W październiku kończy mi się leasing, więc samochód można już oglądać, jednak dostępny będzie mniej więcej od połowy października.
Samochód wykorzystywany rodzinnie, pierwszy właściciel.
Mieliśmy nim dwie kolizje - otarcia:
1) na początku w czerwcu 2020 - facet cofnął w nas na stacji benzynowej, bardzo delikatne otarcie
2) we wrześniu 2022 - gość na parkingu otarł lewe drzwi i błotnik przedni
Serwis olejowy co 10 000 - 15 000 km
Olej w skrzyni wymieniony 3 krotnie, ostatnio 2 miesiące temu.
Żadnych poważnych uszkodzeń.
Fotel kierowcy lekko uszkodzony przez zużycie - zamieściłem zdjęcie.
W 2021 była naprawiana skrzynia na gwarancji, od tamtej pory wszystko działa dobrze
Ostatnio wymienione łączniki stabilizatorów z przodu, tarcze i klocki z przodu oraz klocki z tyłu.
Silnik 1.3 140 KM, na potrzeby normalniej rodzinnej jazdy - super. Bez problemu wyprzedza na trasie i świetnie sobie radzi na autostradzie.
Wyposażenie Intens
pakiet Techno Premium
- system kontroli martwego pola
- system wspomagania parkowania przód/tył/bok
- aktywny system wspomagania nagłego hamowania (AEBS)
- kamera cofania
- system wspomagania parkowania "EASY PARK ASSIST"
pakiet Zimowy
- szyba przednia podgrzewana
- spryskiwacze reflektorów
- fotele przednie podgrzewane
koło zapasowe dojazdowe