Auto z polskiego salonu, do 2018 serwisowane w ASO, fabrycznie bez DPF, norma Euro 5
Ja jestem właścicielem od 2018r, auto nigdy nie brało udziału w poważnym wypadku.
Posiada kilka rys i odprysków wynikających z normalnej eksploatacji jednak nie wymaga ingerencji blacharsko-lakierniczych.
Auto regularnie serwisowane, olej wymieniany max co 15 tys. km Motul 5w40.
Ciągle w użyciu, aktualnie nie wymaga inwestycji.
Poważniejsze naprawy jakie miały miejsce:
- 21.06.2024 - 324647 km - wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody, pasek osprzętu, wymiana oleju wraz z filtrami oraz płynu chłodniczego, tarcze i klocki hamulcowe tył.
- 29.03.2024 - 322176 km - Wymiana przepływomierza
- 17.02.2024 - 320331 km - wymiana tulei tylnej belki, wymiana gum oraz łączników stabilizatora
- 14.01.2023 - 301998 km - wymiana amortyzatorów wraz łożyskiem mcpersona przód
- 15.10.2022 - 297147 km - wymiana oleju w skrzyni biegów
- 16.09.2022 - 296848 km - regeneracja turbo
- 01.02.2021 - 265958 km - wymiana pokrywy zaworów wraz z odmą
- 11.10.2016 - 210220 km - wymiana koła dwumasowego ze sprzęgłem kompletnym (oryginał Renault), wymiana oleju w skrzyni biegów oraz uszczelnienie.
- 24.03.2015 - 187096 km - profilaktyczna wymiana panewek, pompy oleju,
- 02.10.2012 - 65060 km - wymiana silnika kompletnego na gwarancji (wersja poprawiona)
Wszystkie naprawy potwierdzone fakturami, chętnie odpowiem na wszelkie pytania