Renault Master plandeka 12 euro palet – stan bardzo dobry – polecam !
Rok produkcji: 2014
VIN: VF1VBU4V251099474
Dopuszczalna ładowność: 1183 kg
Przebieg pojazdu: 658542 km
Przebieg silnika: około 186 tys. km
Napęd: oś przednia
Tył zawieszenia na poduszkach pneumatycznych.
Karta pojazdu.
Sprzedaż na podstawie umowy kupna-sprzedaży lub Faktura VAT 23 %.
Wyposażenie: klimatyzacja, ABS, tempomat, radio CD z Bluetooth, CB radio, podłokietnik, składany środkowy fotel ze stolikiem i uchwytem na kubek, uchwyt na dokumenty w desce rozdzielczej, multimedialna kierownica, podgrzewane lusterka, 3 osobowy, skrzynia manualna 6 biegowa, poduszka powietrzna kierowcy oraz poduszka powietrzna pasażera, zabudowa LAMAR z sypialką, zawieszenie tył poduszki pneumatyczne, wspomaganie kierownicy, centralny zamek.
Sprzedam swój prywatny samochód dostawczy – Renault Master z 2014 r z przestrzenią ładunkową w największej możliwej konfiguracji 12 euro palet ( długość paki 5300 mm ). Aktualnie to jedyny Master w sprzedaży na rynku z tak dużą zabudową.
Wysokość całkowita pojazdu poniżej 3 m. Przejeżdża pod wiaduktami 3 m.
Kupiłem go z uszkodzonym silnikiem w 2021 roku z przebiegiem 572 tys. km następnie zaraz po zakupie wymieniłem kompletny silnik z całym osprzętem i skrzynią biegów z przebiegiem 72 tys. km. Korzystając z tej okazji zleciłem wymianę kompletnego rozrządu (rozrząd na łańcuchu – zalecana wymiana co około 500 tys. km ) zatem nowy właściciel ma około 400 tys. km do kolejnej wymiany. Dodatkowo zaraz po wymianie silnika została wymieniona plandeka – stara była poniszczona. Od lutego 2021 roku przejechałem nim niecałe 90 tys. km – auto służyło do transportu artykułów instalacyjnych oraz zbiorników z tworzyw sztucznych w mojej hurtowni – transport tylko po Polsce.
Master jest wyposażony w kabinę sypialnianą, z której nie skorzystałem ani razu – jest czysta, gotowa do użytku. Fotele zostały wymienione na nowe w roku 2022 są w świetnym stanie nie „wysiedziane” przed sprzedażą profesjonalnie wyprane łącznie z podsufitką. Auto używane tylko przeze mnie nigdy nie wypożyczane i nie jeździło przeładowane - bardzo zadbany. Dopilnowałem, każdego serwisu na czas. Olej oraz komplet filtrów wymieniane do 20 tys. km. Olej w skrzyni biegów do 40 tys. km.
W ciągu kilku lat mojego użytkowania zregenerowana turbosprężarka w komplecie z nastawnikiem turbo oraz oryginalnymi czujnikami. Nowy oryginalny zawór EGR. Chłodnica klimatyzacji. Poduszki silnika. Nowe łożyska amortyzatorów, drążki kierownicze oraz końcówki drążków. Dbałem również o karoserię oraz ramę przestrzeni ładunkowej– brak korozji, na ramę została nałożona nowa powłoka antykorozyjna oraz polakierowana maska.
W marcu regeneracja kompresora klimatyzacji + serwis klimatyzacji + nowe pióra wycieraczek.
W lipcu przed sprzedażą przeszedł duży serwis: przebieg 657998 km
- Wymiana oleju silnika + komplet filtrów ( w tym kabinowy ) filtry zawsze oryginalne Renault
- Wymiana oleju skrzyni biegów
- Hamulce: komplet 4 tarcz hamulcowych + nowe klocki hamulcowe Renault + nowe zaciski osi tylnej
- Tuleje stabilizatora oś przednia
Założony komplet opon zimowych Pirelli Winter Carrier 225/65 R16 112 R C, MO-V – koszt 2360 zł – opony używane 1 sezon zimowy plus w ostatnim czasie około 5 tys. km.
Sprzedaję ponieważ nie jest już potrzebny przez ostatnie 1,5 roku był używany sporadycznie około 5 tys. km.
Bus przygotowany do pracy – nigdy mnie nie zawiódł serdecznie polecam i zapraszam do zakupu !