Oficjalnie drugi właściciel, od nowości w rodzinie, rok produkcji 2012 ale z salonu wyjechał w marcu 2013.
Samochód bardzo praktyczny, np. łatwa wymiana żarówek H7, legendarny, niezawodny silnik wolnossący 1.6 16V bez turbosprężarki, idealny do montażu instalacji LPG
Bardzo komfortowy samochód, rozstaw osi jak w VW Passat, pełna wersja wyposażenia, klasyczne zegary analogowe, dyskretny ekran cyfrowy.
Prawdziwy klasyczny sedan, przyjazny także dla kobiet (doskonałą widoczność, bardzo zwrotny, elektryczne wspomaganie kierownicy, regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach, automatyczny włącznik świateł, otwieranie/zamykanie drzwi i uruchamianie silnika bezkluczykowe (karty można tygodniami nie wyjmować z kieszeni czy torebki), regulacja wysokości w obu fotelach z przodu, podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych kierowcy i pasażera, szeroko otwierane drzwi, aktualna nawigacja, ogromny bagażnik, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, lusterko wstecznie z automatycznym ściemnianiem, czujnik deszczu).
Stan bardzo dobry, zero korozji, oryginalne dywaniki, wytarte tam, gdzie powinny być wytarte po 165 tys.km, to samo kierownica i drążek zmiany biegów.
Samochód ma swoje drobne ryski i grzeszki, ale nie ukrywa żadnych mrocznych tajemnic - wypadków, powodzi, awarii - cały czas jeździ, nie stoi odpicowany z przypudrowanymi wadami.
Przegląd techniczny ważny do 30.10.2025 roku.
Wyposażenie bardzo bogate:
- ABS,
- ESC - system stabilizacji toru jazdy,
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, poduszki powietrzne boczne, poduszki powietrzne kurtynowe,
- sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa,
- kanapa tylna dzielona i składana,
- kierownica z możliwością regulacji,
- antena FM+GPS,
- fabryczna (aktualna!) nawigacja,
- immobiliser,
- lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane,
- światła przeciwmgielne,
- wspomaganie kierownicy,
- kierownica pokryta skórą,
- zamek centralny, otwieranie/zamykanie drzwi zbliżeniowe, uruchamianie bezkluczykowe,
- tempomat,
- fotele kierowcy i pasażera z regulacją wysokości,
- szyby boczne przednie i tylne sterowane elektrycznie,
- podłokietniki z przodu i tyłu,
- ISOFIX - system mocowania fotelików dziecięcych,
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,
- radio z odtwarzaczem CD + MP3, dołożyłem odbiornik Bluetooth,
- lusterko wsteczne fotochromatyczne,
- zapalniczka + popielniczka, dodatkowe gniazdo zapalniczki i regulacja nawiewu z tyłu,
- felgi aluminiowe 16",
- tylne czujniki parkowania,
- wycieraczki przednie z czujnikiem deszczu,
- rolety przeciwsłoneczne,
- klimatyzowany schowek.
Silnik idealny do LPG, oooogromny bagażnik z uchwytami do mocowania bagażu, dwa komplety opon - cztery letnie Matador i pięć (!) zimowych Yokohama, pełnowymiarowe koło zapasowe.