Cześć na sprzedaż leci mój projekt, tych samochodów jest coraz mniej i ich wartość rośnie w górę więc to dobra inwestycja, ja niestety nie mam już miejsca i czasu a szkoda żeby taki samochód stał i marnował swój potencjał. Jest to megan 2rs w wersji poliftowej z 2007r który aktualnie dysponuje mocą lekko ponad 300km zieje ogniem i strzela jak trzeba, przy czym daje mega frajde z jazdy, auto zrobione prawie od zera, lecz znalazło by się jeszcze parę szczegółów do upiększenia jak to w projekcie, a więc z grubsza zrobione jest tak, jeśli chodzi o środek to: Kierownica obszyta, Słupki, daszek zegarów, i daszek na środku deski są zrobione w floku, podsufitka oklejona na czarno, daszki i reszta plastików też zrobiona na czarno, w słupku lewym zamontowany zegar z ciśnieniem doładowania i ładowania, środkowy panel przerobiony i w miejsce wyświetlacza są zamontowane 3 zegar : temp oleju Ciśnienie oleju i temp spalin a wyświetlacz jest przeniesiony na dół w miejsce schowka, dodatkowo w daszku nad zegarami są zrobione diody jak w f1 które informują o obrotach silnika, fotele i boczki skórzane z żółtymi pasami, gałka zmiany biegów bardzo rzadka stalowa z napisem rs, w podłokietniku jest przycisk (tryb torowy) umożliwiający wyłączyć całkowicie kontrolę trakcji. Silnik dostał nowe panewki i pompę oleju a korby śruby arp, zostały założone te bezawaryjne kółka na wałki rozrządu, silnik zalany najlepszym olejem penrite 5w40 do aut sportowych, turbo hybryda z 3rs z kocykiem termicznym i sportowym zaworem dv+ down pipe z wydechem scorpion owinięty bandażem termicznym, wielki filtr stożkowy, większy dolot oklejony folią termiczną, intercooler z airtec, skrzynia biegów po regeneracji, nowe kpl sprzęgło od diesla, oraz shortshifter, zwrotnice regenerowane, zaciski pomalowane proszkowo i zregenerowane, łożyska tył wymienione razem z tarczami, w piastach są wkręcone szpilki, żeby koła się szybciej zmieniało, przewody hamulcowe w oplocie pizzabrakes, trzy dodatkowe rozpórka jedna na kielichach z przodu i dwie z tyłu. Alufelgi po regeneracji z oponami semi slick, w masce wycięte wloty powietrza. Akumulator przeniesiony do bagażnika.
Jest jeszcze masa rzeczy, o których na pewno zapomniałem, ale ciężko to spamiętać.
Dzwonić pisać postaram się na wszystkie pytania odpowiedzieć ( świeżo po wymianie oleju)