Samochód w bardzo dobrej kondycji tehcnicznej i wizualnej, modelowo to rok 2013.
Ale za długo chyba jeżdziłem Dieslem ze skrzynią automatyczną i nie mogę się przestawić na skrzynię manualną :)
Wymieniłem/Zrobiłem/Dołożyłem:
Silnik:
- Koło zmiennych faz rozrządu - OE Renault
- Rozrząd kompletny z pompą wody - OE Renault
- Napinacz paska + pasek
- Łożysko prawego koła + czujnik ABS
- Sprzęgło (tarcza, docisk) + wysprzęglik - LUK
- Olej w skrzyni biegów - ELF NFX 75W
- Łożysko podporowe półosi, koszt niewielki, ale i tak półoś była wyjęta
- Uszczelniacz wału. przy okazji wymiany sprzęgła
Zawieszenie:
- Spręzyny Eibach ProKit E10-75-012-01-22, przód -30mm, tył -25mm
- Przód Amortyzatory: Monroe G8149 i osłony kurzowe PK190
- Poduszki amortyzatrów łącznie z łożyskami - SNR
- Gumy drążka stabilizatora przód - łatwiej się dostać przy wyjętej skrzyni
Hamulce:
- Tarcze hamulcowe SNR (łącznie z łożyskami) + klocki ceramiczne TRW - tył
Inne:
- Dystanse kół - 15mm
- Świece - OE Renault
- Filtr kabinowy
- Filr powietrza
Zainteresowanym podam numer VIN/numery rejestracyjny/datę pierwszej rejestracji
Cena do rozsądnej negocjacji.
Na samochodzie aktualnie są założone zimowe opony PIrelli 17 cali na aluminiowych felgach.
Zapraszam do kontaktu rano między 08:00 - 08:30 i po 17.00