Produkcja to koniec 2007, ale pierwsza rejestracja to grudzień 2008. Auto sprowadzone ze Szwecji w 2018 r., jako bezwypadkowe i z przebiegiem 140 tys. km. Od tej pory w naszych rękach i również bez żadnej kolizji. Z powodzeniem służyło jako auto rodzinne, okazyjnie firmowe (dojazdy na spotkania biznesowe).
Na bieżąco utrzymane i serwisowane, na wszystkie naprawy i wymiany faktury do wglądu. Wszystko w pełni sprawne, auto zadbane.
Wystawiam fakturę VAT-marża.
Bardzo bogata wersja wyposażenia jak na tamte czasy, m.in. tempomat, podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera, ABS, ESP, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, radio z CD sterowane z kierownicy, itd.
Absolutnie bezawaryjna instalacja LPG - BRC, akurat świeżo po przeglądzie. Ogromna oszczędność na paliwie, bez żadnego spadku osiągów. Spalanie zaledwie minimalnie wyższe niż na samej benzynie, co przy średnio 2,5 krotnie niższej cenie gazu plus pozostałe koszty eksploatacji tej instalacji daje na czysto 2-krotnie niższy koszt jazdy na gazie względem benzyny. Zbiornik na gaz w miejscu na koło zapasowe, a samo koło w pokrowcu w bagażniku. Ma to tę zaletę, że zwłaszcza gdy na krótszych trasach trzeba przewieźć większy gabaryt, zapas można wyjąć i mieć nadal pełną ładowność. Demontowany hak.
Oprócz opon letnich aktualnie założonych, dodaję komplet niemal nowych opon zimowych z wysokiej półki - Yokohama V906. Opony te mają za sobą jedną zimę i przebieg max 5 tys. km.
Ogromny bagażnik, a po złożeniu siedzeń (trwa to 2 sekundy) można przewieźć nawet sporą szafę...
Gratis dodaję poprzeczki pod bagażnik dachowy.
No i ten niezawodny silnik 2.0 16V, 140 KM - to jeszcze ta generacja długowiecznych i niezniszczalnych silników, które po 200 tys. km nadal mruczą jak nowe...