Do sprzedania Porsche Panamera 4S E-hybrid 560KM
Sprzedaż na FV 23%
Hybryda Porsche posiada kilka trybow jazdy:
1. E power - jezdzimy jak autem elektrycznym, jesli ktos posiada fotowoltaike jezdzi za darmo - na ladowaniu do zrobimy nawet 60km!
2. E - hybrid - tu auto odpala silnik spalinowy, wylacza go - pelna hybryda - jedziemy w trase auto przy malych oredkosciach jedzie na silniku elektrycznym, gdy jedziemy szybciej wowczas jedziemy na silniku spalinowym, nikt nie jest w stanie zauwazyc kiedy auto wygasza i odpala silnij, dzieje sie to niesamowicie plynnie. Jezeli jedziemy wolno na silniku elektrycznym a chcemy kogos wyprzedzic, zwyczajnie wciskamy mocniej gaz a w ciagu milisekund mamy juz dostepne pelna moc 560KM - cos niesamowitego!
3. Tryb E hold - gdy jedziemy w dluga trase i nie chce aby np rozladowanie akumulatora schodzilo ponizej 70% wlaczamy ten tryb, auto automatycznie pilnuje abysmy mieli akumulator w 70% naladowany, w tym trybie nie da sie rozladowac baterii, 560KM bedzie dostepne zawsze, nawet gdy jedziemy non stop 2000km
4. Tryb E charge - w tym trybie podczas jazdy bateria sie laduje, auto spala ok 0.7l /100km wiecej, bardzo szybko doladowuje nam to baterie.
5. Tryb sport plus - w tym trybie samochod jest bardzo szybki, zawsze jest dostepne 560KM, nie ma wygaszania auto, pelna moc i dynamika, reakcja na gaz jak w elektryku dostepna od zera!
6. Sport plus - samochod jezdzi w pelnej gotowosci, reakcja na gaz jest jak w samochodzie elektrycznym, dostepna od zera. Zmiana biegow jest piekielnie szybka.
Samochód z Polskiego salonu Warszawa Połczyńska, aktualnie po serwisie na 30000km, nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego.
Auto przyspiesza od 0-100km/h w 3.5s
Spalanie - samochód bardzo ekonomiczny, średnie spalanie z miasta oraz tras przy bardzo dużych prędkościach 9.6L
Reakcja na gaz - natychmiastowa, porównywalna do samochodów typowo elektrycznych!!!
Wyposażenie dodatkowe:
- 21-calowe obręcze 911 Turbo Design
- Wnętrze wykończone gładką skórą w dwóch kolorach: czarnym i białym
- Fotele sportowe, adaptacyjne z przodu (18-kierunkowa regulacja elektryczna), z pakietem pamięci
- Fotele w konfiguracji 4+1
- Wentylowane fotele z przodu
- Podgrzewane fotele z przodu
- Pakiet SportDesign - zderzaki Sport Design, Osłony progów Sport Design
- Lusterka boczne lakierowane na kolor nadwozia
- Podsufitka z alcantary
- Zewnętrzne elementy wyróżniające E-Hybrid w kolorze Acid Green
- Dach panoramiczny
- Skrętna tylna oś
- Pakiet Sport Chrono
- Sportowe końcówki układu wydechowego
- Reflektory LED Matrix
- Monochromatyczne tylne lampy Exclusive Design
- Szyby termoizolacyjne, dźwiękochłonne (przyciemnione)
- Pakiet wykończenia wnętrza włóknem węglowym
- Kierownica sportowa GT, podgrzewana z przełącznikiem trybu jazdy, regulowana elektrycznie z funkcją pamięci
- Wyświetlacz przezierny (head-up)
- Widok otoczenia (kamery 360°)
- Adaptacyjny tempomat z funkcją utrzymania pasa ruchu
- Asystent zmiany pasa ruchu
- „Miękkie” domykanie drzwi
- Boczne poduszki powietrzne z tyłu
- Nagłośnienie Burmester® 3D High-End Surround Sound System
- Porsche Mobile Charger