Auto kupione w maju 2024 przy przebiegu ok. 46500 km.
W czerwcu 2024 zostały zrobione następujące rzeczy (w warsztacie w Nidzie specjalizującym się w autach zabytkowych):
-wymiana kompletu rozrządu (rolki, pompa)
-nowy rozrusznik
-nowe świece
-naprawa podłogi w kilku miejscach oraz konserwacja podwozia
-olej/ filtr Shell Helix HX7 10W40
Poprzedni właściciel wymienił w 2023 poszycie dachu na nowe (koszt ok. 4500 PLN), które jest na gwarancji do 28.05.2025.
Auto jest obecnie na oryginalnych felgach Renault, aluminiowych, 14” z nowymi oponami wielosezonowymi Vredestein Quatrac 5 (koszt 2000PLN)
Do auta mam felgi 17” CMS w idealnym stanie z oponami letnimi Hankook Ventus S1 Evo 195/40 także w doskonałym stanie. Wyglądają wyśmienicie, auto się ładnie trzyma drogi ale spada komfort jazdy.
Silnik w stanie bardzo dobrym, suchy. Osobiście przejechałem nim ok. 1500km. 90KM powoduje niezłą dynamikę w tak lekkim aucie. Jest to ośmiozaworowy silnik F3P, który był montowany w Lagunie od 1993, jedna z najtrwalszych jednostek. Cześci do auta są tanie i jest dosłownie wszystko.
Przebieg jest wysoce prawdopodobny, auto sprowadzone z Niemiec w 2020 przy przebiegu 43 tys. km. Był to 3 samochód poprzedniego właściciela, u mnie jest jako piąty.
Karoseria była malowana kilka lat temu, jest w stanie bardzo dobrym, maska była z innego auta, pomalowana własnoręcznie no i to można by poprawić profesjonalnie.
Na chwile obecną brak niedomagań.
Podana cena podlega symbolicznej negocjacji i dotyczy auta z felgami 14”. W zestawie z felgami 17” plus 1200PLN. Można go też kupić na felgach 17”, zrobi się przekładkę i 14” zostaną u mnie.
Dorzucam prospekt Renault z tamtej ery oraz książkę obsługi tego modelu z wydawnictwa WKŁ.
Szanujmy swój czas - niedorzecznym propozycjom mówię dziękuję.