Rok produkcji 1970. Wiek auta: 54 lata.
Pierwszy i jeden, jedyny właściciel w Polsce.
Czarne tablice rejestracyjne.
To pierwszy rocznik z fabrycznymi pasami bezpieczeństwa z przodu i instalacją elektryczną 12V.
R4 DL od 34 lat stoi przykryta w ogrzewanym garażu, nieużytkowana.
.:.
Samochód przyjechał na kołach z Wielkiej Brytanii w 1987 roku. Przyjechał nim mój Tata.
Pierwsza rejestracja w Polsce: 6 lipca 1987 roku.
W latach: 1987-1989 samochód użytkowany okazjonalnie.
Od roku 1990, przez 34 lata stoi sobie nieużywany w hali garażowej pod przykryciem, regularnie przetaczana. Zdjęcia zrobione w tym garażu.
.:.
Egzemplarz z 1970 roku w oryginalnym stanie.
Nie motany, nie modyfikowany, nie unowocześniany, nie drutowany.
Żadnych zmian w nadwoziu, czy modyfikacji mechanicznych.
Oryginalny stan nadwozia, wszystkie chromy, listewki, gumki, przełączniki, spinki, pod maską tak samo.
Wszystko jest.
Gdzie się da zajrzeć: nadwozie bez rdzy, dziur i ubytków.
Gdzie nie ma lakieru - zabezpieczony jakąś farbą podkładową blisko 35 lat temu.
Podwozie zabezpieczone oryginalnym Tectylem.
Samochód do obejrzenia w Piastowie pod Warszawą.
OC opłacane regularnie przez te wszystkie lata. Brak przeglądu technicznego.
PS.
1.
Samochód z 1970 roku nie ma numeru VIN (VIN pojawił się w 1981 roku).
Wpisałem więc oznaczenie modelu i numer nadwozia.
2.
W 1990 roku został wyjęty silnik ze skrzynią biegów, nie pamiętam szczegółów, byłem nastolatkiem.
Tata (zawodowy mechanik samochodowy) miał znów auto złożyć, ale zawsze było coś ważniejszego, więc hobby mogło poczekać. Kilka lat temu zmarł. Zdecydowaliśmy się auto sprzedać.
3.
W 1988 roku przetapicerowane wnętrze na czarny welur: fotele i boczki.
I dodane przednie zagłówki od dużego Fiata czy Poloneza - oczywiście do wyrzucenia.
4.
Mam dużo części zamiennych/zapasowych do tej R4.
Tata przywiózł tym samochodem dużo oryginalnych części do R4.
Część z nich jest na ostatnich zdjęciach.
Wszystkie części jakie mam, od kompletu drugich kół, przez blachy, szyby, deskę, atrapę, po mechaniczne, i jakieś inne - wszystko oddaję w cenie samochodu.
Przedmiotem sprzedaży jest samochód widoczny na zdjęciach + wszystkie części i rzeczy dodatkowe, które do niego mam.