Przedmiotem sprzedaży jest samochód Renault Clio II Sport z 2002 roku z przebiegiem 234000 km. Pojazd jest w ciągłej eksploatacji. Obsługa filtrowo – olejowa wykonywana co 10 tys. km. Stan blacharski oceniam na dobry, na samochodzie występują wgniotki, progi od strony przedniej wymagają naprawy, w ostatnim czasie Clio uczestniczyło w niewielkiej kolizji parkingowej co poskutkowało wgniecionym błotnikiem tylnym, pękniętą lampą tylną oraz uszkodzonym zderzakiem (uszkodzenia pokazane na zdjęciach).
Clio posiadam 3 lata, przez ten czas dokonane zostały następujące wymiany/naprawy:
- świece,
- kable zapłonowe,
- wtryskiwacze,
- sprzęgło,
- uszczelka misy olejowej,
- poduszka skrzyni biegów,
- masy przy silniku,
- zregenerowane sanki przednie (piaskowanie, malowanie),
- sworznie oraz tuleje wahaczy,
- gumy na stabilizatorze,
- łożyska przednie,
- tarcze oraz klocki przód i tył,
- nowe tylne zaciski hamulcowe,
- linki hamulca ręcznego,
- przewody hamulcowe,
- akumulator (kupiony w zeszłym miesiącu),
- tłumik końcowy wraz z wieszakami,
- sonda lambda przed katalizatorem,
- zregenerowany rozrusznik,
- zawieszenie gwintowane firmy K-Tec Racing,
- podsufitka,
- zestaw naprawczy wybieraka oraz dźwigni zmiany biegów,
- gałka zmiany biegów,
Aktualnie do zrobienia obsługa, wymiana rozrządu oraz kzfr. Tak jak pisałem wyżej od strony blacharskiej do zrobienia progi i uszkodzenia po stłuczce. Na desce rozdzielczej świeci się błąd od poduszek i ABS (komputer, który mam do dyspozycji nie pokazuje żadnych błędów, pompa sprawdzana, sprawna pod kątem mechanicznym i elektronicznym. Pompa włącza się przy każdym hamowaniu). Do wymiany sonda za katalizatorem. Co do skrzyni biegów: 2,3 wchodzą ładnie, przy 5 biegu zgrzyta (być może jest to spowodowane ustawieniem drążka zmiany biegów, przed wymianą zestawów naprawczych lewarka, problem nie występował, niestety aktualnie nie mam możliwości naprawy tej usterki). Podczas jazdy czuć wibracje na aucie, prawdopodobnie do wymiany jest któryś przegub. Klimatyzacja nie chłodzi, do wymiany jest zawór rozprężny.
W tym momencie Clio ma założone alufelgi z letnimi oponami Uniroyal Rainsport 5 z 2022 roku, do auta dorzucam felgi stalowe (założone są na nie opony zimowe, jednakże nadają się już do zmiany).
Wnętrze auta, jak na ten przebieg, w całkiem dobrym stanie, bez większych uszkodzeń.