porsche Cayman Standard - 22
Porsche Cayman Standard - 23
Porsche Cayman Standard - 24
Porsche Cayman Standard - 25
Porsche Cayman Standard - 26
Porsche Cayman Standard - 27
Porsche Cayman Standard - 28
Porsche Cayman Standard - 29
Porsche Cayman Standard - 30
Porsche Cayman Standard - 31
Porsche Cayman Standard - 32
Porsche Cayman Standard - 33
Porsche Cayman Standard - 34
Porsche Cayman Standard - 35
Porsche Cayman Standard - 36
Porsche Cayman Standard - 37
Porsche Cayman Standard - 38
Porsche Cayman Standard - 39
Porsche Cayman Standard - 40

1 / 41

Porsche Cayman Standard - 1
Porsche Cayman Standard - 2
Porsche Cayman Standard - 3
Porsche Cayman Standard - 4
Porsche Cayman Standard - 5
Porsche Cayman Standard - 6
Porsche Cayman Standard - 7
Porsche Cayman Standard - 8
Porsche Cayman Standard - 9
Porsche Cayman Standard - 10
Porsche Cayman Standard - 11
Porsche Cayman Standard - 12
Porsche Cayman Standard - 13
Porsche Cayman Standard - 14
Porsche Cayman Standard - 15
Porsche Cayman Standard - 16
Porsche Cayman Standard - 17
Porsche Cayman Standard - 18
Porsche Cayman Standard - 19
Porsche Cayman Standard - 20
Porsche Cayman Standard - 21
Porsche Cayman Standard - 22
Porsche Cayman Standard - 23
Porsche Cayman Standard - 24
Porsche Cayman Standard - 25
Porsche Cayman Standard - 26
Porsche Cayman Standard - 27
Porsche Cayman Standard - 28
Porsche Cayman Standard - 29
Porsche Cayman Standard - 30
Porsche Cayman Standard - 31
Porsche Cayman Standard - 32
Porsche Cayman Standard - 33
Porsche Cayman Standard - 34
Porsche Cayman Standard - 35
Porsche Cayman Standard - 36
Porsche Cayman Standard - 37
Porsche Cayman Standard - 38
Porsche Cayman Standard - 39
Porsche Cayman Standard - 40

Najważniejsze

Przebieg

126 398 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 893 cm3

Moc

265 KM

Opis

Porsche Cayman 987.2

silnik boxer 6 cylindrowy 2.9 benzyna

6-biegowy manual

rok produkcji 2009

1. rejestracja 2010


Samochód po dużym serwisie przeprowadzonym przy 123.256 km. Szczegóły dotyczące serwisów w dalszej części.


Zamiast klasycznej sesji sprzedażowej zamieściłem zdjęcia, które wykonywałem w różnych sceneriach w trakcie użytkowania mojego Porsche.


Numer VIN jest widoczny na zdjęciu. Dla przeglądających OLX - na końcu ogłoszenia odnośnik do Otomoto z większą ilością zdjęć.


Sprzedaż prywatna na umowę kupna-sprzedaży.


Proszę o kontakt tylko poważnie zainteresowane osoby świadome marki i modelu. Nie jestem zainteresowany zamianą na inne pojazdy. Poniżej bardzo szczegółowy opis, zainteresowanych proszę o zapoznanie się.


Egzemplarz z perforowaną czarną skórzaną tapicerką, nagłośnieniem Bose czy tempomatem. Felgi aluminiowe pięcioramienne 19-calowe Porsche.

Dla rzeczowego zainteresowanego do samochodu dołożę drugi komplet felg aluminiowych 17'' OE Porsche (wzór na ostatnim zdjęciu).

Samochód kupiłem w lipcu 2020 roku od pasjonata marki, który miał już w garażu nowy egzemplarz Porsche z salonu. Zdecydowałem się na zakup ponieważ znałem poprzedniego właściciela i wiedziałem, że nie oszczędzał na pojeździe (samochód serwisowany przez poprzedniego właściciela m.in. w ASO Porsche we Wrocławiu oraz w Auto Dusza specjalizującym się w Porsche). Przed sprzedażą przez poprzedniego właściciela została nałożona powłoka zabezpieczająca na lakier oraz szybę czołową w znanym studiu detailingu Pietrzak na kwotę ponad 6 tyś zł. Poprzedni właściciel kupił z kolei samochód w 2011 roku od osoby, która sprowadziła samochód ze Stanów Zjednoczonych.

Od 2011 roku do 2020 roku samochodem jeździł prezes firmy (w cepiku widnieje zmiana właściciela, samochód był refinansowany leasingiem - standardowa procedura). W lipcu 2020 roku zakupiłem samochód prywatnie dla siebie, jako spełnienie moich motoryzacyjnych marzeń. W 2023 roku urodziła mi się córka, stąd samochód od ponad półtora roku użytkowany przeze mnie okazjonalnie, bo zwyczajnie brakuje mi czasu na jazdę (samochód jest dwuosobowy). Dlatego z ciężkim sercem zapadła decyzja o wystawieniu ogłoszenia. Śmiem twierdzić, że jest to model unikatowy i bardzo rzadki. Przez 4 lata jazdy nie spotkałem drugiego 987.2 w coupe. Spotkałem 2 razy 987.2 Boxstera, ze trzy razy 987.1 i wiele, wiele razy młodsze modele Caymana tj. 981 i 718.

