Sprzedam chyba jedno z najmocniejszych w Europie Renault Clio, pieczołowicie zbudowane przez Evo Engineering Motorsport dla mnie do motorsportu, a strojone przez AUTO RACE.
Samochód kupiłem w 2019 roku, z oryginalnym przebiegiem 41000 kilometrów w stanie perfekcyjnym stanie, była to limitowana wersja do 666 sztuk Clio R.S. “Ange & Démon”. Wnętrze zostało odelżone i przejechałem się nim kilka razy na trackdayach na Torze Łódź.
Potem wpadł do głowy szalony pomysł, by włożyć do niego silnik 2.0T od Renault Megane i tak przez blisko 3 lata auto było rozebrane do ostatniej śrubki i były przeprowadzane modyfikacje, by uzyskać 375KM i 550 Nm (na etanolu), obecnie na Shell V-Power Racingu 345 KM i 480 Nm.
Od czasu zbudowania przejechałem się nim 4 razy na tzw. testy by wszystko sprawdzić i od października zeszłego roku stoi w garażu, a szkoda by się kurzył :)
Przebieg 172 km.
Powód sprzedaży? Budowa pochłonęła zbyt dużo czasu, w między czasie kupiłem GR Yarisa
Co do Clio, nie chcę już nawet liczyć ile pieniędzy zostało włożone w ten projekt, bo pewnie zbliżymy się do zdublowanej wartości tego auta, ale takie życie. Auto też ma na sobie założoną w zeszłym roku folię jako indywidualny projekt przygotowaną przez Małachowski Projekt (całość z projektem, wydrukiem i położeniem 13 tysięcy złotych)
KAROSERIA:
- Karoseria Clio 3RS PH2
- Klatka Zgodna z Załącznikiem J – by TrelaMotorsport
- Szyby przednich drzwi poliwęglanowe + Slidery
- Lekkie mocowania Foteli
- Lekka deska carbonowa około 2kg
- Lekka nagrzewnica rajdowa
- Carbonowy wlot dachowy powietrza
- Zawieszenie gwintowane Bilstein B14
- Poliuretany tylnej belki zawieszenia
- Poliuretanowe poduszki silnika
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL
- Tarcze hamulcowe OEM Renault
- Klocki hamulcowe Ferodo DS2500
- Rajdowe zapinki maski oraz klapy bagażnika
- Zestaw usunięcia kompresora klimatyzacji RenaultSport
- Dodatkowy układ spryskiwaczy IC – sterowany przez ECU
- Airbox Carbonowy z czerpnią w zderzaku przednim
SILNIK:
- Blok silnika F4R Turbo
- Tłoki kute Wossner +0.5mm
- Korbowody kute FCP – w pełni rewidowane
- Nowa pompa oleju
- Panewki Korbowodowe STD - ACL Racing
- Panewki oporowe - ACL Racing
- Głowica Clio 3RS – Po pełnej obróbce
- Wtryskiwacze 980ccm
- Wałki rozrządu Clio 2 RS
- Turbosprężarka hybrydowa T20 – By Perun Turbo
- Kolektor dolotowy + przepustnica Clio 3RS
- Kolektor wydechowy F4R Turbo
- Wydech 2.75”
- Układ dolotowy aluminiowy na silikonowych łącznikach
- Intercooler 550x230x65mm
- Podstawa filtra oleju z termostatem
- Chłodnica oleju 360x140x40
- wydech Toyo Motorsport
NAPĘD:
- Skrzynia biegów Megane 2RS ND0 – zmienione przełożenie
- Szpera helikalna 75% z spięciem wstępnym
- Sprzęgło lekki zamach + konwersja sprzęg ła jednomasowego do 600nm by Radzikowski
- Lewarek biegów Megane 2RS
- Półosie Renault Megane 2RS
- shortshifter
ELEKTRONIKA:
- ECU – EMU Black
- Ecumaster ADU 7” Rev.2
- Ecumaster PMU16
- Ecumaster klawiatura CAN 12 - przycisków
- Interkom Sparco
- Akumulator żelowy Varley RED TOP 25
- Czujnik temperatury/ciśnienia oleju
- Wysokowydajna pompa paliwa AEM 340 LPH
- Czujnik ciśnienia paliwa
- Dodatkowy centralny wyłącznik prądu na podszybiu
Jak ktoś ma fun i zajawkę na torowe auto i dobrze ogarnia kierownicę, można nim wykręcić na prawdę dobry czas! Dodatkowo jest 6 ustawień kontroli trakcji, którą można też zdezaktywować, jak również 4 ustawienia map silnika i 2x ALS.
Cena to tylko część kosztów które zostały włożone w to auto, sama robocizna przekroczyła 30 tysięcy złotych, dla zdecydowanego kupującego dołożę drugi komplet kół z oponami semi slick, teraz Clio stoi na nowiutkich Michelin Pilot Sport CUP2.
Cena do symbolicznej negocjacji.
Auto sprzedawane przez umowa kupna-sprzedaży