Renault Clio 2.0 16V Sport - 1
Renault Clio 2.0 16V Sport - 2
Renault Clio 2.0 16V Sport - 3
Renault Clio 2.0 16V Sport - 4
Renault Clio 2.0 16V Sport - 5
Renault Clio 2.0 16V Sport - 6
Renault Clio 2.0 16V Sport - 7
Renault Clio 2.0 16V Sport - 8
Renault Clio 2.0 16V Sport - 9
Renault Clio 2.0 16V Sport - 10
Renault Clio 2.0 16V Sport - 11
Renault Clio 2.0 16V Sport - 12
Renault Clio 2.0 16V Sport - 13
Renault Clio 2.0 16V Sport - 14
Renault Clio 2.0 16V Sport - 15
Renault Clio 2.0 16V Sport - 16
Renault Clio 2.0 16V Sport - 17
Renault Clio 2.0 16V Sport - 18
Renault Clio 2.0 16V Sport - 19
Renault Clio 2.0 16V Sport - 20
Renault Clio 2.0 16V Sport - 21
Renault Clio 2.0 16V Sport - 22
Renault Clio 2.0 16V Sport - 23
Renault Clio 2.0 16V Sport - 24
Renault Clio 2.0 16V Sport - 25
Renault Clio 2.0 16V Sport - 26
Renault Clio 2.0 16V Sport - 27

1 / 28

Renault Clio 2.0 16V Sport - 1
Renault Clio 2.0 16V Sport - 2
Renault Clio 2.0 16V Sport - 3
Renault Clio 2.0 16V Sport - 4
Renault Clio 2.0 16V Sport - 5
Renault Clio 2.0 16V Sport - 6
Renault Clio 2.0 16V Sport - 7
Renault Clio 2.0 16V Sport - 8
Renault Clio 2.0 16V Sport - 9
Renault Clio 2.0 16V Sport - 10
Renault Clio 2.0 16V Sport - 11
Renault Clio 2.0 16V Sport - 12
Renault Clio 2.0 16V Sport - 13
Renault Clio 2.0 16V Sport - 14
Renault Clio 2.0 16V Sport - 15
Renault Clio 2.0 16V Sport - 16
Renault Clio 2.0 16V Sport - 17
Renault Clio 2.0 16V Sport - 18
Renault Clio 2.0 16V Sport - 19
Renault Clio 2.0 16V Sport - 20
Renault Clio 2.0 16V Sport - 21
Renault Clio 2.0 16V Sport - 22
Renault Clio 2.0 16V Sport - 23
Renault Clio 2.0 16V Sport - 24
Renault Clio 2.0 16V Sport - 25
Renault Clio 2.0 16V Sport - 26
Renault Clio 2.0 16V Sport - 27

4 września 2024 9:05

ID: 6125188467

Najważniejsze

Przebieg

85 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

179 KM

Opis

Samochód zbudowany na zdrowym egzemplarzu, którego poszukiwania zajęły dobrych kilka lat.

Prace nad autem trwały prawie trzy lata i obejmują:

1. Podwozie.

1.1 mechaniczne usunięcie wszystkich miejsc korozji, wytrawienie środkiem AKEMI

1.2 pokrycie podkładem epoksydowym novol oraz farbą antykorozyjną Akemi Rostgrund,

oraz niektóre miejsca novol cobra

1.3 płyta podłogowa pokryta konserwacją noxudol 1600, profile zamknięte noxudol 700

2. Zespół zawieszenia.

2.1 każdy element zawieszenia, jak i wszystkie pomocnicze detale z podwozia zostały

wypiaskowane

2.2 lakierowanie: podkład reaktywny novol, podkład epoksydowy novol, lakier

poliuretanowy novol industrial czarny półmat

2.3 wszystkie elementy gumowe w zawieszeniu zostały zastąpione poliuretanowymi

2.4 dodatkowo zamontowano poliuretanową dolną poduszkę skrzyni oraz górną wkładkę

poduszki silnika

2.5 amortyzatory Bilstein b14, na przedniej osi osłonięte szytymi na wymiar pokrowcami

3. Hamulce:

3.1 Zaciski i jarzma lakierowane proszkowo dwuwarstwowo: warstwa antykorozyjna i

nawierzchniowa, kolor antracyt

3.2 Kompletne zestawy regeneracyjne przód i tył

3.3 Elastyczne przewody hamulcowe w oplocie metalowym Goodridge

3.4 Tarcze i klocki ATE.

4. Silnik:

4.1 układ dolotowy: oparty na puszce V6 z filtrem K&N, kolektor dolotowy fabryczny R.S.

4.2 układ wydechowy: fabryczny rurowy kolektor wydechowy 4-2-1 R.S., katalizator

metalowy 100CPSI AWG euro3 dobrany do pojemności i mocy silnika, obecnie sekcja

tylna i końcowa to nierdzewny układ k-tec/janspeed, jest też dostępny kompletny

nierdzewny układ miltec z decatem.

4.3 Usunięta kompletna klimatyzacja, założony zestaw z Clio Ragnotti

4.4 Przed strojeniem silnik doprowadzony do idealnego stanu, rozrząd Maxireno, przewody

zapłonowe Magnecor KV85

4.5 Strojenie silnika na hamowni drogowej z pomiarem AFR: Autorace Rzeszów

4.6 Silnik i skrzynia biegów zalewane olejami millers z serii motorsport (wymiana 2024.03.22:

CFS NT+ 5W40)

4.7 Moc i moment obrotowy: 188,4Hp/6254Rpm i 230.1Nm/4965Rpm.

5. Zmiany w kabinie i na zewnątrz:

5.1 fotele recaro – Clio 182 trophy

5.2 naba momo

5.3 kierownica sportowa

5.4 lotka tylnej klapy – Clio 182 trophy

5.5 rozpórka przód – Górny, rozpórka tył - karbon

5.6 lakier raz w roku zabezpieczany woskiem fusso99

6. Przebieg od ukończenia prac: kilkaset, może nieco ponad tysiąc kilometrów cywilnej jazdy, samochód nieużywany w sporcie.


Samochód jest absolutnie wyjątkowy i unikatowy. Jeździ nieporównywalnie lepiej od wersji fabrycznej - wiem bo miałem możliwość porównania ze zdrową serią. Reakcja na gaz jest natychmiastowa i brutalna. Kto jeździł cliówką na fabrycznych nastawach, proszę niech nie odnosi swoich doświadczeń do tego, co jest w stanie zaprezentować mój egzemplarz. Zupełnie inne doznania, zupełnie inna charakterystyka przebiegu momentu, to jak auto przyspiesza od niskich obrotów wywołuje szeroki uśmiech


Jeszcze kilka słów odnośnie przebiegu samochodu

Samochód pochodzi z 2004 roku, został sprowadzony ze Szwajcarii, ja jest drugiem właścicielem w Polsce, odkupiłem auto w roku 2016. Przebieg auta tak naprawdę należy podać w widełkach przedziału, ponieważ przy 40 tys km miało na serwisie wymieniany licznik i szczerze - nie wiem, czy wymieniony licznik wskazywał wówczas stan zero, czy też uwzględniono dotychczasowy na tamtą chwilę przebieg samochodu. Obecnie na liczniku widnieje ok 85 tys km.

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Clio

Rok produkcji

2004

Przebieg

85 000 km

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

179 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Spalanie W Mieście

10 l/100km

Typ nadwozia

Kompakt

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Szwajcaria

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

37500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Klimatyzacja automatyczna

Czujnik deszczu

Elektryczne szyby przednie

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Andrzej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Bestwina, bielski, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store