Oferuję na sprzedaż Renault Megane w limitowanej wersji Grandtour Plug-in 1.6 E-Tech 160KM.
Dla niewtajemniczonych: to dość bliski kuzyn strasznie ekscytujących klasyków, jak Renault Clio V6 (to ten z centralnie umieszczonym silnikiem, co od 0 do 100km/h robi w 6 sekund) lub najpiękniejszego Renault w historii świata: Alpine A310 z lat 70.
Żeby była jasność, moja Megane R.S LINE nie ma silnika V6. Ma R4 i na dodatek doładowany silnikiem elektrycznym. Łączna moc generowana przez połączenie silnika spalinowego oraz elektrycznego wynosi 160KM.
Ten konkretny, niezwykle stylowy model narodził się w roku 2021 w kraju ślimaków winniczków, żabich udek, wykwintnych perfum i stolicy mody.
W roku 2023 znalazłem go w okolicznym komisie samochodowym, następnie stał się moją własnością.
Chciałbym nadmienić, iż decyzję o jego zakupie podjąłem „na chłodno” i bez emocji – ten model był po prostu w stanie perfekcyjnym. Myślę, że nie przesadzę, jeżeli powiem iż jego kondycja nadal taka jest. Dbam o niego i każdego dnia traktuję niemal jak członka rodziny. Drugiego po żonie.
Wszystkie przeglądy i wymiany robiłem na czas i nie szczędziłem pieniędzy – wszak w relacje rodzinne należy inwestować.
Efektem tego jest oczywisty fakt, że potencjalny kupujący, po dopełnieniu kilku formalności, może wsiadać i jechać nie przejmując się niczym. Rzecz jasna, przyszłemu właścicielowi zalecam następnie dbałość podobną do mojej.
Może kilka słów o modelu – to wyjątkowa wersja, która charakteryzująca się wyjątkowym wyposażeniem.
Na uwagę zasługują w szczególności:
- kubełkowe fotele z pół-skórze,
- system bezkluczykowy,
- dwustrefowa klimatyzacja,
- nawigacja,
- ABS, ESP, ASR,
- światła do jazdy dziennej LED,
- wielofunkcyjna kierownica,
- sensor deszczu,
- sensor zmierzchu,
- 4 elektryczne szyby z możliwością blokady otwierania tylnych,
- elektrycznie ustawiane, podgrzewane lusterka z możliwością domknięcia,
- tempomat i ogranicznik prędkości,
- fotel pasażera i kierowcy ustawiany w trzech płaszczyznach,
- fotel kierowcy z regulacją części lędźwiowej,
- fabryczne radio CD,MP3, bluetooth, AUX, USB,
- zewnętrzny i wewnętrzny pakiet RS,
- nieco usztywnione (ale bez przesady) zawieszenie podkreślające sportowy charakter;
Aktualny, rzeczywisty przebieg to: 40000km
Silnik 1.6 E-TECH 160KM – nowoczesna hybrydowa jednostka, która nie potrzebuje zbędnych wyjaśnień dla znawców technologii Renault. Zwinność i oszczędność spalania stanowią tutaj standard, a w trybie miejskim potrafi działać praktycznie bez użycia benzyny. Dzięki zintegrowanemu silnikowi elektrycznemu, zapewnia doskonały moment obrotowy, co pozwala płynnie ruszać i dynamicznie przyspieszać – szczególnie w miejskich korkach i na światłach. Niektórzy twierdzą, że ten hybrydowy system bije na głowę większość tradycyjnych kompaktów.
Na wszelkie dodatkowe pytania, jeżeli tylko się pojawią, odpowiem telefonicznie. Uwaga – odpisuję też na SMS’y, a nawet (uwaga!) na maile.
Co można powiedzieć na koniec?
Sceptycy stwierdzą: nic na „F” (wiadomo, ten dowcip z brodą: nie jeżdżę Fiatem, Fordem i francuskimi samochodami)
Ja twierdzę, że francuska motoryzacja to akurat jedna z co najmniej dwóch francuskich rzeczy, których warto spróbować. Wiem co mówię. Mam na to dowody.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.