Sprzedam samochód, którym jeździłem przez ostatnie 3 lata. Renault Megane 2, rok produkcji 2006 z benzynowym silnikiem 1.4 98KM / 72kW.
Zainteresowanym prześlę link do folderu ze zdjęciami na Google Drive.
Do samochodu posiadam 2 karty.
Pierwsza rejestracja : 20/07/2006
VIN: VF1CM0H0H34287458
Obecny Numer rejestracyjny : KR6W795
Przegląd techniczny ważny do 31/05/2025
OC ważne do 3/08/2025
Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym, wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco na oryginalnych częściach Renault lub wysokiej jakości zamiennikach.
Z większych napraw wymienione sprzęgło z wysprzęglikiem i tulejami drążka kierowniczego przy przebiegu 163tys km ( Sachs ) , amortyzatory przód ( oryginał Renault ) przy przebiegu 163 tys km, marzec 2023 nowy rozrząd ( oryginał Renault ) przy przebiegu 160tys km. Nowy akumulator Magneti Marelli zakupiony w kwietniu tego roku. W osobnym folderze ze zdjęciami wrzucam zdjęcia prowadzonej przeze mnie i poprzedniego właściciela "książeczki serwisowej", gdzie można znaleźć wpisy dotyczące serwisu i napraw w aucie.
Wizualnie stan auta jest dobry. Z racji, że jest to już prawie 20 letnie auto na prawym tylnym błotniku znajduje się drobne wgniecenie, miejscami odkleja się podsufitka. Auto od spodu nie posiada oznak korozji.
Jeśli chodzi o wyposażenie, Renault posiada sprawną klimatyzację manualną. Szyby elektryczne.
Samochód jest doposażony w zestaw bluetooth Bury, można puszczać muzykę z telefonu, odbierać i wykonywać połączenia poprzez oryginalne radio.
Do samochodu dokładam komplet kół z oponami letnimi, widoczne na zdjęciach w Google Drive. Na felgach założone są opony Kormoran 2019. Obecnie samochód jest na oponach zimowych, w przyszłym sezonie wypadałoby je wymienić ze względu na wiek.
Obecnie samochód głównie stoi ponieważ zakupiłem nowy samochód.
W samochodzie trzeba będzie zrobić podstawowy serwis olejowy, nie robiłem tego ze względu na zamiar sprzedaży auta, jednak zakupiłem wcześniej wszystkie potrzebne części ( olej, filtry ), które oddam nabywcy.
Samochód spełnia wymagania które są przedstawione w najnowszym planie wprowadzenia SCT w Krakowie ( EURO IV ), posiada katalizator.