Sprzedam Lagunę 3 ph2, rok produkcji 2011 roku.
Pochodzenie Szwajcaria – jeden właściciel. Sprowadzona do Polski w 2015 przez pierwszego właściciela w Polsce i kupiona przeze mnie bezpośrednio od niego w 2016 roku – jestem drugim właścicielem w Polsce.
Auto absolutnie 100% bezwypadkowe. Wszystkie szyby oryginalne.
Auto sprawne technicznie – wszystko systemy i mechanizmu działają wzorowo.
Bardzo zadbane zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Silnik czysty bez wycieków.
Skrzynia biegów działa wzorowo i płynnie zmienia biegi.
Zawieszenie pracuje komfortowo bez stuków.
Klimatyzacja szczelna i chłodzi bardzo mocno.
Auto ma niewielkie wgniecenie progu po stronie prawej z przodu – przy sezonowej wymianie koła ześliznął mi się lewarek i wgiął próg (widoczne na zdjęciach). W miejscu wgniecenia brak ubytku lakieru. Bez problemu do zrobienia u blacharza – nie chciałem tego robić, aby kupujący nie miał wątpliwości, że wgniecenie nie powstało w wyniku wypadku.
Przebieg auta jest 100% rzeczywisty i potwierdzony wpisami w książeczce serwisowe oraz na fakturach. Kupujący może we własnym zakresie sprawdzić historię w ASO.
Opony letnie na 17 calowych oryginalnych felgach albuminowych RENAULT, natomiast opony zimowe zamontowane na 16 calowych felgach stalowych (plus kołpaki) – wszystkie opony mają jeszcze 5-6 milimetrów bieżnika, co powinno spokojnie starczyć na kilka sezonów.
Dywaniki welurowe OE o wartości ok. 200 zł jak nowe – praktycznie nie były używane, gdyż używałem tylko dywaników gumowych OE, które także daje do auta (stan bardzo dobry).
Akumulator nowy EXIDE PREMIUM wymieniony teraz w sierpniu i jest na gwarancji 3 letniej - koszt ~ 365 zł.
OIej w silniku, filtr oleju oraz filtr powietrza został wymieniony teraz w dn. 05.10.2024 przy przebiegu 227 400 km- przed wymianą płukanka silnika Liqui Moly - koszt całości ~ 290 zł.
Żarówki do reflektorów oryginalne to zwykłe H7, ja wymieniłem je na super mocne żarówki ledowe, które całkowicie zmieniają jakość świecenia - koszt ~ 280 zł.
Badanie techniczne (coroczne w stacji diagnostycznej) ważne do 14.05.2025.
Polisa OC ważna do 28.08.2025.
Rozrząd komplet był wymieniany przeze mnie pierwszy raz w 14.09.2016 przy przebiegu 116 234 km, a drugi w 18.08.2020 przy przebiegu 214404 km. Wszystkie części zamienienie do rozrządu, były częściami oryginalnymi RENAULT lub od producenta, który je dla RENAULT produkuje. Za każdym razem wymieniany był cały komplet rozrządu łącznie z kompletem paska osprzętu, pompą układu chłodzenia, płynem chłodzącym, uszczelniaczami na wałkach rozrządu i wale korbowym, kołem pasowym, etc. Wymiana zawsze w serwisie ASO RENAULT - całość z wymianą w ASO kosztowała ok 2 tyś złotych.
LPG (AEB STELLA / AEB J PLUS / KME GOLD) - montowane w profesjonalny zakładzie GC AUTOGAZ (Czeladź), w dniu 06.10.2016 przy przebiegu 117500 km. Zbiornika gazowy (62L) znajduje się w miejscu koła zapasowego i jest ważny do 2026 roku - po czym może zostać albo wymieniona na nowy albo sprawdzony przez uprawnionego rzeczoznawcę, który przedłuży jego okres ważności o kolejne 10 lat. Oczywiście na montaż LPG mam wszystkie niezbędne dokumenty. Dodatkowo przy przebiegu około 220000 km był wymieniany na nowy reduktor LPG na KME GOLD - żywotność około 100000 km. Dodatkowo dodaje komplet filtrów do LPG oraz kabel do podłączenia do sterownika LPG.
Olej w skrzyni biegów był wymieniany (mimo, że producent tego nie przewiduje), przez pierwszego właściciela w Polsce przy przebiegu około 108000 km, a przeze mnie był wymieniony przy przebiegu 214292km w dn. 14.08.2020 - dynamiczna wymiana oleju, której koszt to 920 zł.
Na wszystko mam rachunki.
Auto używane przez cały okres przez jedną osobę, bardzo uszanowane i zadbane, jeździło głównie w długie trasy (wyjazdy służbowe) w sposób bardzo oszczędny. W aucie nigdy nie było palone. Od początku posiadania auta, wymieniane były systematycznie wszystkie płyny, oleje, filtry, świece etc. Co roku odkażana była klimatyzacja i wymieniany filtr kabinowy węglowy. Praktycznie wszystkie wymieniane części zamienne oraz filtry były oryginalnymi częściami RENAULT lub producentów, którzy robią dla RENAULT. Świece zawsze markowe NGK lub BOSCH. Olej silnikowy i filtr oleju/powietrza, był wymieniany co około 10 tyś km lub co roku. Olej silnikowy zawsze syntetyczny LIQUI MOLY lub ELF 5W40. Systematycznie wymieniane były też filtry gazu, a sama instalacja była regulowana.
Do auta dodaje dwie oryginalne karty (kluczyki) hands free oraz wszystkie książeczki w tym serwisowa jakie otrzymałem przy zakupie auta (w obcym języku) - natomiast w wersji polskiej w formacie PDF.
Auto w ciągłej eksploatacji.
Jest możliwość sprawdzenia na stacji diagnostycznej na własny koszt.