Kupiony od pierwszego właściciela jako 2 letnie auto i od tamtej pory regularnie serwisowany. Olej silnika, filtr oleju, filtr paliwa wymiana co 10 tys. Zarówno pierwszy właściciel jak i ja mieliśmy auto w leasingu więc w CEPIKu widać więcej zmian właścicieli.
Wszystkie trzy kolizje, które się zdarzyły przez te lata były naprawiane w ASO z ubezpieczeń. Wszystkie naprawy blacharskie wykonano w ASO z ubezpieczeń.
Wystawiam fakturę VAT.
Ostatnia wymiana rozrządu: 309 tys. km
Ostatnia wymiana oleju w skrzyni biegów: 278 tys. km
Ostatnia wymiana płynu hamulcowego: 258 ty.s km, sierpień 2023.
Wymiana przedniego zawieszenia, tylnej belki i regeneracja maglownicy: 249 tys. km, czerwiec 2023.
Wymiana świec żarowych: 239 tys. km, luty 2023.
Wymiana akumulatora (firmy Vatra) listopad 2022.
Wymieniony centralny zamek.
Klimatyzacja serwisowana co roku (uzupełnianie czynnika, odgrzybianie, ozonowanie).
Do auta, które teraz jest na oponach zimowych Dunlop (klasa hamowania A) dołączam komplet opon letnich, również firmy Dunlop (A).