Renault Captur II Equilibre LPG, silnik 1.0 (z turbiną) 101 KM, skrzynia manualna 6-biegowa, fabryczna instalacja LPG, kolor biała perła, VIN – VF1RJB00070154460, wyprodukowany 28.10.2022, pierwsza rejestracja 09.01.2023, butla gazowa do 30.09.2032 (w miejscu koła zapasowego, o pojemności 32 l, zasięg ok. 400 km), bagażnik 404/1334l. Przebieg 25 tys km. Przegląd do 02.01.2026, ubezpieczenie do 08.01.2026. Wersja obejmuje dodatkowo klimatyzację manualną, tylne czujniki parkowania oraz alufelgi.
Auto na rozszerzonej gwarancji Renault (z możliwością bezpłatnego jej przedłużenia po corocznym przeglądzie, jeszcze przez 3-5 lat, do 120000 km). Gwarancja antykorozyjna – 10.01.2035, na lakier – 10.01.2026, połączenie alarmowe – 9.01.2053, znajdź mój pojazd – 9.01.2026, zdalny kokpit – 9.01.2026, auto-update – 9.01.2026 (auto jest zaktualizowane do najnowszej wersji). Gdyby ktoś potrzebował, wszystkie licencje można przedłużyć. Powyższe dane zawarte są w aplikacji My Renault (jest tam też historia przeglądów oraz plan serwisowy na kolejne lata – udostępnię je kupującemu przed sprzedażą). Najbliższy serwis to tylko wymiana pierwszego filtra gazu po ok. 30tys km.
Pierwszy i jedyny właściciel (osoba prywatna, niepaląca). Samochód bezwypadkowy, bez obciążeń, z małym, gwarantowanym przebiegiem. Kupiony (autoryzowany dealer Renault – Carrara Lublin) i zarejestrowany w Polsce. Serwis gwarancyjny wyłącznie w ASO Carrara Lublin. Pierwszy olej wymieniony po dotarciu silnika (2513 km), każdy następny co 10 000 km (9381 i 20394 km). Corocznie serwis klimatyzacji i dezynfekcja auta. Wszystko potwierdzone odpowiednimi dokumentami.
W ciągu 2 lat eksploatacji nie zdarzyła się żadna, najdrobniejsza nawet awaria – auto przechodziło tylko wymagane gwarancyjne przeglądy serwisowe. Auto w ciągłej eksploatacji, w pełni sprawne, odpowiednio użytkowane, kupione z myślą o odsprzedaży po 2 -3 latach użytkowania. Czyste, zadbane, utrzymany stan salonowy. Wrażliwe miejsca chronione są pokrowcami lub matami, a karoseria regularnie myta i konserwowana, uszczelki zabezpieczane na okres zimowy.
Samochód ma nałożone dwie powłoki ochronne, ceramiczne. Pierwsza, nałożona od razu po wyjechaniu z salonu (również na podwozie i nadkola), druga, 5 letnia, nałożona została po roku użytkowania. Dokumentacja znajduje się w firmie Autoklinika w Świdniku.
Fabryczna instalacja gazowa. Średnie zużycie paliwa – LPG 7,3 l/100km, benzyna 0,5l/100km potwierdzone w aplikacji Fuelio (co jakiś czas jeździłem na samej benzynie, stąd te 0,5l, jako średnia zmierzona w cyklu 2-letnim). Przy aktualnych cenach gazu, koszt przejechania 100 km to około 20 zł. Auto bardzo ekonomiczne, ładne, z atrakcyjnym, praktycznym wnętrzem, zaskakująco dynamiczne, a przez to przyjemne w prowadzeniu. Zbiera bardzo dobre recenzje użytkowników i ekspertów. Gwarantuję satysfakcję z jego użytkowania zarówno w mieście, jak i w ruchu autostradowym. Auto zdobyło tytuł Samochodu Roku w kategorii specjalnej plebiscytu The Best of Moto 2024 oraz tytuł Car of the Year w kilku krajach. Według mnie zupełnie zasłużenie.
Opony letnie Goodyear Efficientgrip Performance 2 215/60 R17 96H (założone), opony zimowe Firestone Winterhawk 215/60 R17 96H (dołączam) . Gumowa mata podłogi bagażnika. Komplet dokumentów zakupu. Dwa kluczyki eksploatowane równolegle, by równomiernie rozładować baterie w obu, zamieniane co 3 m-ce. Komplet dokumentów i faktur potwierdzających wykonane prace serwisowe.
Auto wyposażone jest w szereg elektronicznych systemów poprawiających komfort i bezpieczeństwo jazdy. Są to między innymi:
– system dynamicznej kontroli toru jazdy i utrzymania pasa ruchu (ESC + LKA + Lane Assist – sygnalizacja poprzez wibrowanie i opór kierownicy. Z ciekawostek, to właśnie wyposażone w ten system Clio samo przejechało po autostradzie około 25 km z nieprzytomnym kierowcą, do momentu bezdotykowego wyhamowania i zatrzymania go przez policję – można o tym poczytać w Internecie https://glospolski.nl/renault-clio-uratowalo-zycie-belga/)
– system kontroli bezpiecznej odległości z aktywnym hamowaniem wykrywający również pieszych i rowerzystów (DW)
– system wspomagania nagłego hamowania (ABS + AEBS)
– system stabilizacji toru jazdy (ESP)
– system wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA – auto nie stacza się)
– system rozpoznawania znaków drogowych (TSR)
– system wspomagania parkowania tyłem (czujniki parkowania sprzężone z wyświetlaczem głównym)
– tempomat + regulator-ogranicznik prędkości (RV)
– system automatycznego połączenia alarmowego (eCall)
– poduszki i boczne kurtyny powietrzne (maksymalny – 5 gwiazdek – wynik w testach zderzeniowych NCAP)
– elektroniczny system kontroli ciśnienia w oponach
– czujnik zmierzchu (ALS – automatyczne włączanie świateł)
– światła przednie i tylne Full LED Pure Vision
– tryb ekologicznej jazdy (ECO), system start/stop (zawsze wyłączam w celu ochrony rozrusznika i akumulatora)
– klasyczne, czytelne, analogowe zegary tablicy rozdzielczej (nie męczą oczu, jak ekrany wirtualne, szczególnie w nocy)
– system multimedialny EASY LINK z 7-calowym ekranem dotykowym współpracujący ze smartfonem, z funkcją rozpoznawania mowy
– 17” alufelgi, wzór Irdis
– szyby regulowane elektrycznie
Kupującemu udzielę wszelkich informacji na temat auta, sposobu jego eksploatacji, zakresu przeglądów serwisowych, udostępnię określone zdjęcia, możliwość wszechstronnego obejrzenia i sprawdzenia auta oraz (jeżeli będzie to potrzebne) pomogę w instalacji i konfiguracji aplikacji My Renault na smartfonie. Aplikacja zawiera wszystkie dane na temat auta, historię, zakres i daty przeglądów, potwierdzenie wykonania prac serwisowych, informacje dla użytkownika, przypomnienia, przebieg, miejsce postoju auta w czasie rzeczywistym, itp. Historię auta możecie też Państwo sprawdzić we wszystkich serwisach oferujących tego typu usługi.
Auto będzie do odebrania około 10 maja. W tym terminie odbieram z salonu nowego Captura. Bardzo przyjemne auto. Serdecznie polecam. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych.