Laguna III kombi 4 control, bezwypadkowa, przebieg oryginalny, regularny serwis potwierdzony książeczką serwisową. W moim posiadaniu dwa lata.
Serwis olejowo-filtrowy robiony regularnie, ostatni raz 11 000 km temu. Wymianę zostawiam nabywcy. Z najważniejszych rzeczy, przy aucie przekraczającym 200k przebiegu
które sporo w tym modelu kosztują to:
nowe tarcze i klocki przód i tył,
zregenerowana skrzynia biegów,
nowe sprzęgło i dwumas,
poduchy pod silnikiem,
niecały rok temu wyczyszczona i nabita klima.
sonda lambda,
wahacze przód.
Nowy nabywca ma spokój na lata, wszystkie naprawy i serwis mam zapisane w książce serwisowej więc do wglądu. Renault w moim odczuciu był mało dynamiczny na trasie- słabo się zbierał przy wyprzedzaniu, więc zrobiłem chiptuning i ma teraz około 180KM. Chip robiony w Elektromechanika Christian Rejer- można sprawdzić opinie, facet zna się na rzeczy i nie wciska kitu. Teraz autem jeździ się dużo przyjemniej i bezpieczniej wyprzedza.
Laguna jest dobrze wyposażona, silnik bardzo dobrze się zbiera, skrzynia działa bardzo precyzyjnie. Każdy element wyposażenia działa i jest na swoim miejscu, oprócz tempomatu – widziałem na grupie na fb, że jest to do ogarnięcia. Środek nie nosi śladów zużycia oprócz lekkiego zmarszczenia na kierownicy- każdy przycisk, gałka zmiany biegów, brzegi fotela itd. w stanie wzorowym. Zero rdzy, a od spodu nie miałem nigdy tak zdrowego auta. Dwa komplety dywaników. Dwie działające karty.
Wszystkie zewnętrzne mankamenty pokazuję na zdjęciach. Nie zależy mi na oszukiwaniu kupującego i naciąganiu ludzi na dojazd, żeby potem rozczarować się przy samochodzie. Nie wierzę w te wszystkie „lalki” w ogłoszeniach za 15 tys. Tak wyposażone, zadbane, wygodne auto z sensownym przebiegiem musi swoje kosztować. Chętnie udzielę wszystkich informacji telefonicznie lub pisemnie i zapraszam do zakupu.
Laguna ma w dowodzie wbite „taxi” i już tłumaczę dlaczego. Po zakupie stwierdziłem, że fajnie jakby auto się samo spłacało. Wyrobiłem papiery na taxi, kilka dni pojeździłem i temat olałem bo dostałem inną pracę. Z ręką na sercu mogę zapewnić, że samochód nie dostał w skórę w ten sposób eksploatacji, ale wolę wytłumaczyć to z góry, aby uniknąć zaskoczenia przy oglądaniu dowodu rej.
Podsumowując napiszę co jest do ogarnięcia. Tempomat – jak już wspomniałem, ustawienie zbieżności ze względu na wymianę wahaczy, wymiana oleju i prawdopodobnie klima do ogarnięcia. Chłodzi bardzo sprawnie, ale włącza się i wyłącza wg własnego uznania. Ze względu na tę niedogodność opuszczam cenę, jeżeli sam tego nie naprawię na 25 500.