Przebieg 133 tyś. km. Auto w ciągłej eksploatacji.
Auto z Polskiego Salonu.
Silnik 1.6 TCe (200 KM) z automatyczną skrzynią EDC.
Przy przebiegu ok. 100 tys. km skrzynia biegów wymieniona na nową (nie same sprzegła, tylko cała skrzynia biegów).
Przez 4 lata użytkowałem je w leasingu, a po zakończeniu stałem się jego właścicielem - łącznie auto użytkuję już prawie 5 lat. Auto wziąłem w leasing 3 letnie po kolizji – zdjęcie uszkodzenia auta przed naprawą mogę podesłać na maila.
Kolor szary Kasjopea.
Przez prawie 5 lat użytkowania auto było moim oczkiem w głowie – przeglądy, wymiany eksploatacyjne, najdrobniejsze naprawy – wszystko robione na bieżąco (tarcze hamulcowe, klocki, filtry, oleje, akumulator, serwisy klimatyzacji, itp.). Auto bardzo zadbane.
Wyposażenie fabrycznie wersji Intens z kilkoma opcjami fabrycznymi:
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- wyświetlacz head up
- refelktory FULL LED
- nawigacja satelitarna
- Kamera cofania
- oświetlenie wnętrza ambiente
- aktywny tempomat
- ogrzewane fotele przednie
- ogrzewanie kierownicy
- rolety przeciwsłoneczne tylnych bocznych szyb
Przez prawie 5 lat wprowadziłem w samochodzie wiele modernizacji/ulepszeń:
Wewnątrz:
- czarny sufit i wszystkie plastiki powyżej linii okien
- montaż czarnej skórzanej tapicerki z IP wraz z montażem oryginalnej instalacji (fotele grzane, wentylowane i w pełni sterowane elektrycznie)
- zmodyfikowane zagłówki IP (wyflokowane na czarno tylne plastiki, listwa IP w czarny połysk i wycinane laserowo emblematy GT)
- zamontowane zegary główne z modelu Megane GT
- zamontowane łopatki pod kierownicą do sekwencyjnej zmiany biegów z modelu Megane GT
- flokowane na czarno niektóre elementy plastików podsufitki
- zmodyfikowany kształt wieńca kierownicy oraz nowe obszycie oraz emblemat GT wycinany laserowo
- zmieniona gałka zmiany biegów
- zmienione na miękkie plastiki dolnej i środkowej części deski rozdzielczej z wersji IP
- tunel środkowy oklejony w całości miękkim materiałem jak na podłodze
- zmieniony ekran na duży pionowy (pierwotnie był mały poziomy)
- wymieniony panel z klawiszami pod ekranem z Megane GT (z klawiszem RS aktywującym tryb sport)
- wiele zmian multimedialnych (system podniesiony do najnowszej wersji 9, monitor RS, tryb Race, tryb Sport wywoływany z klawisza RS, intro startowe RENAULT Sport, R-Sound, Android auto, itp.)
- dodany asystent parkowania
- oryginalne akcesoryjne progi podświetlane Renault (wszystkie drzwi)
- zmienione wszystkie głośniki na Focal-e i wyciszone wszystkie drzwi (maty butylowe STP Gold oraz gąbki)
- wyciszony cały bagażnik z nadkolami do wysokości okien
- wymienione całe wnętrze bagażnika na wersje poliftową z opcjonalnym „segregatorem” w podłodze
- wyklejone filcem wszystkie kieszenie w boczkach drzwiowych
Z zewnątrz:
- koła 20” Rial Lucca (wersja polerowana) – z odpowiednio dobranym ET, aby nie trzeba było dawać dystansów)
- sprężyny obniżające H&R – 2,5 cm
- tylny dyfuzor zderzaka zespolony na gładko ze zmodyfikowanym elementem Maxton i cały polakierowany w czarny połysk
- relingi i obudowy lusterek polakierowane na czarny połysk
- listwy wokół szyb, chromy przy błotnikach, na klamkach, listwa pod lampami głównymi, tylny emblemat i listwa na tylnej kalpie oklejone na czarny połysk
- listewki przedniego grilla w czarnej hydrografice
- „bumerangi” chromowane przedniego zderzaka i zmodyfikowane elementy na błotnikach oklejone folią carbon black
- halogeny przednie LED w wersji z czarnymi wkładami z Renault Captur
- plastiki wnęk halogenów polakierowane na czarny połysk
- przyciemnione tylne szyby
- emblemat Renault Sport na tylnej klapie oraz emblematy GT na tylnej klapie oraz przy dekorach błotnikach / drzwiach. Usunięty napis TALISMAN z tylnej klapy
- przyciemnione fragmenty tylnych lamp (wsteczne)
- elementy zewnętrzne piano black wypolerowane i zabezpieczone folią PPF
Być może mogłem coś przegapić lub zapomnieć, bo sporo się tego nazbierało przez ten czas...
Auto obecnie stoi na fabrycznych felgach aluminiowych 18” Duetto na jakich auto opuściło fabrykę. Jedno z ostatnich zdjeć pokazuje auto na tych felgach.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.