Renault Latitude
Produkcja – grudzień 2013
Data pierwszej rejestracji: 09.01.2014
Nr rejestracyjny: TK3614T
Nr VIN: VF1LT63J6UC275763
Przebieg: 214800 km – oryginalny udokumentowany (nie jak większość w ogłoszeniach kręcony)
Silnik: 2.0 dci FAP 150 KM
Wersja: Privilege – poliftowa
Średnie spalanie – 8 l
Rekord na trasie do 90km/h – 5,8
Średnie spalanie na trasie (wyjazd na wakacje) – 6,5 l
Bezwypadkowy.
Wszystko robione w ASO przez cały okres eksploatacji.
Historia pojazdu (Wszystko udokumentowane):
Auto pochodzi z salonu Renault Tandem w Kielcach. Kupił je w 2014 r. siedemdziesięcioletni właściciel Przychodni Lekarskiej i jeździł w nim do 2017 r., kiedy to lekko przerysował bok pojazdu. Wówczas salon odkupił od niego to auto i dokonał naprawy z AC (profesjonalnie z wymianą części) Zdjęcia oględzin tego uszkodzenia oraz dokumentację szkody posiadam – serio tylko rysa wzdłuż auta – do wglądu. Medyk kupił sobie Talismana, a ja odkupiłem to auto od tego samego dealera Renault Tandem w Kielcach we wrześniu 2017 i jeżdżę nim do dziś.
Od początku eksploatacji Wszystkie przeglądy, naprawy, wymiany robię w autoryzowanym Serwisie ASO Renault Tandem Kielce. Wszystko na oryginalnych częściach Renault. Nawet lekkie obcierki zderzaka zlecałem do malowania ASO.
Posiadam pełną dokumentację serwisową (Fotografie na zdjęciach).
Auto jest solidnie dofinansowane, nie oszczędzam na jakości i bezpieczeństwie.
Przeglądy robione co najmniej raz w roku, olej wymieniany najpóźniej co 15000 km zawsze na oryginalny Renault ELF.
Na bieżąco wymieniane płyny, filtry, tarcze, klocki hamulcowe.
Wymieniłem sprzęgło dwumasowe, Ostatnio oczyszczony filtr FAP. W tym miesiącu wymieniłem tylne zaciski hamulcowe i wszystkie przewody hamulcowe – oczywiście na oryginalne stalowe, nie jakieś tam gięte rurki miedziane z rolki.
Auto jest bardzo zadbane, czyste – jestem lekkim pedantem jeśli chodzi o porządek w aucie.
Samochód jest duży, ma duże i wygodne wnętrze, z tyłu jest tyle miejsca że można założyć nogę na nogę.
Auto jest dobrze wyciszone i wygodne, ma duży rozstaw osi, co powoduje, że długa podróż na trasie nie męczy. Parę lat temu byłem nim na Korsyce – zero zmęczenia.
Ksenony skrętne, system bezkluczykowy, szklany otwierany dach itp.
Pełne koło zapasowe.
Więcej informacji udzielę w razie potrzeby.
Wizualnie też w stanie bdb – jedynie cieniutka ryska wzdłuż jednego boku – jest na zdjęciu, widać ją tylko jak się człowiek bardzo przyjże z bliska, oraz ubytki lakieru na felgach (standard w Renault – bez wpływu na eksploatacje.
W pakiecie dorzucam opony zimowe w bardzo dobrym stanie.
Auto nie wymaga jakiegokolwiek wkładu.
Podałem nr VIN, nr rej. Można sprawdzić w historii pojazdu, a także w ASO Renault.
Sprzedajemy, bo uznaliśmy, że czas na zmianę – 7 lat jazdy jednym autem wystarczy.
Cena może nie jest najniższa, ale za nią kupujący otrzymuje pewne auto, nie wymagające wkładu, z ostatnim przeglądem, wymianami robionymi w sierpniu br., Serwisowane w ASO cały czas, oraz uczciwego sprzedawcę, a nie handlarza. Polisa AC jest na 36000 PLN z tego co pamiętam.
Komplet faktur, historia do sprawdzenia w ASO Renault – podejrzewam że każde ASO Renault może to sprawdzić w komputerze.
Oczywiście można dodatkowo wziąć auto na sprawdzenie do dowolnego warsztatu czy ASO – na koszt kupującego.