Samochód posiada 1,5 dci na 110 KM bez ECO BLUE, BEZ ŁAŃCUGU i t.d. 2018 rok, kiedy był ostatnio instalowany ten silnik w konkretnej modyfikacji, od 2019 reną zaczeli zmienili te silniki na 115 KM z niestety nowocześniejszymi technologiami od Nissan, dodali łańcug rozrządu, system adBlue i t.d..
Samy rozsądny wariant: oszczędny silnik z mechan. skrzynią (3,3-3,5L jazda po za miastem, do 5,5L pod czas mrozów w mieście, 4,2-5,8L jazda autostradą) + bardzo bogate wyposażenie.
Jest wyposażony w audio system Bose z obsługą Android Auto i Apple Car, skórzane siedzenia z i funkcją masażu. Dodatkowo samochód ma elektryczną klapę bagażnika, adaptacyjny tempomat i funkcję automatycznego parkowania. To najwyższa wersja wyposażenia. Samochód został sprowadzony z Niemiec 1,5 lata temu. Przebieg samochodu to 220 000 km, głównie po autostradzie. Przegląd techniczny i ubezpieczenie do sierpniu 2025 r.
Auto bardzo zadbane.
Oświetlenie wewnętrzne że zmiana kolorów.
Bogata wersja wyposażenia m. in:
- el. szyby 4x
- el. lusterka składane/podgrzewane
- wielofunkcyjna skórzana kierownica
- sterowanie radiem przy kierownicy
- duży ekran dotykowy
- nawigacja GPS
- wirtualny licznik
- system STATR/STOP
- tryby jazdy COMFORT/SPORT/ECO/NEUTRAL/PERSO
- fotele z masażem
- hed up
- klimatronik
- 6-biegowa skrzynia (na 6-ym biegu przy 2 tys. Ob. 118 km/g)
- kamera cofania
- czujniki martwego pola
- parktronik przód
- parktronik tył
- sensor deszczu
- sensor zmierzchu
- czytanie znaków
- radar aktywny
- asystent pasa ruchu
- ABS
- ESP
- isofixy
- oryginalne alufelgi RENAULT
- halogeny
- ledy do jazdy dziennej
- reflektory LED PURE VISION
- tylne lampy + Światła przeciwmgielne ledowe
- itd
Bardzo bogata wersja wyposażenia INTENS:
Reflektory przednie w technologii FULL LED PUR VISION - automatyczna zmiana z drogowych na mijania i odwrotnie, system czyfotele z masażami, adaptacyjne zawieszenie 4 tryby, skórzana kierownica, tempomat, nagłośnienie BOSE, elektrycznie otwierana i zamykana klapa tylna, kamera cofania, czujniki parkowania 360, układ 4 Control - skrętna oś z tyłu, aktywność wsparcia bardzo pomaga w miastach pod czas manewrów np. Pod czas parkowania oraz na skrzyżowaniu, pod czas jazdy w górach np. pomaga wchodzić w zakręty; Bluetooth, asystent parkowania, czujnik martwego pola, ostrzeżenie o zmianie pasa ruchu, system głośno-mówiący, klimatyzacja automatyczna strefowa, podłokietnik przód i tył, mocowanie do fotelika ISOFIX.