Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 1
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 2
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 3
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 4
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 5
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 6
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 7
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 8
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 9
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 10
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 11
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 12
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 13
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 14
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 15
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 16
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 17
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 18
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 19

1 / 20

Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 1
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 2
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 3
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 4
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 5
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 6
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 7
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 8
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 9
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 10
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 11
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 12
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 13
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 14
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 15
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 16
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 17
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 18
Renault Zoe (mit Batterie) 22 kwh Life - 19

Najważniejsze

Przebieg

61 000 km

Rodzaj paliwa

Elektryczny

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Moc

88 KM

Kraj pochodzenia

Francja

Autonomia

160 km

Pojemność baterii

22 kWh

Opis

Witam, sprzedam elektrycznego Renault Zoe, samochód w 2020 roku został sprowadzony z Francji do Kraju i od tego czasu jest w ciągłym , bezawaryjnym użytkowaniu. Ma mały przebieg – bo zaledwie 61 tyś km, który minimalnie , każdego miesiąca rośnie.

W kwietniu tego roku został wykonany kompletny remont zawieszenie – całkowity przód jak i tył , wymieniłem absolutnie wszystko co w jego skład wchodzi i było konieczne i możliwe do podmiany na nowe, od przysłowiowej śrubki po amortyzatory, wahacze, drążki… itd…itp….. Przy tej okazji wymieniłem również klocki hamulcowe przód i tył.

Po kompletnym remoncie - wymianie- naprawie zawieszenia założono oczywiście nowe opony. Obecnie , na tą chwilę, samochód jest "zwarty", stabilny , "nie pływający" po drodze. Całość poprawy - naprawy stanu technicznego w/w samochodu ( materiał z robocizną w ASO) + nowe opony, "zamknęła się" w kocie 9 tyś zł.

Myślę, że następne 60 tyś, nowy właściciel nie będzie wiedział co to usterki w zawieszeniu, a i opony minimum z dwa - trzy kolejne sezony nie będą wymagały jakiejkolwiek wymiany.

Zasięg realny auta zimą oscyluje w obrębie 110 – 120 km, a latem, powyżej temperatury zewnętrznej 15°, od 140 – 160 km, udało mi się już w tym roku zrobić nim dużo więcej niż 160 km po Śląsku, jak nastały te bardzo ciepłe dni, ale to również wymaga minimalnej wprawy jazdy autem elektrycznym.

Reasumując , samochód technicznie w stanie (śmiało mogę powiedzieć), że perfekcyjnym jak na swoje lata. Zwinny i dynamiczny - na autostradzie między miastami, 140 km/h spokojnie osiąga. Klimatyzacja automatyczna sprawna. Na chwilę obecną samochód nie wymaga absolutnie jakiegokolwiek wkładu finansowego w jego stan techniczny, a myślę, że jest to jest istotna informacja, ponieważ zawsze istnieje wielka niewiadoma dla kupującego przy zakupie auta używanego, co do jego rzeczywistego stanu technicznego. Daję z autem dwie ładowarki, jedna "domowa" na 220V, druga do "słupka" na 380V. Ładowarka "domowa" - 220V posiada możliwość regulacji "siły ładowania" od 8 A do 16A, jest to o tyle pomocne , gdyby ktoś nie miał możliwości ładowania w domu "z gniazdka" dużą mocą, to wtedy zmniejszając napięcie ładowania , powinien bez jakichkolwiek obaw o swoją instalację, naładować przez noc swój samochód. Samochód właściwie od zawsze był i jest ładowany "małym" prądem , to znaczy z gniazdka domowego, a ma to niebagatelny wpływ na stan i kondycję baterii. Do samochodu posiadam 2 , sprawne karty - kluczyki zabezpieczające.

Sprzedaje bo jest deczko za niski dla mnie – emeryta, do wsiadania (jest to absolutnie jedyny powód jego sprzedaży). Samochód nadal w ciągłej, codziennej eksploatacji.

 

24 kwietnia 2025 17:30

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Zoe

Wersja

(mit Batterie) 22 kwh Life

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2016

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

42500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Wiesław

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store