Renault Clio 2.0 16V Sport - 1
Renault Clio 2.0 16V Sport - 2
Renault Clio 2.0 16V Sport - 3
Renault Clio 2.0 16V Sport - 4
Renault Clio 2.0 16V Sport - 5
Renault Clio 2.0 16V Sport - 6
Renault Clio 2.0 16V Sport - 7
Renault Clio 2.0 16V Sport - 8
Renault Clio 2.0 16V Sport - 9
Renault Clio 2.0 16V Sport - 10
Renault Clio 2.0 16V Sport - 11
Renault Clio 2.0 16V Sport - 12
Renault Clio 2.0 16V Sport - 13
Renault Clio 2.0 16V Sport - 14
Renault Clio 2.0 16V Sport - 15
Renault Clio 2.0 16V Sport - 16
Renault Clio 2.0 16V Sport - 17
Renault Clio 2.0 16V Sport - 18
Renault Clio 2.0 16V Sport - 19
Renault Clio 2.0 16V Sport - 20
Renault Clio 2.0 16V Sport - 21
Renault Clio 2.0 16V Sport - 22

1 / 23

Renault Clio 2.0 16V Sport - 1
Renault Clio 2.0 16V Sport - 2
Renault Clio 2.0 16V Sport - 3
Renault Clio 2.0 16V Sport - 4
Renault Clio 2.0 16V Sport - 5
Renault Clio 2.0 16V Sport - 6
Renault Clio 2.0 16V Sport - 7
Renault Clio 2.0 16V Sport - 8
Renault Clio 2.0 16V Sport - 9
Renault Clio 2.0 16V Sport - 10
Renault Clio 2.0 16V Sport - 11
Renault Clio 2.0 16V Sport - 12
Renault Clio 2.0 16V Sport - 13
Renault Clio 2.0 16V Sport - 14
Renault Clio 2.0 16V Sport - 15
Renault Clio 2.0 16V Sport - 16
Renault Clio 2.0 16V Sport - 17
Renault Clio 2.0 16V Sport - 18
Renault Clio 2.0 16V Sport - 19
Renault Clio 2.0 16V Sport - 20
Renault Clio 2.0 16V Sport - 21
Renault Clio 2.0 16V Sport - 22

Najważniejsze

Przebieg

282 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

172 KM

Opis

Witam zainteresowanych tą aukcją.
Przedmiotem sprzedaży jest moje osobiste auto przyprowadzone ze Szwajcarii w roku 2016 w styczniu.
Auto zostało sprowadzone przez fanatyka z Grójca, który sprowadzał takie nietypowe auta do naszego kraju.
Mianowicie jest to Renault Clio 2, wersja PH2 z silnikiem 2,0 16V generującym moc 124 KW, to jest dokładnie 169 KM. Z roku 2001.

Dużo by gadać na temat, ale pokrótce postaram się powiedzieć co nieco o aucie…

Pomijając, że to było moje oczko w głowie, auto było na bieżąco serwisowane (zresztą woziło mnie co dzień do pracy, więc musiało być sprawne).
Oleje co 10 tysięcy, filtry powietrza i kabinowy raz na rok plus odgrzybianie klimatyzacji.
Muszę wspomnieć, że nie używałem samochodu do sportu… Za stary jestem już na to :-), Choć nie zaprzeczam, że zeżarłem niejedno „BMW” w okolicy… Mina kierowcy niezastąpiona :-D.
Clio nie posiada żadnych modyfikacji. Stoi tak jak fabryka wypuściła, poza układem wydechowym… ale to później postaram się wytłumaczyć…

Może trochę o tym, co było zrobione, a co trzeba naprawić.

Rozrząd zrobiony kompletny włącznie z kołem zmiennych faz. Grudzień 2022.
Alternator cały regenerowany, w tym samym czasie co rozrząd.
Pasek PK plus rolki i napinacz tak samo, co rozrząd.
Poduszki silnika i skrzyni wymienione wszystkie.
Przedni układ hamowania, początek 2022, (Tarcze plus klocki. Tarcze wiercone i nacinane do tego klocki z pyłem ceramicznym).
Nowe świece i przewody zapłonowe w tamtym roku,
Zawieszenie nie wymaga ingerencji. Jest ok. Nic nie stuka i nie puka.
Amorki tył też po wymianie, tylko nie pamiętam dokładnie kiedy… zakładam, że jakieś 3 lata temu, ale mogę się mylić.

No dobra to, co zrobione mniej więcej wymieniłem… nie wspominam już o takich rzeczach, jak włącznik świateł awaryjnych, czy chociażby regulator lusterek… Wymieniane na bieżąco.

Teraz rzeczy wymagające ingerencji.

Na pewno do wymiany jest olej i filtr z tym związany. (Normalna sprawa.).
Układ hamowania tylnej osi również do wymiany. (mowa tu o tarczach i klockach).
Sporym mankamentem jest też sonda lambda, którą należ wymienić, ponieważ auto się czasami dławi i nie daje pełnej mocy, jaką posiada.
Emisja spalin dokładnie to pokazuje.
Skrzynia biegów pewnie ktoś pomyśli… Działa poprawnie przy normalnej jeździe. Ale podczas wariacji na trzecim biegu odzywa się synchronizator.
Z relacji z moim mechanikiem, który serwisował mi auto przez ten cały czas, wynika, że jest pęknięty synchronizator na trzecim biegu, dlatego przy większych obrotach silnika jest lekki zgrzyt w trakcie wbijania trzeciego biegu.

Miałem jeszcze wspomnieć o układzie wydechowym…
Skończył się środkowy tłumik, więc czas na wymianę. Pojechałem do mojego mistrza od wydechu. Ten stwierdził, że w Polsce jest niedostępny i może zamówić z Anglii za jedyne 1200 zł. Nie było wyjścia. Zdecydowałem się na zamiennik :-) Nie narzekam, jest ok.

Przegląd w lutym 25r. Ubezpieczenie w lutym 25r.

No dobra… Reasumując. Auro ma 22 lata, działa, jeździ (zapierd… a), hamuje, wygląda, jak wygląda… chyba widać na zdjęciach.
Zainteresowanym przyślę więcej zdjęć na życzenie.

Niewielkie ogniska korozji widać na zdjęciach. Wiadomo trzeba się tym zająć. Ja niestety nie mam czasu i warunków, żeby zadbać jak należy o klasyka.

Jestem otwarty na wszelkie propozycje, byle ten egzemplarz znalazł odpowiednie warunki na należne mu miejsce w historii niesamowitych aut.

 

15 października 2024 12:48

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2001

Model pojazdu

Clio

Wersja

2.0 16V Sport

Generacja

II (1998-2012)

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9750

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Płock, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store