Renault Clio 2.0 16V Sport - 1
Renault Clio 2.0 16V Sport - 2
Renault Clio 2.0 16V Sport - 3
Renault Clio 2.0 16V Sport - 4
Renault Clio 2.0 16V Sport - 5
Renault Clio 2.0 16V Sport - 6
Renault Clio 2.0 16V Sport - 7
Renault Clio 2.0 16V Sport - 8
Renault Clio 2.0 16V Sport - 9
Renault Clio 2.0 16V Sport - 10
Renault Clio 2.0 16V Sport - 11
Renault Clio 2.0 16V Sport - 12
Renault Clio 2.0 16V Sport - 13
Renault Clio 2.0 16V Sport - 14
Renault Clio 2.0 16V Sport - 15
Renault Clio 2.0 16V Sport - 16
Renault Clio 2.0 16V Sport - 17
Renault Clio 2.0 16V Sport - 18
Renault Clio 2.0 16V Sport - 19
Renault Clio 2.0 16V Sport - 20
Renault Clio 2.0 16V Sport - 21
Renault Clio 2.0 16V Sport - 22
Renault Clio 2.0 16V Sport - 23
Renault Clio 2.0 16V Sport - 24

1 / 25

Renault Clio 2.0 16V Sport - 1
Renault Clio 2.0 16V Sport - 2
Renault Clio 2.0 16V Sport - 3
Renault Clio 2.0 16V Sport - 4
Renault Clio 2.0 16V Sport - 5
Renault Clio 2.0 16V Sport - 6
Renault Clio 2.0 16V Sport - 7
Renault Clio 2.0 16V Sport - 8
Renault Clio 2.0 16V Sport - 9
Renault Clio 2.0 16V Sport - 10
Renault Clio 2.0 16V Sport - 11
Renault Clio 2.0 16V Sport - 12
Renault Clio 2.0 16V Sport - 13
Renault Clio 2.0 16V Sport - 14
Renault Clio 2.0 16V Sport - 15
Renault Clio 2.0 16V Sport - 16
Renault Clio 2.0 16V Sport - 17
Renault Clio 2.0 16V Sport - 18
Renault Clio 2.0 16V Sport - 19
Renault Clio 2.0 16V Sport - 20
Renault Clio 2.0 16V Sport - 21
Renault Clio 2.0 16V Sport - 22
Renault Clio 2.0 16V Sport - 23
Renault Clio 2.0 16V Sport - 24

Najważniejsze

Przebieg

172 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

201 KM

Opis

Sprzedam chyba jedno z najmocniejszych w Europie Renault Clio, pieczołowicie zbudowane przez Evo Engineering Motorsport dla mnie do motorsportu, a strojone przez AUTO RACE.

Samochód kupiłem w 2019 roku, z oryginalnym przebiegiem 41000 kilometrów w stanie perfekcyjnym stanie, była to limitowana wersja do 666 sztuk Clio R.S. “Ange & Démon”. Wnętrze zostało odelżone i przejechałem się nim kilka razy na trackdayach na Torze Łódź.


Potem wpadł do głowy szalony pomysł, by włożyć do niego silnik 2.0T od Renault Megane i tak przez blisko 3 lata auto było rozebrane do ostatniej śrubki i były przeprowadzane modyfikacje, by uzyskać 375KM i 550 Nm (na etanolu), obecnie na Shell V-Power Racingu 345 KM i 480 Nm.

Od czasu zbudowania przejechałem się nim 4 razy na tzw. testy by wszystko sprawdzić i od października zeszłego roku stoi w garażu, a szkoda by się kurzył :)

Przebieg 172 km.

Powód sprzedaży? Budowa pochłonęła zbyt dużo czasu, w między czasie kupiłem GR Yarisa


Co do Clio, nie chcę już nawet liczyć ile pieniędzy zostało włożone w ten projekt, bo pewnie zbliżymy się do zdublowanej wartości tego auta, ale takie życie. Auto też ma na sobie założoną w zeszłym roku folię jako indywidualny projekt przygotowaną przez Małachowski Projekt (całość z projektem, wydrukiem i położeniem 13 tysięcy złotych)


KAROSERIA:

- Karoseria Clio 3RS PH2

- Klatka Zgodna z Załącznikiem J – by TrelaMotorsport

- Szyby przednich drzwi poliwęglanowe + Slidery

- Lekkie mocowania Foteli

- Lekka deska carbonowa około 2kg

- Lekka nagrzewnica rajdowa

- Carbonowy wlot dachowy powietrza

- Zawieszenie gwintowane Bilstein B14

- Poliuretany tylnej belki zawieszenia

- Poliuretanowe poduszki silnika

- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL

- Tarcze hamulcowe OEM Renault

- Klocki hamulcowe Ferodo DS2500

- Rajdowe zapinki maski oraz klapy bagażnika

- Zestaw usunięcia kompresora klimatyzacji RenaultSport

- Dodatkowy układ spryskiwaczy IC – sterowany przez ECU

- Airbox Carbonowy z czerpnią w zderzaku przednim


SILNIK:

- Blok silnika F4R Turbo

- Tłoki kute Wossner +0.5mm

- Korbowody kute FCP – w pełni rewidowane

- Nowa pompa oleju

- Panewki Korbowodowe STD - ACL Racing

- Panewki oporowe - ACL Racing

- Głowica Clio 3RS – Po pełnej obróbce

- Wtryskiwacze 980ccm

- Wałki rozrządu Clio 2 RS

- Turbosprężarka hybrydowa T20 – By Perun Turbo

- Kolektor dolotowy + przepustnica Clio 3RS

- Kolektor wydechowy F4R Turbo

- Wydech 2.75”

- Układ dolotowy aluminiowy na silikonowych łącznikach

- Intercooler 550x230x65mm

- Podstawa filtra oleju z termostatem

- Chłodnica oleju 360x140x40

- wydech Toyo Motorsport


NAPĘD:

- Skrzynia biegów Megane 2RS ND0 – zmienione przełożenie

- Szpera helikalna 75% z spięciem wstępnym

- Sprzęgło lekki zamach + konwersja sprzęg ła jednomasowego do 600nm by Radzikowski

- Lewarek biegów Megane 2RS

- Półosie Renault Megane 2RS

- shortshifter


ELEKTRONIKA:

- ECU – EMU Black

- Ecumaster ADU 7” Rev.2

- Ecumaster PMU16

- Ecumaster klawiatura CAN 12 - przycisków

- Interkom Sparco

- Akumulator żelowy Varley RED TOP 25

- Czujnik temperatury/ciśnienia oleju

- Wysokowydajna pompa paliwa AEM 340 LPH

- Czujnik ciśnienia paliwa

- Dodatkowy centralny wyłącznik prądu na podszybiu


Jak ktoś ma fun i zajawkę na torowe auto i dobrze ogarnia kierownicę, można nim wykręcić na prawdę dobry czas! Dodatkowo jest 6 ustawień kontroli trakcji, którą można też zdezaktywować, jak również 4 ustawienia map silnika i 2x ALS.


Cena to tylko część kosztów które zostały włożone w to auto, sama robocizna przekroczyła 30 tysięcy złotych, dla zdecydowanego kupującego dołożę drugi komplet kół z oponami semi slick, teraz Clio stoi na nowiutkich Michelin Pilot Sport CUP2.

Cena do symbolicznej negocjacji.

Auto sprzedawane przez umowa kupna-sprzedaży

 

27 kwietnia 2025 22:01

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Clio

Wersja

2.0 16V Sport

Kolor

Biały

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2011

Generacja

III (2005-2012)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

92000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Waldek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store