Renault Twingo II FL rocznik 2013. Moc 55 Kw, pojemność silnika 1149 cm3. Norma emisji spalin Euro 5. Specjalna wersja wyposażenia Paris na rynek niemiecki, skąd auto było sprowadzone w 2018 roku. Jeden właściciel w Niemczech i praktycznie jeden właściciel w Polsce – była jedynie zmiana ze współwłasności małżeńskiej na męża – oboje użytkownicy niepalący. Przebieg aktualny 118000 km udokumentowany. Centralny zamek. Dwa kluczyki. Auto czteroosobowe. ABS, ESP, immobilizer, reflektory przeciwmgielne, podgrzewana szyba tylna z wycieraczką, koło zapasowe - nie dojazdowe. Dwie poduszki czołowe i dwie boczne w fotelach przednich. Szyby przednie sterowane elektrycznie. Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane automatycznie z czujnikiem temperatury zewnętrznej. Alufelgi, opony zimowe trzy szczyty. Isofix. Fotel kierowcy regulowany dodatkowo góra – dół. Zagłówki przednich siedzeń z regulacją wysokości. Klimatyzacja z filtrem przeciwpyłkowym. Kierownica i gałka zmiany biegów skórzane. Tylne siedzenia składane niezależnie i przesuwane przód – tył co pozwala dowolnie kształtować przestrzeń bagażową w razie konieczności przewiezienia niewielkiego ładunku, przy czym maksymalna dopuszczalna waga pojazdu wynosi 1365 kg a masa własna 994 kg. Do auta można zamontować hak holowniczy, co pozwoli ciągnąć przyczepę bez hamulca o masie do 350 kg. Wysokość kierownicy regulowana. Radio 4 x 15 W MP3 z Bluetooth, Play and Music, zestaw głośnomówiący do rozmów telefonicznych sterowany na kierownicy. Tempomat sterowany na kierownicy. Czytelny wyświetlacz szybkości. Regulacja wysokości światła reflektorów pokrętłem wewnątrz samochodu. Komputer pokładowy. Listwy boczne i lusterka w kolorze nadwozia. Spalanie rzeczywiste w cyklu mieszanym z przewagą jazdy miejskiej 5,5 l / 100 km do odczytania na wyświetlaczu. Sprawdzony silnik pozwala na dynamiczną jazdę miejską i całkiem szybkie poruszanie się po drogach ekspresowych czy autostradach. Zgrabne autko miejskie ale też i na trasę. Niewielkie wymiary zewnętrzne pozwalają na parkowanie nawet w ciasnych miejscach. Pomimo tego jest całkiem dużo miejsca dla kierowcy i pasażera z przodu, mam 183 cm i nie miałem z tym kłopotu; spokojnie wygodnie zasiądzie też i osoba cokolwiek wyższa. Auto nie jest po powodzi. Naprawy i serwisy coroczne udokumentowane książką serwisową. Wymiany i naprawy były dokonywane bez kompromisów i oszczędności. Wymieniono rozrząd, założono super świece, akumulator ma kilka miesięcy, wymieniono elementy zawieszenia oraz inne, które tego wymagały. Faktury i paragony na potwierdzenie. Podwozie zakonserwowane, corocznie po zimie myte, konserwacja zaś poprawiana w miejscach tego wymagających. Dodaję zapasowe wycieraczki szyb. W aucie można samodzielnie wymieniać żarówki. W ciągu ostatnich dwóch lat auto miało dwie stłuczki z winy „przeciwnika”. Po pierwszej wymieniono plastykowe: zderzak przedni i prawy błotnik oraz wszystkie prawe reflektory i światła. Dla równowagi przepolerowano lewy reflektor, gdyż po naprawie odróżniał się od nowego na niekorzyść. Druga stłuczka to najechanie, kiedy zatrzymałem się przepuszczając pieszych na pasach. Na tylnym plastykowym zderzaku z prawej strony powstały nieznaczne uszkodzenia lakieru, tego nie naprawiałem. Cena pojazdu uwzględnia już ten stan rzeczy. Ubezpieczenie do 08.07.2025, przegląd rejestracyjny do 01.07.2025.