Samochód w moim posiadaniu od 4 lat, zrobiłem nim w tym czasie niecałe 12k km, używany głównie weekendowo do jazdy po mieście i trasach.
Stan wizualny oceniam na dobry, wnętrze nosi normalne ślady używania, z zewnątrz bez większych uszkodzeń, znajdą się jakieś zarysowania jak przystało na 14 letni samochód, większość powinna zniknąć po porządnej polerce. Felgi są nieco porysowane od krawężników (głównie dwie).
Stan mechaniczny oceniam na bardzo dobry, regularnie serwisowany u najlepszego speca od tych samochodów Andrzeja Reweda z REV Racing.
Niektóre z napraw za mojego posiadania:
-serwis olejowo-filtrowy robiony co roku, ostatni w styczniu 2024
-komplet tarcz i klocków hamulcowych z przodu
-klocki z tyłu
-wysprzęglik i przewód sprzęgła w stalowym oplocie
-olej w skrzyni biegów
-świece zapłonowe
-sworznie zwrotnicy
-pasek osprzętu
-przewody hamulcowe elastyczne
-płyn hamulcowy
-nowe opony klasy premium Continental SportContact 7
-przegląd klimatyzacji i uzupełnienie czynnika
-wycieraczki przód i tył
Dodatkowo przez poprzedniego właściciela zrobione były:
-rozrząd przy 110k km
-kompletne sprzęgło z dwumasą przy 120k km
Modyfikacje w samochodzie:
Program na ok 300 KM 450 Nm
Układ wydechowy 3" zrobiony od podstaw z kwasówki na jednym tłumiku (fajnie, rasowo brzmi, nie jest przesadnie głośny)
Zawór DV Properfekt
Rozpórka przednich kielichów Wiechers
Sportowa wkładka powietrza K&N
Sprężyny obniżające H&R -35mm
Wymienione głośniki na Morel Maximo Ultra 602 + wygłuszenie drzwi
Jeśli chodzi o wyposażenie, posiada m.in:
-klimatyzację automatyczną dwustrefową
-elektryczne szyby i lusterka
-tempomat
-czujnik świateł i wycieraczek
-fabryczne radio z CD, USB, AUX, Bluetooth
-światła Bi-Xenonowe
-podgrzewane lusterka
-czujniki parkowania tył
-fabrycznie przyciemnione szyby z tyłu