Mam do sprzedania prywatny samochód marki Renault Clio 3, którego jestem użytkownikiem od 9 lat. Auto było na bieżąco serwisowane w jednym, zaufanym warsztacie. Olej z filtrami wymieniany co 15 tys. km, ostatnia wymiana wraz z filtrami (oleju, paliwa, powietrza oraz kabinowy) była robiona przy przebiegu 277 tys. km.
Poza standardową eksploatacją, w aucie na bieżąco wykonywane były naprawy, między innymi: wymiana tarcz i klocków hamulcowych, wymiana elementów zawieszenia (w tym amortyzatory przód), wymiana sprzęgła, wymiana silnika wycieraczek, serwis klimatyzacji, dwukrotna wymiana paska rozrządu (ostatnia przy przebiegu 247 500 km).
Silnik to diesel 1.5 dCi, oszczędna i trwała jednostka (nie posiada dwumasy, turbo ani filtra cząstek stałych), a przebieg auta jest w większości autostradowy. Nie bierze i nigdy nie brał oleju, odpala w lato jak i w zimę. Radio, klimatyzacja, szyby elektryczne, mechanizm koła zapasowego w pełni sprawne.
Auto nigdy nie było poddawane naprawom blacharskim, lakierowaniu, ani wymianie żadnych elementów karoserii, w związku z czym czym widoczne są odpryski i obtarcia, głównie na zderzaku przednim i tylnym. Nie ma rdzy.
Możliwość sprawdzenia auta na dowolnej stacji diagnostycznej.
Dane do sprawdzenia historii pojazdu w internecie:
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.