Na samochodzie również nie oszczędzałem i robiłem to, co zalecił serwis, żeby samochód był przygotowany do bezproblemowej jazdy. Ostatnie dwa duże serwisy (na blisko 13.000 i 16.000 zł) przeprowadzone u znanego i specjalizującego się w Porsche pasjonata marki w Mikołowie, serwisie Auto-Dusza. Warsztat z bardzo dobrymi opiniami znany z fachowości i ogromnej wiedzy. Po moim zakupie wszystkie przeprowadzone wymiany oleju tylko na topowy olej Millers Oils, który kupowałem osobiście. Od momentu zakupu do ostatniego przeglądu serwisowego przejechałem Caymanem ok. 15.600 km, w tym czasie wymieniłem trzy razy olej, co daje wymianę średnio co 5.200 km. Od ostatniej wymiany przejechałem niecałe 3200 km. Podczas mojego użytkowania sporo zainwestowałem w pojazd, aby mechanicznie był przygotowany zawsze na 100%. Główne pozycje wymienię poniżej.

Tuż przed wystawieniem ogłoszenia wymieniłem dodatkowo zawory odpowiadające za zmienną fazę rozrządu (dla cylindrów parzystych i nieparzystych, blisko 3.000 zł).

Kwiecień 2024 wymieniłem świece zapłonowe oraz oring za chłodnicami z przodu (ok. 2.000 zł).

Sierpień 2023 – przegląd z wymianą filtrów oraz oleju, przegląd i rewizja skrzyni biegów, wymiana koła zamachowego (dwumasy) oraz sprzęgła, wymiana oleju w skrzyni biegów, łożyska, wyważenie kół, ustawienie geometrii + inne – blisko 16.000 zł.

Marzec 2022 – regeneracja alternatora, wymiana szczotek + wymiana regulatora ok 1.500 zł.

Listopad 2021 – wymiana klocków i tarcz, czujników klocków, łączników stabilizatora, nowy akumulator, nowy wahacz, geometria kół, przegląd i kontrola płaszcza wodnego, wymiana przewodów chłodzenia, wymiana przewodów hamulcowych, wymiana filtrów, oleju + inne pomniejsze – koszt prawie 13.000 zł,

Wrzesień 2020 – przegląd serwisowy, wymiana filtrów i oleju.


Od ostatniego dużego przeglądu serwisowego za blisko 16.000 zł przejechałem samochodem tylko ok. 3.200 km. W okresach zimowych jeździłem sporadycznie, gdy nie było śniegu.

Środek uważam za odpowiednio zadbany. W środku nie było palone. Podczas użytkowania zawsze czekałem z dynamiczniejszą jazdą do pełnego zagrzania silnika (dopiero, gdy możliwy był pomiar oleju, wtedy silnik jest optymalnie rozgrzany).

Tak jak pisałem wcześniej, samochód zakupiłem jako spełnienie motoryzacyjnych marzeń. Lubię motoryzację i nietuzinkowe samochody, Caymana starałem się traktować najlepiej, jak tylko potrafiłem. Lakier to czarny metalik i naturalne, że znajdą się mikroryski. Miałem w planach kompleksowy detailing, ale zawsze brakowało czasu. Lakier ma potencjał to tego, żeby zrobić z niego przysłowiowe „lustro”. Tym niemniej na żywo prezentuje się bardzo ładnie. Podczas mojego użytkowania były różne pomysły na modyfikacje, ale zazwyczaj albo brakowało czasu, albo kończył się sezon i przez cały okres mojego posiadania samochód pozostał w fabrycznej konfiguracji. Jest potencjał do „zdrowego” tuningu w postaci dystansów do kół, czy sportowego wydechu. Tym niemniej uważam, że nawet z fabrycznym wydechem silnik brzmi kapitalnie w różnych przedziałach obrotów.


Cena to 89.900 zł. Moim subiektywnym zdaniem jest to cena bardzo atrakcyjna za egzemplarz, który od wielu lat jest już na naszym rynku tym bardziej z udokumentowaną historią serwisowania i stosunkowo niskim przebiegiem. Chciałbym, żeby samochód trafił w dobre ręce do pasjonata.

Można dowolnie sprawdzić samochód w serwisie lub na stacji diagnostycznej.


Ktoś kiedyś powiedział, że "każda jazda Porsche jest przygodą". Potwierdzam w 100%.


https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/porsche-cayman-cayman-987-2-2-9-265km-manual-alu-19-bose-skora-po-duzym-serwisie-ID6H2HiS.html?isPreview=1

 

28 lutego 2025 13:31

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Porsche

Model pojazdu

Cayman

Wersja

Standard

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2009

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

89900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Robert

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Fabryczna

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store