Witam,
Sprzedam mój 6 letni "projekt/zabawkę".
Clio posiadam od 2018 roku, kupione jako kompletną serię w wersji WORLD SERIES, cechującą się wszystkich tym co CUP, poza zewnętrznymi dokładkami do zderzaka, progów i spojlera.
Jak widać, poza progami, w/w elementy dołożyłem, jak również nowe przednie reflektory(fabrycznie bez soczewki).
Podsufitka, dekory deski, słupki, boczki i mieszek w alcantarze/zamszu.
Założone wnętrze (tarcza obrotomierza i ramka grafitowa) zegarów od polifta. Same zegary są z tego auta (mam dawcę z którego są zmiany )
Zawieszenie:
- założony komplet nowych amortyzatorów wg VINu czyli CUP i sprężyny EIBACH obecnie przebieg około 25tys.km
- z przodu rozpórka GórnySport.
- hamulce: założone nowe klocki Ferodo na przedniej osi, tarcze przód jak nowe(10tys.km), tył seryjny (niewielki przebieg). Z przodu przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
- w 2019r przy przebiegu ~100tys.km silnik zmieniony z fabrycznego na silnik z Megane 2 RS,
- około 32tys.km/3lata temu silnik zbudowany od nowa:
- pełen remont głowicy,
- nowe panewki główne i korbowe,
- nowa pompa oleju,
- nowe korbowody z Megane 3RS F4R874 (fabryczne z M2RS krzywią się powyżej ~400NM),
- tłoki z F4R874 (M3RS) pokryte nową powłoką cierna na ściankach i denka tłoka pokryte powloka ceramiczną
- wałki od Clio 2RS (około 5mm wyższe wzniosy krzywek)
- nowy rozrząd z pompą wody,
- przy okazji przerobione Turbo na delikatną hybrydę TD04-16T od PerunTurbo,
- cały dolot między turbo a kolektorem ssącym 50mm zrobiony latem z aluminium dla lepszego odprowadzania ciepła,
- założona przepustnica z Megane 3RS,
- wydech cały zrobiony od nowa, ponieważ, wszystkie dedykowane pod Clio są wydechami komorowymi, co ogranicza przepływ spalin przy Turbo, więc cały od Turbo 2.75"/70mm,całość oczywiście stal nierdzewna) zakończony jednym tłumikiem przelotowym z końcówkami 90mm
- Downpipe podwójnie owinięty bandażem,
- katalizator MGmotorsport przeniesiony pod samochód
- wtryskiwacze Simens DEKA 630cm³,
- pompa paliwa wymieniona na dedykowaną do Clio od SYTEK, wg. parametrów 3 x wydajniejsza od seryjnej,
- skrzynia biegów od Megane 3RS Cup czyli PK4 018 z fabryczną szperą po pełnej regeneracji zrobionej przy okazji składania silnika,
- sprzęgło i dwumasa obecnie z przebiegiem jak silnik od remontu , przewód sprzęgła w stalowym oplocie,
- układ chłodzenia poprawiony poprzez zrobienie customowej, znaczenie wydajniejszej chłodnicy wody. Przy okazji wbudowana w jej kształt chłodnica oleju, która podłączona jest do podstawki z termostatem aby można było spokojnie używać auta na co dzień.
- zamontowany wentylator SPAL,
- zregenerowana klimatyzacja (nowa sprężarka Valeo, chłodnica, zawór rozprężny i czujnik ciśnienia),
- z racji, iż Clio miało swoje "humory" z elektryką, założony nowy UCH.
- auto wystrojone na 300KM/430NM
- wszystkie poduszki wymienione na poliuretanowe poza poduszką silnika (bo przenosiła zbyt dużą ilość drgań na karoserię.
Czemu sprzedaję?
Mieszkam 30km od pracy, codziennie wożę tym samochodem dzieci do szkoły/przedszkola (chyba, że wymyślę kolejne modyfikacje i auto stoi pół roku w warsztacie ;) ). Niestety z racji dużej ilości pracy, muszę oddzielić auto codzienne od "zabawki" i kupiłem nowy samochód. Na projekt przyjdzie czas.
Clio do obejrzenia u mnie pod warsztatem ( RS AUTO Bronisze ul.Piastowska 25) , który prowadzę, w miarę możliwości mogę udostępnić podnośnik, miernik lakieru, komputer itp. Nie mam nic do ukrycia, auto 100% sprawne, zawsze się znajdzie coś do dopieszczenia, nie oszukujmy się, ma już kilka lat.
Polecam bardzo.