Dzień dobry
Laguna 3 2010r, kombi, salon PL, drugi właściciel, fabrycznie bez DPF, 2.0 dCi 150 km, zrobiona na 180KM/380Nm
Przebieg 298.000km.
Przy 250k km wymienione:
- pasek, rolka, napinacz, pompa wody,koło pasowe, to wszystko OEM, alternator, koło pasowe sprężarki klimatyzacji, chłodnica EGR, termostat, regeneracja pompy CR w boschu ( bardziej chodziło o uszczelnienie), piasty, zaciski przód w oryginale, tarcze klocki ( zimmernam sport),
- 230/250k km kompletne zawieszenie przód: amortyzatory, sprężyny, łożyska MacPhersona, wahacze, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, drążki i końcówki drążków - wszystkie części w oryginale.
- 260k km - kompletny dwumas OEM, rozrusznik przy okazji, lampa stopu OEM, linka łącząca drążek zmiany biegów z wybierakiem ( OEM )
- oleje i filtry od nowości co 10-15k km, olej w skrzyni co 60k km.
- program na 180km i 380 Nm
- wcześniej robione zawias tył z tulejami belki, zaciski tył z linkami od ręcznego i konserwacja i smarowaniem elektrycznego modułu, dodatkowo czujniki ciśnienia doładowania, poduszka olejowa silnika, łapa silnika górna, tylna i poduszka skrzyni biegów i milion innych rzeczy o których nie pamiętam.
- felgi 18 lato, 17 zimą po regeneracji, opony zima grube i świeże, letnie na wykończeniu
- auto miało dawno temu przygodę, najechało na tył auta poprzedzającego, poleciały plastiki, poduszki nie wystrzeliły, konstrukcja nie ruszona
Do zrobienia:
- klamka drzwi pasażera przód zewnętrzna czasem nie otwiera drzwi
- serwis olejowo filtrowy.
Silnik zdrowy, bez wycieków, pali od strzała. Auto potrafiło przejechać ponad 1000km jednego dnia, dlatego musiało być w pełni sprawne.
Polecam
Kontakt wylacznie telefoniczny.
Komisom i pośrednikom dziękuję, ale nie jestem zainteresowany.