Renault Clio 2.0 16V Sport - 1
Renault Clio 2.0 16V Sport - 2
Renault Clio 2.0 16V Sport - 3
Renault Clio 2.0 16V Sport - 4
Renault Clio 2.0 16V Sport - 5
Renault Clio 2.0 16V Sport - 6
Renault Clio 2.0 16V Sport - 7
Renault Clio 2.0 16V Sport - 8
Renault Clio 2.0 16V Sport - 9
Renault Clio 2.0 16V Sport - 10
Renault Clio 2.0 16V Sport - 11
Renault Clio 2.0 16V Sport - 12
Renault Clio 2.0 16V Sport - 13
Renault Clio 2.0 16V Sport - 14
Renault Clio 2.0 16V Sport - 15
Renault Clio 2.0 16V Sport - 16
Renault Clio 2.0 16V Sport - 17
Renault Clio 2.0 16V Sport - 18
Renault Clio 2.0 16V Sport - 19
Renault Clio 2.0 16V Sport - 20
Renault Clio 2.0 16V Sport - 21
Renault Clio 2.0 16V Sport - 22
Renault Clio 2.0 16V Sport - 23

1 / 24

Renault Clio 2.0 16V Sport - 1
Renault Clio 2.0 16V Sport - 2
Renault Clio 2.0 16V Sport - 3
Renault Clio 2.0 16V Sport - 4
Renault Clio 2.0 16V Sport - 5
Renault Clio 2.0 16V Sport - 6
Renault Clio 2.0 16V Sport - 7
Renault Clio 2.0 16V Sport - 8
Renault Clio 2.0 16V Sport - 9
Renault Clio 2.0 16V Sport - 10
Renault Clio 2.0 16V Sport - 11
Renault Clio 2.0 16V Sport - 12
Renault Clio 2.0 16V Sport - 13
Renault Clio 2.0 16V Sport - 14
Renault Clio 2.0 16V Sport - 15
Renault Clio 2.0 16V Sport - 16
Renault Clio 2.0 16V Sport - 17
Renault Clio 2.0 16V Sport - 18
Renault Clio 2.0 16V Sport - 19
Renault Clio 2.0 16V Sport - 20
Renault Clio 2.0 16V Sport - 21
Renault Clio 2.0 16V Sport - 22
Renault Clio 2.0 16V Sport - 23

30 czerwca 2024 9:07

ID: 6117669243

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Clio

Rok produkcji

2007

Przebieg

137 000 km

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

197 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Spalanie W Mieście

12 l/100km

Typ nadwozia

Auta miejskie

Emisja CO2

209 g/km

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Kolor

Biały

Kraj pochodzenia

Francja

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Opis

Witam,
Sprzedam mój 6 letni "projekt/zabawkę".
Clio posiadam od 2018 roku, kupione jako kompletną serię w wersji WORLD SERIES, cechującą się wszystkich tym co CUP, poza zewnętrznymi dokładkami do zderzaka, progów i spojlera.
Jak widać, poza progami, w/w elementy dołożyłem, jak również nowe przednie reflektory(fabrycznie bez soczewki).
Podsufitka, dekory deski, słupki, boczki i mieszek w alcantarze/zamszu.
Założone wnętrze (tarcza obrotomierza i ramka grafitowa) zegarów od polifta. Same zegary są z tego auta (mam dawcę z którego są zmiany )


Zawieszenie:
- założony komplet nowych amortyzatorów z CUP i sprężyny EIBACH (przebieg około 25tys.km obecnie),
- z przodu rozpórka GórnySport.
- hamulce: założone nowe klocki Ferodo na przedniej, tarcze przód jak nowe(10tys.km), tył seryjny (niewielki przebieg). Z przodu przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
- w 2019r przy przebiegu ~100tys.km silnik zmieniony z fabrycznego na silnik z Megane 2 RS,
- około 40tys.km/3lata temu silnik zbudowany od nowa:
- pełen remont głowicy,
- nowe panewki główne i korbowe,
- nowa pompa oleju,
- nowe korbowody z Megane 3RS F4R874 (fabryczne z M2RS krzywią się powyżej ~400NM),
- tłoki z F4R872,
- nowe wałki od Clio 2RS (około 5mm wyższe wzniosy krzywek)
- nowy rozrząd z pompą wody,
- przy okazji przerobione Turbo na delikatną hybrydę TD04-16T od PerunTurbo,
- cały dolot między turbo a kolektorem ssącym 50mm zrobiony latem z aluminium dla lepszego odprowadzania ciepła,
- założona przepustnica z Megane 3RS,
- wydech cały zrobiony od nowa, ponieważ, wszystkie dedykowane pod Clio są wydechami komorowymi, co ogranicza przepływ spalin przy Turbo, więc cały od Turbo 2.75"/70mm,całość oczywiście stal nierdzewna) zakończony jednym tłumikiem przelotowym z końcówkami 90mm
- Downpipe podwójnie owinięty bandażem,
- katalizator MGmotorsport przeniesiony pod samochód
- wtryskiwacze Simens DEKA 630cm³,
- pompa paliwa wymieniona na dedykowaną do Clio od SYTEK, wg. parametrów 3 x wydajniejsza od seryjnej,
- skrzynia biegów od Megane 3RS Cup czyli PK4 018 z fabryczną szperą po pełnej regeneracji zrobionej przy okazji składania silnika,
- sprzęgło i dwumasa obecnie z przebiegiem około 30tys.km, przewód sprzęgła w stalowym oplocie,
- układ chłodzenia poprawiony poprzez zrobienie customowej, znaczenie wydajniejszej chłodnicy wody. Przy okazji wbudowana w jej kształt chłodnica oleju, która podłączona jest do podstawki z termostatem aby można było spokojnie używać auta na co dzień.
- zamontowany wydajny wentylator SPAL,
- zregenerowana klimatyzacja (nowa sprężarka Valeo, chłodnica, zawór rozprężny i czujnik ciśnienia),
- z racji, iż ostatnio Clio miało swoje "humory" z elektryką, założony nowy UCH.
- auto wystrojone na 300KM/430NM
- wszystkie poduszki wymienione na poliuretanowe poza poduszką silnika (bo przenosiła zbyt dużą ilość drgań na karoserię.


Czemu sprzedaję?
Mieszkam 30km od pracy, codziennie wożę tym samochodem dzieci do szkoły/przedszkola (chyba, że wymyślę kolejne modyfikacje i auto stoi pół roku w warsztacie ;) ). Niestety z racji dużej ilości pracy, muszę oddzielić auto codzienne od "zabawki" i kupuje nowy samochód. Na projekt przyjdzie czas.



Polecam bardzo.

 

Informacje o sprzedającym

Rafał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Bronisze, warszawski zachodni, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie