Witam, na sprzedaż bardzo ładna i zadbana Laguna III Coupe 2011/2012 rocznik, wersja trochę po trochę przed lift, akurat na przełomie liftu była kupiona, generalnie jest poliftowa po za lampami z przodu. Auto jest praktycznie w pełnej opcji wyposażeniowej, jedynie czego jej brakuje to czujników parkowania z przodu. Z wyposażenia:
- lampy ksenonowe,
- 4 control - 4 koła skrętne, bardzo pomaga w zakrętach i manewrowaniu na parkingu,
- bardzo ładnie grający system BOSE,
- skórzana tapicerka, ładna zadbana, czyszczona impregnowana specjalnymi kosmetykami,
- fotele (kierowcy z pamięcią) elektryczne, same automatycznie odjeżdżają jeżeli się je złoży żeby wsiąść do tyłu,
- szyby bez ramkowe jak na coupe przystało,
- fotochromatyczne lusterko wsteczne które samo przyciemnia się,
- dwustrefowa klimatyzacja,
- automatycznie składające się lusterka boczne,
- handsfree, po włożeniu ręki, lub pociągnięciu za klamkę automatycznie się otwiera zamek centralny i po odejściu sam się zamyka,
- czujniki ciśnienia opon
Zostały poczynione modyfikacje wizualne:
- przyciemnienie szyby tylnej,
- przyciemnienie szyb bocznych tylnych,
- przyciemnienie kierunkowskazów bocznych w lusterkach,
- przyciemnione lampy tylne (wszystkie kontrole policyjne i przeglądy przechodziła bez problemu,
- cały dach oklejony na czarno (pod spodem ładny kolor można zerwać bez szkodliwie),
- oklejone lusterka boczne również na czarno,
- założone sprężyny MTS Technik obniżające auto, nadal tak samo sztywne, a jest niższe (bo wersja GT sama w sobie ma sztywniejsze zawieszenie),
Auto ostatnio po przejrzeniu i wymianie zużytych części:
- wymiana półosi prawej, dłuższej,
- wymiana teleskopów tylnych
W lutym była parkingówka, pani wjechała mi w przód, pęknął zderzak, lecz już skorupa kupiona i pomalowana nie ma śladu.
Auto w stanie bardzo dobrym, przebieg może wydaje się trochę wysoki lecz dla tych silników to dopiero początek, m9r bardzo trwała jednostka, stosowana kiedyś w busach, przetestowana, rozrząd na łańcuchu, bezobsługowy silnik, dopiero w okolicy 380-400 tyś km trzeba wymienić łańcuch. Wersja 178km GT wyposażona została w mocniejszą wydajniejszą turbosprężarkę chłodzoną cieczą, która spokojnie przyjmie większą moc, cały silnik na spokojnie wytrzyma 210-220 koni bez zająknięcia samym programem.
Przegląd i OC ważne do końca marca 2025.
Powód sprzedaży to nie używanie auta, studiuję w Poznaniu i auto użytkuję tylko na weekendy. Nigdy nie zawiodło. Przebieg głównie autostradowy trasy Konin-Warszawa, Konin-Poznań, Konin-Berlin. Auto ma moc, jak trzeba pokaże zacięcie sportowe, a i spalanie w trasie to około 6-7l/100km przy 140km/h, a w mieście 7,5-8l/100km. Wg komputera pokładowego spalanie wynosi zazwyczaj 7.4l-7.8/100km w cyklu mieszanym, autostrada, miasto.
Po więcej pytań proszę pisać na otomoto, lub dzwonić telefonicznie.