Witam.
Oferuję do sprzedania mój prywatny samochód jakim jest Renault Clio IV w wersji Limited Plus, w pięknym kolorze Czerwony Flamme.
Zakupione w polskim salonie w listopadzie 2017 roku i jestem jego jedynym właścicielem przez cały ten okres czasu.
Clio IV w wersji kombi wyposażone w silnik 1.2 16V 75KM wraz z instalacją gazową LPG STAG QBOX PLUS oraz manualną skrzynią biegów, z aktualnym przebiegiem lekko ponad 160.000 km (ciągle rośnie).
Pojazd bardzo bogato wyposażony m.in:
- system HandsFree (3 karty)
- lampy PureVision LED
- halogeny LED
- elektryczne szyby przód i tył
- elektryczne i automatyczne składane lusterka
- czujniki parkowania przód i tył wraz z wizualizacją
- czujnik światła i opadów
- wspomaganie kierownicy
- lusterko fotochromatyczne
- 4 poduszki powietrzne
- dotykowe radio z nawigacją i systemem CarPlay i Android Auto
- klimatyzacja automatyczna
- kamera cofania
- antena płetwa rekina
- butla 44L pod autem, ważna do 2029 roku
- zasłonki RayStop
- nawigacja z mapami Polski i krajów Europy
- i wiele więcej
W pojeździe od nowości olej silnikowy wymieniany co 10.000km, w skrzyni biegów co 60.000km, regularnie serwisowany i dbany (do auta mam ponad 200 faktur ze wszystkich wymian i napraw), w ASO serwisowany do końca gwarancji w 2019 roku.
Clio obecnie stoi na oryginalnych felgach 17 Optemic wraz z rocznymi oponami GoodYear EfficencyGrip 205/45/17).
Samochód traktowałem jak oczko w głowie, nigdy nie było oszczędzane, wydany worek pieniędzy, nigdy nie myty na szczotkach, od nowości aplikowane powłoki ceramiczne, bardzo mocno doinwestowane, wymiany profilaktyczne, znacznie przed czasem podawanym przez producenta.
Auto pedantycznie utrzymane, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, wygląda i jeździ lepiej niż 95% aut na aukcjach. Na żywo, szczególnie w słońcu lakier pięknie się mieni, zdjęcia nie poddawane żadnemu retuszowi czy efektowi HDR.
W ciągu ostatnich 50.000 km wymieniono :
- olej silnikowy z filtrami (zawsze ELF i markowe filtry)
- serwis klimatyzacji
- wymiana alternatora Renault
- wymiana amortyzatorów i sprężyn (Sachs i Lesjofors)
- wymiana świec
- wymiana rozrządu (148.000 km)
- regulacja zaworów
- wymiana reduktora LPG
- wymiana wtryskiwaczy LPG
- maglownica Renault
- sworznie
- cewka wraz z kablami i świecami
- serwis hamulców wraz z wymianą klocków i szczęk z tyłu
I wiele wiele więcej.
Ubezpieczenie OC/AC do 21.11.2024 i PT do 8.11.2024.
Pojazd bezwypadkowy, miał kosmetycznie uszkodzony zderzak i lampę po kolizji z sarną (posiadam zdjęcia), wymienione na oryginalne, nowe części z Renault - cała reszta w oryginalnym lakierze.
Samochód sprzedaje w tej cenie gdyż występuje problem z poziomem płynu w zbiorniczku wyrównawczym (różne poziomy płynu i syczenie przy odkręcaniu) po wymianie zaworów przez uszkodzony wtryskiwacz LPG przy 148.000 km. Można normalnie jeździć, tylko po dłuższej trasie poziom płynu spada z maksimum do minimum, i dopiero odkręcenie korka powoduje jego powrót, silnik się nie gotuje, trzyma temperaturę zarówno na klimatyzacji, jak i bez (przeprowadzano test na uszczelkę pod głowicą w warsztacie - wynik negatywny).
Po za tym małym problemem auto sprawne, zarówno klimatyzacja jak i wszystkie mechanizmy.
Zgadzam się na kontrolę na stacji kontroli pojazdów.
Umowa kupna sprzedaży.
Cena do negocjacji.
Więcej informacji udzielę telefonicznie – gdy nie odbieram proszę o SMS.