Bazą był Mini Cooper 1.3 z 1992 roku.
Silnik z METRO rocznik 1987.
Zakres prac:
1. Silnik:
Blok rozwiercenie na wymiar +0,6, do pojemności 1330 ccm, wymiana tłoków, pierścieni i sworzni tłokowych na nowe. Wymiana panewek wałka rozrządu na nowe. Wymiana wałka rozrządu na KENT MDM 276 Road Rally. Szlifowanie wału korbowego na 1 podwymiar naprawczy, wymiana panewek głównych i korbowodowych na nowe. Wymiana pierścieni oporowych wału. Wymiana broków płaszcza wodnego. Wymiana rozrządu - koła i łańcuch dwurzędowy nowe, napinacz nowy, wymiana szklanek popychaczy zaworów.
Głowica zmiana na typ MG, zawory ssące 35 mm, wydechowe 29 mm. Wyrównanie i powiększenie średnicy kanałów wlotowych i wylotowych, szlifowanie zaworów i gniazd, docieranie, wymiana uszczelniaczy prowadnic. Obróbka komór spalania. Regeneracja klawiatury- wymiana wałka/osi klawiatury na nowy.
Skrzynia biegów - Wymiana uszkodzonych elementów. Zamontowana centralna rurka oleju. Przekładnia główna FD 3,44. Napęd prędkościomierza 6x17 ( dla FD 3,44 i kół 10 cali)
Sprzęgło - wymiana tarczy na nową.
Gaźniki - kompletna instalacja podwójnych gaźników HS4 plus kolektor ssący.
Kolektor wydechowy LCB + układ wydechowy RC40
2. Wnętrze:
Klatka z homologacją FIA wykonana w firmie budowarajdowek.pl
Fotel COBRA EVOLUTION S
Pasy TRS Motorsport 6 point FIA
Oryginalne zegary "jajo" oraz współczesny zestaw z obrotomierzem.
3. Zawieszenie i koła
Amortyzatory SPAX Krypton Gas z regulacją twardości
Oryginalne felgi 10 cali COSMIC
Opony Yokohama ADVAN 032R, 165/70R10
Mini przygotowany od podstaw. Cała karoseria wypiaskowana i wymienione elementy blacharskie. Wózki i elementy zawieszenie wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wszystkie śruby i śrubki po galwanizacji.
Posiadam całą dokumentację zdjęciową oraz faktury.
Mam również Fahrzeugbrief, certyfikat na klatkę oraz inne dokumenty.
Auto zarejestrowane na jedną osobę po wydaniu specjalnej decyzji Polskiego Związku Motorowego.
Dla zainteresowanych sporo dodatkowych części.
Zapraszam do kontaktu.